Imi Taie Alimentarea
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Buna ziua,
Detin un Outlander I din aprilie 2004, motor 100 kw, 136 cp, 4x4.
Masina are aproximativ 164000 km.
Saptamana aceasta am facut un drum pana la Cluj, iar la revenire catre Bucuresti, masina mi-a taiat alimentarea undeva intre 2000 si 3000 de ture.
Mentionez ca apasam pedala pana la capat si motorul parca mai rau se subtura decat sa se tureze si sa accelereze. Mi s-a aprins martorul motor (vana) in bord.
Am observat faptul ca, daca opresc motorul si il repornesc masina porneste inecandu-se si chinuindu-se sa treaca de 3000 de ture (unele ori reusea alte ori nu si scadea turatia pana se oprea masina).
Pe autostrada nu am avut probleme, s-a chinui pana a trecut de pragul de 3000 de ture, in rest a rulat constant cu 130-140 fara probleme.
Am fost la un service din Bucuresti, a scanat erorile si singura aparuta a fost amestec de combustibil incorect.
Mentionez ca dupa stationarea masinii peste noapte, nu a mai facut probleme.
De la service mi s-a spus sa revin cand masina are iar simtomele respective, pentru ca aceasta eroare (ameste gresit de combustibil) poate fi influentata de mai multi factori.
Aceasta problema apare doar dupa parcurgerea unui drum mai lung 200-300 km. Motorul nu se incinge, am verificat sa nu cumva sa fiarba dar nu aceasta e cauza.
A mai patit cineva asa ceva?
Multumesc! si sper ca am fost destul de explicit.
Detin un Outlander I din aprilie 2004, motor 100 kw, 136 cp, 4x4.
Masina are aproximativ 164000 km.
Saptamana aceasta am facut un drum pana la Cluj, iar la revenire catre Bucuresti, masina mi-a taiat alimentarea undeva intre 2000 si 3000 de ture.
Mentionez ca apasam pedala pana la capat si motorul parca mai rau se subtura decat sa se tureze si sa accelereze. Mi s-a aprins martorul motor (vana) in bord.
Am observat faptul ca, daca opresc motorul si il repornesc masina porneste inecandu-se si chinuindu-se sa treaca de 3000 de ture (unele ori reusea alte ori nu si scadea turatia pana se oprea masina).
Pe autostrada nu am avut probleme, s-a chinui pana a trecut de pragul de 3000 de ture, in rest a rulat constant cu 130-140 fara probleme.
Am fost la un service din Bucuresti, a scanat erorile si singura aparuta a fost amestec de combustibil incorect.
Mentionez ca dupa stationarea masinii peste noapte, nu a mai facut probleme.
De la service mi s-a spus sa revin cand masina are iar simtomele respective, pentru ca aceasta eroare (ameste gresit de combustibil) poate fi influentata de mai multi factori.
Aceasta problema apare doar dupa parcurgerea unui drum mai lung 200-300 km. Motorul nu se incinge, am verificat sa nu cumva sa fiarba dar nu aceasta e cauza.
A mai patit cineva asa ceva?
Multumesc! si sper ca am fost destul de explicit.
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Imi poate recomanda cineva macar un service ok, cu meseriasi capabili sa remedieze problemele aparute?
Mentionez ca am incercat la doua service-uri si degeaba. Au pus testerul pe masina si au spus ca nu are nici o problema, sa revin cand masina are din nou simtomele respective....Ce m-a deranjat a fost faptul ca inafara de tester nici nu au clintit un deget sa verifice alte componente...
Multumesc si astept cu interes un raspuns!
Mentionez ca am incercat la doua service-uri si degeaba. Au pus testerul pe masina si au spus ca nu are nici o problema, sa revin cand masina are din nou simtomele respective....Ce m-a deranjat a fost faptul ca inafara de tester nici nu au clintit un deget sa verifice alte componente...
Multumesc si astept cu interes un raspuns!
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
La intoarcerea de la birou, am patit din nou acelas lucru.
Am oprit la un service care a scanat masina si a aparut eroare P0170.
Cei de la service au spus ca: Mitsubishi nu e o marca la care remediaza probleme frecvent si ca nu imi recomanda sa o las pentru reparatii.
Daca stie cineva ce ar putea fi.... raman dator
Multumesc!
Am oprit la un service care a scanat masina si a aparut eroare P0170.
Cei de la service au spus ca: Mitsubishi nu e o marca la care remediaza probleme frecvent si ca nu imi recomanda sa o las pentru reparatii.
Daca stie cineva ce ar putea fi.... raman dator
Multumesc!
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Multumesc frumos!
Am cautat pe google aceasta eroare sa vad ce factori determina aparitia ei.
Am vorbit si cu niste mecanici....parerile sunt impartite de la sonda lamda, clapeta acceleratie, injectoare, rezervor murdar, buji, fise, bobina inductie, senzor MAF ....pana la pompa de benzina.
Maine las masina pe mana unui baiat in care am incredere si voi posta rezolvarea problemei (in cazul in care reuseste sa-i dea de cap)...poate va ajuta pe cineva care se loveste sau se va lovi de aceias problema (sper sa nu aiba nimeni nevoie si toate sa fie ok pentru toti ).
Am cautat pe google aceasta eroare sa vad ce factori determina aparitia ei.
Am vorbit si cu niste mecanici....parerile sunt impartite de la sonda lamda, clapeta acceleratie, injectoare, rezervor murdar, buji, fise, bobina inductie, senzor MAF ....pana la pompa de benzina.
Maine las masina pe mana unui baiat in care am incredere si voi posta rezolvarea problemei (in cazul in care reuseste sa-i dea de cap)...poate va ajuta pe cineva care se loveste sau se va lovi de aceias problema (sper sa nu aiba nimeni nevoie si toate sa fie ok pentru toti ).
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Am mai patit acum 2-3 luni aceiasi problema doar ca pentru cateva momente si am crezut ca e de la benzina. Am fost la reprezentanta - nu vreau sa dau numele orasului (reprezentanta functioneaza in aceeasi reprezentanta cu Mercedes-Benz) si cei de aici nu au gasit nici o eroare, desi martorul motor era aprins. Au scos bornele de la baterie ca sa reseteze eroarea si sa stinga martorul .... daca nu rezolv problema voi incerca la reprezentanta in Bucuresti.
Multumesc!
Multumesc!
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Revin cu ultimele noutati:
- au fost verificate bjiile, fisele, cele doua bobine de inductie, clapeta de acceleratie, debitmetru de aer.
in clipa de fata masina are demontata pompa de benzina. Mecanicul spune ca 80% sunt sanse ca ea sa dea aceasta problema. Pompa functioneaza dar....
In rezervor am depuneri de aproape 2-3 milimetri de nisip foarte fin, rugina si alte impuritati. El crede ca la plecarea de pe loc (cand motorul are pana in 2000-3000 de ture) pompa trage mai mult combustibil si se infunda. Dar dece nu se infunda si mai departe? De ce lipsa de putere si taierea alimentarii apare la 2000-3000 de ture si nu tot timpul....
- au fost verificate bjiile, fisele, cele doua bobine de inductie, clapeta de acceleratie, debitmetru de aer.
in clipa de fata masina are demontata pompa de benzina. Mecanicul spune ca 80% sunt sanse ca ea sa dea aceasta problema. Pompa functioneaza dar....
In rezervor am depuneri de aproape 2-3 milimetri de nisip foarte fin, rugina si alte impuritati. El crede ca la plecarea de pe loc (cand motorul are pana in 2000-3000 de ture) pompa trage mai mult combustibil si se infunda. Dar dece nu se infunda si mai departe? De ce lipsa de putere si taierea alimentarii apare la 2000-3000 de ture si nu tot timpul....
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
- Alexandru sLn
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am
Problema rezolvata.
Se pare ca a fost de vina pompa de benzina care se infunda cu mizerie din rezrvor.
A fost desfacuta, curatata, s-a curatat saculetul care are rol de filtru, s-a curatat rezervorul si s-au montat toate la loc.
Pana acum in 300 km efectuati nu au mai reaparut probleme. Sper ca asta sa fi fost problema. Cost total 50 lei .
Se pare ca a fost de vina pompa de benzina care se infunda cu mizerie din rezrvor.
A fost desfacuta, curatata, s-a curatat saculetul care are rol de filtru, s-a curatat rezervorul si s-au montat toate la loc.
Pana acum in 300 km efectuati nu au mai reaparut probleme. Sper ca asta sa fi fost problema. Cost total 50 lei .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 44 vizitatori