Cum Suntem Furati Si Mintiti La Mitsubishi Bucuresti
Pe 12 august 2013 am comandat o sectiune a furtunului de la turbo la interculer si am achitat integral suma de 486 de roni, dupa doua saptamani de asteptare mi-au comunicat ca piesa nu este pe stoc in Europa si o comanda in Japonia care va fi livrata dupa 20 septembrie. Intre timp, am ajuns la Mitsubishi Sofia (Bulgaria) unde pentru o diagnoza si schimbarea sectiunii respective care a durat aprox. o ora si 15 min. am achitat suma de 50 leva (aprox. 110 lei). De aici va rog sa trageti concluziile la cum suntem furati de Mitsubishi Bucuresti. Pot sustine cu dovezi ca ceea ce spun este real.
QUOTE (razvante @ Sep 12 2013, 09:28 AM) Poti lasa adresa service-ului respectiv? In octombrie plec in concediu si trec si pe acolo, poate le fac si eu o vizita. Multumesc anticipat.
Aici ai toate adresele punctelor de lucru ale reprezentantei Mitsubishi Bulgaria:
http://www.mitsubishi-motors.bg/pages/Dealers/#office
Pentru Bucuresti este convenabil ca distanta service-ul din Ruse.
Aici ai toate adresele punctelor de lucru ale reprezentantei Mitsubishi Bulgaria:
http://www.mitsubishi-motors.bg/pages/Dealers/#office
Pentru Bucuresti este convenabil ca distanta service-ul din Ruse.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 62 vizitatori