Diferente Gps\ Vitezometru
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salutare si LA MULTI ANI colegu!!!!
De ce 3 bari? Pt ca mi s-a intamplat sa plec la drum cu masina full 4 persoane si portbagajul full daca o sa vezi imaginile de la Picasa o sa te lamuresti si pe drum s-au lasat anvelopele. Uneori anvelopa spate dreapta alteori fata stanga. Asa Cu 3 bari anvelopa este mai tare daca se dezumfla am timp sa caut o Vuclanizare( mi s-a intamplat sa caut o ora o vulcanizare cand veneam de la RANCA LA TG JIU) plus ca gropile se simt maibine si rezista mai bine.
De ce 3 bari? Pt ca mi s-a intamplat sa plec la drum cu masina full 4 persoane si portbagajul full daca o sa vezi imaginile de la Picasa o sa te lamuresti si pe drum s-au lasat anvelopele. Uneori anvelopa spate dreapta alteori fata stanga. Asa Cu 3 bari anvelopa este mai tare daca se dezumfla am timp sa caut o Vuclanizare( mi s-a intamplat sa caut o ora o vulcanizare cand veneam de la RANCA LA TG JIU) plus ca gropile se simt maibine si rezista mai bine.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La Multi Ani !!!
2.6. Bun. De aia am facut remarca aia. Nu stiam exact cat are Lancer X la sarcina mare, dar stiam ca nu e 3. De fapt eu inca nu am vazut masina din categoria asta care sa aiba 3 recomandat.
Da, cauciucurile la greutate mare se lasa, dar nu e o problema. Problema e alta cand ai presiune prea mare. Ca zona de rulare incepe sa capete putin alta forma iar cauciucul incepe sa aiba contact bun cu asfaltul doar pe mijloc. Asa ca intervine uzura neuniforma, aderenta dubioasa in anumite conditii, etc, chestii care nu le simti la un condus obisnuit, dar fac diferenta in caz de criza
Daca n-ar aparea asemenea side effects, producatorii auto nici nu s-ar mai obosi sa dea presiuni diferite in functie de sarcina. Ar da presiunea maxima admisa si gata. Dar din pacate e mai complicat decat atat.
2.6. Bun. De aia am facut remarca aia. Nu stiam exact cat are Lancer X la sarcina mare, dar stiam ca nu e 3. De fapt eu inca nu am vazut masina din categoria asta care sa aiba 3 recomandat.
Da, cauciucurile la greutate mare se lasa, dar nu e o problema. Problema e alta cand ai presiune prea mare. Ca zona de rulare incepe sa capete putin alta forma iar cauciucul incepe sa aiba contact bun cu asfaltul doar pe mijloc. Asa ca intervine uzura neuniforma, aderenta dubioasa in anumite conditii, etc, chestii care nu le simti la un condus obisnuit, dar fac diferenta in caz de criza
Daca n-ar aparea asemenea side effects, producatorii auto nici nu s-ar mai obosi sa dea presiuni diferite in functie de sarcina. Ar da presiunea maxima admisa si gata. Dar din pacate e mai complicat decat atat.
2.6 pt economie de carburant, ca pt comfort si fiabilitate sigur nu e bun, decat daca ai sarcina maxima utila, si atunci ai nevoie de presiune mare ca sa nu se supraincalzeasca anvelopele de la deformari repetate si sa iti faca explozie.
Eu in oras merg cu 1.8-2 si e foarte bine, nu sunt uzuri inegale pe anvelope. Consumul e irelevant in oras oricum, nici nu ma gandesc la cat il afecteaza. In afara 2.2-2.3 in functie de sarcina, 2.5 daca o burdusesc.
Eu in oras merg cu 1.8-2 si e foarte bine, nu sunt uzuri inegale pe anvelope. Consumul e irelevant in oras oricum, nici nu ma gandesc la cat il afecteaza. In afara 2.2-2.3 in functie de sarcina, 2.5 daca o burdusesc.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salutare baieti.
Am facut o poza cu recomandarea Mitsu pt presiunea in roti care este pe usa soferului.
http://postimage.org/image/pg9c5wwb9/
Am facut o poza cu recomandarea Mitsu pt presiunea in roti care este pe usa soferului.
http://postimage.org/image/pg9c5wwb9/
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Daca aveti astfel de dileme nu se rezolva in nici un caz cu GPS, navigatie.
Un GPS care sa arate corect viteza este o scula profesionala si costa enorm. Ceea ce se afiseaza pe diverse navigatii este teoreti eronat.
Pentru verificarea vitezomentrului exista optiune de testare dyno Mustang.
Cautati unul si verificati exact.
In USA fisele oferite de Mustang sunt opozabile in instanta, fara alte expertize.
Incearca sa nu iti mai faci reclama peste tot . La prima abatere = o mica vacanta
Un GPS care sa arate corect viteza este o scula profesionala si costa enorm. Ceea ce se afiseaza pe diverse navigatii este teoreti eronat.
Pentru verificarea vitezomentrului exista optiune de testare dyno Mustang.
Cautati unul si verificati exact.
In USA fisele oferite de Mustang sunt opozabile in instanta, fara alte expertize.
Incearca sa nu iti mai faci reclama peste tot . La prima abatere = o mica vacanta
Pe vreme foarte buna, GPS-ul e destul de exact, iar la viteze > 100km erorile chiar de cativa metri devin mai putin relevante.
In schimb, daca e vreme proasta, pe langa ca risti sa ramai fara semal in unele conditii, te poti alege si cu erori cel putin funny. Acum 2 luni eram in Germania, innourat dea binelea + ceva ceata. Stateam la un stop si pe GPS aveam viteza constanta de 6 km / h. A mai scazut la 4 la un moment dat, dar dupa aia a revenit la 6.
In schimb, daca e vreme proasta, pe langa ca risti sa ramai fara semal in unele conditii, te poti alege si cu erori cel putin funny. Acum 2 luni eram in Germania, innourat dea binelea + ceva ceata. Stateam la un stop si pe GPS aveam viteza constanta de 6 km / h. A mai scazut la 4 la un moment dat, dar dupa aia a revenit la 6.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 51 vizitatori