Pagina 1 din 2
Scris: Dum Ian 03, 2016 6:25 pm
de dstuxo
Salut,
De 2 zile, de cand sunt temperaturi f. scazute, am probleme cu pornirea motorului (diesel)
Dau cheie, merge motorul 2-3 secunde dupa care se opreste.
Ieri dimineata din 2 incercari a pornit, dar astazi n-am mai reusit..
Ramane martorul de baterie aprins in bord. Insa imi vine greu sa cred ca a murit bateria.. Masina n-are decat 8 luni.
Aveti vreo idee?
Am citit pe net despre cazuri in care problema a fost apa din motorina, insa eu n-am alimentat decat de la statii bune (nu ca asta ar fi o garantie totusi..)
Merci,
Scris: Dum Ian 03, 2016 6:40 pm
de godra66
salut. incearca sa pui contactul de 2-3 ori pana vrei sa dai cheie - astepti pana se decupleaza(se aude un click) apoi opresti si pui contact din nou. sa ai aer/lumini/muzica pe off ca sa nu consume din prima curent mult. nu stiu ce sa zic de motorina - ar fi ciudat sa fie apa in ea...
Scris: Lun Ian 04, 2016 1:31 pm
de dstuxo
Din pacate n-a mers.. Ciudat e ca motorul porneste usor, ajunge la aprox 1000 RPM dar se opreste dupa 1-2 secunde. As zice ca nu e de la baterie..
Si asta se intampla de 2 zile de cand sunt temperaturi negative..
Scris: Lun Ian 04, 2016 4:05 pm
de Adriancar
Problema ar putea apare daca :
- linia de evacuare este infundata , mai exact inghetata deoarece in 1-2 secunde se incarca tevile si eventual detenta pana la locul inghetului , dupa care se blocheaza -
- verificati contactul de la debitmetrul de aer sau chiar functionarea acestuia - neconcordanta posibila mai mult decat cea de mai sus .
Desi daca ati lasat vehiculul se functioneze in gol inanite de oprire si l-ati parcat usor in panta , prima varianta este mai prauzibila !
Sper sa va fi fost de folos !
Scris: Mar Ian 05, 2016 4:51 pm
de godra66
dstuxo - ai sistem Start/Stop ?
sa to fie si ASG ul dezactivat - apasa tu inca odata dupa ce pui contactul sa fi sigur ca e dezactiv.
Adrian - intradevar e plauzibil cu linia de evacuare infundata - poate merita dusa masina intr-un garaj/parcare acoperita(gen mall), lasata pana ajunge la o temp (>8*C) si vazt daca se intampla la fel.
Scris: Mar Ian 05, 2016 5:39 pm
de dstuxo
Da, este cu AS&G. M-am gandit si eu la asta.. Am dezactivat AS&G inainte de pornire dar se comporta la fel..
Cei de la service n-au exclus varianta motorinei inghetate sau filtru infundat.
Mi-au recomandat sa astept 1-2 zile sa se mai incalzeasca si sa sa incerc din nou.
As muta-o eu intr-un loc mai caldut, dar fara platforma e mai dificil
In service oricum va trebui sa ajung intr-un fel sau altul.. Sper ca nu va fi nevoie de platforma.
Maine dimineata mai fac o incercare..
Scris: Mie Ian 06, 2016 8:52 am
de Adriancar
Eu am "patit" ambele variante ! Am asteptat pe cineva , cateva zeci de minute ,iarna , cu motorul pornit , panta 2-5 grade !L-am oprit ,iar a doua zi nu a mai pornit ! Cauza a fost infundarea galeriei.Am constatat desfacand cele doua piulite din dreptul 'zidului de foc' ale galeriei !
Si a doua cauza mi s-a intamplt cand am spalat motorul si nu am pus corect MAF-ul pana sa se auda zgomotul de cuplare !
Scris: Mie Ian 06, 2016 7:16 pm
de dstuxo
Si surpriza.. In seara asta (la 2 gr.C) a pornit fara probleme.
Oricum cred ca o sa ma duc zilele urmatoare la service sa-i faca o verificare..
Va tin la curent.
Scris: Mie Ian 06, 2016 7:17 pm
de godra66
perfect! spor sa ai
Scris: Joi Ian 07, 2016 9:14 am
de Adriancar
Asteptam concluziile ! Deci poate fi obturarea evacuarii !!!