Pagina 1 din 1

Scris: Mar Sep 10, 2013 11:00 pm
de denta99
Pe 12 august 2013 am comandat o sectiune a furtunului de la turbo la interculer si am achitat integral suma de 486 de roni, dupa doua saptamani de asteptare mi-au comunicat ca piesa nu este pe stoc in Europa si o comanda in Japonia care va fi livrata dupa 20 septembrie. Intre timp, am ajuns la Mitsubishi Sofia (Bulgaria) unde pentru o diagnoza si schimbarea sectiunii respective care a durat aprox. o ora si 15 min. am achitat suma de 50 leva (aprox. 110 lei). De aici va rog sa trageti concluziile la cum suntem furati de Mitsubishi Bucuresti. Pot sustine cu dovezi ca ceea ce spun este real.

Scris: Mie Sep 11, 2013 10:57 am
de Alex44
De parca daca vine din japonia ii ia 3 saptamani..cu ce o aduc, cu hidrobicicleta? Niste incompetenti, nesimtiti, jepcari. 3-5 zile atat dureaza sa ti se aduca o piesa.

Ce motorizare ai?

Scris: Mie Sep 11, 2013 9:37 pm
de eth0tty1
cam asa sunt reprezentantele de la noi ....majoritatea lor .
si sa nu te miri daca iti monteaza piese luate din dezmembrari dar facturate la supra pret de piesa noua !

Scris: Joi Sep 12, 2013 9:28 am
de razvante
Poti lasa adresa service-ului respectiv? In octombrie plec in concediu si trec si pe acolo, poate le fac si eu o vizita. Multumesc anticipat.

Scris: Joi Sep 12, 2013 9:23 pm
de COObra
Ce pot as spun e Ca piesele originale sunt comandate de dealer la importator care de altfel face si pretul. Evident pune so dealerul ceva peste.
De curiozitate, ce cod are piesa?

Scris: Dum Sep 15, 2013 12:18 pm
de PaulT
QUOTE (razvante @ Sep 12 2013, 09:28 AM) Poti lasa adresa service-ului respectiv? In octombrie plec in concediu si trec si pe acolo, poate le fac si eu o vizita. Multumesc anticipat.

Aici ai toate adresele punctelor de lucru ale reprezentantei Mitsubishi Bulgaria:

http://www.mitsubishi-motors.bg/pages/Dealers/#office


Pentru Bucuresti este convenabil ca distanta service-ul din Ruse.