Pagina 1 din 3
Scris: Sâm Feb 16, 2008 6:15 pm
de andrei
Ia sa vedem... sunt ceva aviatori pe forum? Eu am cateva ore de zbor la activ pe planorul IS28B2 (sper ca in 2-3 ani sa fac trecerea pe IS29D2), cateva plimbari cu PZL Wilga 35A si Antonov AN-2. Sper sa urmeze multe altele.
Scris: Sâm Feb 16, 2008 7:31 pm
de stancu adrian
eu unu cu asta ma ocup ca sa zic asa......dar fiind in romania ma ocup mai rar......am zburat iak52, L39, IAR99.......
Scris: Sâm Feb 16, 2008 8:10 pm
de Bogdan P
sa inteleg ca un actual sau fost militar??
eu am zburat ZLIN 142, ZLIN 726, ZLIN 526, IAR 46, CESSNA 182RG, CESSNA 172, PIPER SENECA V, DIAMOND DA 42 TWINSTAR si cateva ture cu EXTRA 300, AN2 si WILGA 35
Scris: Sâm Feb 16, 2008 8:22 pm
de stancu adrian
actual ...............dar vremurile sunt grele.........
Scris: Sâm Feb 16, 2008 11:31 pm
de andrei
Bogdan, mai tii legatura cu vreo cineva de la Ghimbav? Cum se zboara la ora actuala acolo? As fi tentat sa fac PPL-ul acolo...
Adrian, si eu am vrut AFA, dar nu a fost sa fie (stii deja asta). M-am resemnat repede cand am aflat care sunt conditiile actuale. Poate or sa vina totusi si vremuri mai bune, meritati sa va bucurati de meseria asta.
Scris: Lun Feb 18, 2008 9:52 am
de Bogdan P
salut Andrei
eu chiar la Ghimbav prestez
nu prea se mai zboara ca nu mai e tehnica si nici instructori
totusi cred ca poti sa-ti iei PPL-ul aici in cadrul aeroclubului zburand pe Aerostar sau IAR-46
a2-a varianta ar fi ca aici exista un Zlin 142 particular cu care se va poate lua licenta
Scris: Lun Feb 18, 2008 11:53 am
de serbby the ace
QUOTE (andrei)Ia sa vedem... sunt ceva aviatori pe forum? Eu am cateva ore de zbor la activ pe planorul IS28B2 (sper ca in 2-3 ani sa fac trecerea pe IS29D2), cateva plimbari cu PZL Wilga 35A si Antonov AN-2. Sper sa urmeze multe altele.
Salutare Andrei,
Un "issue" infantil dar trebuie sa rezolv problema asta:
- ma cert in fiecare seara cu un prieten pe urmatoarea tema: poate fi adus la sol un Boeing 747(sau 737 sau orice alt avion mare) fara forta motoarelor???? eu zic ca da,din cate stiu eu pt a-l putea aduce la sol ai nevoie de viteza care poate fii obtinuta prin picajul avionului si sa zicem ca hidraulica functioneaza.In practica din cate stiu eu nu s-a reusit sa se aduca fara urmari....dar cel putin teoretic ,din cate stiu se poate.
Daca ma poti ajuta cu un raspuns, detaliat si in acelasi timp usor de inteles de prietenul avocat ,care sa lamuresca problema raman dator.
Multumesc.
PS: Multumesc ,pt stikere ...cool....dar banii ti-au ajuns ca la posta mi-au ajuns niste bani inapoi pe care cica i-am trimis " eu mie"..strange shit ,nu? si ma gandesc ca poate s-au intors cei pt tine..? :shock:
Scris: Lun Feb 18, 2008 12:20 pm
de Cristi
da, se poate!
am vazut eu la TV "Dezastre in aer".
Nu e greu, trebuie tras de niste manete pe acolo si apoi pus frana.
Scris: Lun Feb 18, 2008 12:25 pm
de serbby the ace
da ,si eu urmaresc .....discutia este teoretizata si daca mai vreti subiect nou,mai am unul motor diesel pt avion ....exista sau nu...? :evil: ....
astept concretizari pe aceste subiecte...
zi buna....
Scris: Lun Feb 18, 2008 1:41 pm
de Cristi
Da, exista si d-asta!
Un exemplu concret, avioanele produse de Mitsu au motoare TDI cu capac DID dar or sa apara si cu motoare concepute de ei tot cu capac DID. )
Deocamdata au o singura problema majora...datorita fumului gros emanat de tobele japan Yamiborla concept Mitsu si asta, nu pot fi detectati pe radar.
In plus de asta pasagerii nu pot vedea nimic pe geam si asta le provoaca depresie in lant.
Ca avantaje: decoleaza pe spatii mici insa si consuma putin.