2008 Mitsubishi Lancer 1.8 MT 143 CP Red Metalic
QUOTE (DeBogdan)Deci dragi forumisti, fara suparare, putem spune, ca dupa 4000 rpm, "motorasul" de 1.8 trage la fel de bine ca dieselica de 2.0 cu turbo.
Cu precizarea ca la benzinar se schimba vitezele mai rar, se duce mai mult in ture, se aude mai misto, senzatiile sunt altele, trage mai bine la turatii mai mari pe care le suporta mai bine, ba chiar ii sunt benefice spre deosebire de dizel care a fost fost conceput pentru alte scopuri si care prezinta risc de service in caz de "sporty driver".
Nu exista comparatii.
Cu precizarea ca la benzinar se schimba vitezele mai rar, se duce mai mult in ture, se aude mai misto, senzatiile sunt altele, trage mai bine la turatii mai mari pe care le suporta mai bine, ba chiar ii sunt benefice spre deosebire de dizel care a fost fost conceput pentru alte scopuri si care prezinta risc de service in caz de "sporty driver".
Nu exista comparatii.
- Gabriela Pacea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm
QUOTE (DeBogdan)Deci,
Daca isi ia lumea diesel cu discount, atunci face banii...
Ca am auzit asta - mare discount mare, la dieselica, la Distribution....
Asta ca sa avem si noi astia cu benzinare, cu cine sa ne jucam pe strada... daca e dieselica, macar sa fie de-al nostru..
1,5 invite CVT si 2.0 di-d Inform
Daca isi ia lumea diesel cu discount, atunci face banii...
Ca am auzit asta - mare discount mare, la dieselica, la Distribution....
Asta ca sa avem si noi astia cu benzinare, cu cine sa ne jucam pe strada... daca e dieselica, macar sa fie de-al nostru..
1,5 invite CVT si 2.0 di-d Inform
Legat de asta, stie cineva cum este traficul spre Ploiesti, ca am inteles ca centura este in renovare si se circula infernal...
N-as vrea ca aspectul asta sa-mi strice distractia... :-(
Acum, in alta ordine de idei, revin cu o completare la ceva ce am scris mai devreme, adica vitezele maxime in treptele de viteza:
treapta 1: - 55 km/h - pentru oras nu mai trebuie si alta treapta ;
treapta 2: - 100 km/h - rectificare, ca era cazul, mi-a tremurat ochiul prima data
treapta 3: 145 km/h - aici am vazut bine;
treapta 4: in studiu;
treapta 5: 234 km/h - conform indicatorului de bord, determinata teoretic...
Mai avem de lucru.
Asa e mai interesant, ca daca am face toata munca o singura data ne-am plictisi... glumeam.. :-D
Acum si cateva observatii despre acceleratie:
treapta 1 - brutala si ... se termina repede, nu ai timp sa realizezi ce se intampla...
treapta 2 - te lipeste de scaun la propriu, inca brutala...
treapta 3, 4 si 5 - in studiu;
Numai bine...
N-as vrea ca aspectul asta sa-mi strice distractia... :-(
Acum, in alta ordine de idei, revin cu o completare la ceva ce am scris mai devreme, adica vitezele maxime in treptele de viteza:
treapta 1: - 55 km/h - pentru oras nu mai trebuie si alta treapta ;
treapta 2: - 100 km/h - rectificare, ca era cazul, mi-a tremurat ochiul prima data
treapta 3: 145 km/h - aici am vazut bine;
treapta 4: in studiu;
treapta 5: 234 km/h - conform indicatorului de bord, determinata teoretic...
Mai avem de lucru.
Asa e mai interesant, ca daca am face toata munca o singura data ne-am plictisi... glumeam.. :-D
Acum si cateva observatii despre acceleratie:
treapta 1 - brutala si ... se termina repede, nu ai timp sa realizezi ce se intampla...
treapta 2 - te lipeste de scaun la propriu, inca brutala...
treapta 3, 4 si 5 - in studiu;
Numai bine...
Multumesc mult de urari Mihaela,
La fel va doresc si voua, sper ca toata problemele pe care le-ati avut s-au rezolvat.
Poate o sa ai ocazia sa o vezi live daca te alaturi intalnirilor de la Polivalenta...
Pana acum am fost la una, saptamana ast est posibil sa o ratez... :-(
Dar, nu au intrat zilele in sac.
La multi km in siguranta si fara probleme !
La fel va doresc si voua, sper ca toata problemele pe care le-ati avut s-au rezolvat.
Poate o sa ai ocazia sa o vezi live daca te alaturi intalnirilor de la Polivalenta...
Pana acum am fost la una, saptamana ast est posibil sa o ratez... :-(
Dar, nu au intrat zilele in sac.
La multi km in siguranta si fara probleme !
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
QUOTE (DeBogdan)treapta 5: 234 km/h - conform indicatorului de bord, determinata teoretic...
Dupa ce am mai cetit si eu ici-colo, cred ca in treapta a 5-a nu se mai poate atinge turatia de putere maxima, respectiv 6000. Asa ca viteza maxima pe care o s-o vedem pe ceas cred ca nu va fi mai mare de ~212... Ramane sa vedem cine reuseste primul sa verifice .
Dupa ce am mai cetit si eu ici-colo, cred ca in treapta a 5-a nu se mai poate atinge turatia de putere maxima, respectiv 6000. Asa ca viteza maxima pe care o s-o vedem pe ceas cred ca nu va fi mai mare de ~212... Ramane sa vedem cine reuseste primul sa verifice .
- Gabriela Pacea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm
Diablo,
N-ai inteles.... motorul urca in ture pana la 6500 rpm...
Nu am date despre rezistenta la rulare si cea aerodinamica ca sa fac bilantul energetic sa vad la ce turatie poate ajunge motorul in treapta a 5-a. Am luat in calcul varianta teoretica cea mai optimista.. :-D
Se poate sa se poata ajunge acolo...
N-ai inteles.... motorul urca in ture pana la 6500 rpm...
Nu am date despre rezistenta la rulare si cea aerodinamica ca sa fac bilantul energetic sa vad la ce turatie poate ajunge motorul in treapta a 5-a. Am luat in calcul varianta teoretica cea mai optimista.. :-D
Se poate sa se poata ajunge acolo...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori