Impozit Pajero 3.2
Deschid acest topic in urma unei dicutii cu un coleg de serviciu,care mi-a zis ca vrea sa achizitioneze un pajero.la intrebarea cit este impozitul,raspunsul a fost uluitor:''importatorul a platit omologarea la rar pentru pajero ca autoutilitara sau automobil mixt(cu 5-7 locuri) si nu ca autoturism,de unde si impozit de 600 lei''.stie cineva daca informatia asta e reala?stiu ca se poate ca autoutilitara cu mici modificari,un grilaj...,etc.
daca nu am postat unde trebuie va rog sa il mutati,sa sunt incepatorii!
@wall : cum sa inmatriculezi un "turism" pe post de utilitara? asta cred ca e doar o presupunere...
@COObra rar-ul permite doar ce e scris in certificatul de conformitate (sau cum draq i-o zice). Daca acolo scrie ca tancul e moped, atunci se permite.
Crize apar doar in cazul omologarilor individuale (cand nu exista omologare de tip) si "rar-istul" n-are chef sa caute exact modelul respectiv in baza de date. Asta a fost cazul meu cu outy, nenea de la rar m-a intrebat daca vreau omologare cu 5 sau 7 locuri.
@COObra rar-ul permite doar ce e scris in certificatul de conformitate (sau cum draq i-o zice). Daca acolo scrie ca tancul e moped, atunci se permite.
Crize apar doar in cazul omologarilor individuale (cand nu exista omologare de tip) si "rar-istul" n-are chef sa caute exact modelul respectiv in baza de date. Asta a fost cazul meu cu outy, nenea de la rar m-a intrebat daca vreau omologare cu 5 sau 7 locuri.
Avem un coleg de forum (stanley) cu un Pajero 3,2 DID SWB din nov. 2010, cumparat de nou din Romania, si ca sa o inmatriculeze ca si utilitara a trebuit sa o modifice la Mitsubishi, a costat in jur de 400 euro, i-au demontat bancheta spate si centurile, si i-au montat grilaj original Mitsubishi. In felul asta impozitul este undeva in jur de 400 ron/an. La fel se poate face pentru varianta LWB de 7 locuri, care se modifica in utilitara de 5 locuri, eliminandu-se a2a bancheta spate.
QUOTE @COObra rar-ul permite doar ce e scris in certificatul de conformitate (sau cum draq i-o zice). Daca acolo scrie ca tancul e moped, atunci se permite.
Crize apar doar in cazul omologarilor individuale (cand nu exista omologare de tip) si "rar-istul" n-are chef sa caute exact modelul respectiv in baza de date. Asta a fost cazul meu cu outy, nenea de la rar m-a intrebat daca vreau omologare cu 5 sau 7 locuri.
ma bucur ca stiti mai bine ca mine.
Crize apar doar in cazul omologarilor individuale (cand nu exista omologare de tip) si "rar-istul" n-are chef sa caute exact modelul respectiv in baza de date. Asta a fost cazul meu cu outy, nenea de la rar m-a intrebat daca vreau omologare cu 5 sau 7 locuri.
ma bucur ca stiti mai bine ca mine.
http://www.automarket.ro/stiri/impozite ... 81307.html
Impozitele pentru motoarele de peste 2.000 cmc ar putea să scadă de până la 10 ori: propunere legislativă pentru descurajarea înmatriculărilor de mașini în Bulgaria
Impozitele pentru autovehiculele cu motoare de peste 2.000 de centimetri cubi ar putea să scadă de până la 10 ori, potrivit unei inițiative legislative.
Deputatul Ionuț Simionca vrea să schimbe formula de calcul a impozitelor pentru mașinile cu capacitate cilindrică de peste 2.000 cmc. Propunerea sa, prezentată într-o conferință de presă, spune că impozitarea ar urma să se facă prin înmulțirea unei cifre exacte cu numărul de centimetri cubi.
Parlamentarul din Bistrița a dat exemplu o mașină cu motor de 3.000 cmc, pentru care impozitul este în prezent de 3.800 de lei. Dacă proiectul devine lege, impozitul scade la 360 de lei.
Propunerea are susținere politică, spune Ionuț Simionca, care dorește astfel să descurajeze înmatriculările de maÅŸini în Bulgaria.
“Această lege este în special pentru autoturismele cu capacitate cilindrică peste 2.000 centimetri cubi, care la noi sunt exagerat de impozitate ÅŸi descurajează cetăÅ£enii României să-ÅŸi înmatriculeze autoturismele în România. Cred că este oportună, are susÅ£inere din toate partidele politice, am 60 de susÅ£inători la acest proiect legislativ ÅŸi sperăm să treacă”, a precizat deputatul.
Potrivit acestuia, legea ar fi bună și pentru fermierii care au tractoare sau alte utilaje cu capacitate cilindrică mare.
Via Economica.net
Impozitele pentru motoarele de peste 2.000 cmc ar putea să scadă de până la 10 ori: propunere legislativă pentru descurajarea înmatriculărilor de mașini în Bulgaria
Impozitele pentru autovehiculele cu motoare de peste 2.000 de centimetri cubi ar putea să scadă de până la 10 ori, potrivit unei inițiative legislative.
Deputatul Ionuț Simionca vrea să schimbe formula de calcul a impozitelor pentru mașinile cu capacitate cilindrică de peste 2.000 cmc. Propunerea sa, prezentată într-o conferință de presă, spune că impozitarea ar urma să se facă prin înmulțirea unei cifre exacte cu numărul de centimetri cubi.
Parlamentarul din Bistrița a dat exemplu o mașină cu motor de 3.000 cmc, pentru care impozitul este în prezent de 3.800 de lei. Dacă proiectul devine lege, impozitul scade la 360 de lei.
Propunerea are susținere politică, spune Ionuț Simionca, care dorește astfel să descurajeze înmatriculările de maÅŸini în Bulgaria.
“Această lege este în special pentru autoturismele cu capacitate cilindrică peste 2.000 centimetri cubi, care la noi sunt exagerat de impozitate ÅŸi descurajează cetăÅ£enii României să-ÅŸi înmatriculeze autoturismele în România. Cred că este oportună, are susÅ£inere din toate partidele politice, am 60 de susÅ£inători la acest proiect legislativ ÅŸi sperăm să treacă”, a precizat deputatul.
Potrivit acestuia, legea ar fi bună și pentru fermierii care au tractoare sau alte utilaje cu capacitate cilindrică mare.
Via Economica.net
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 41 vizitatori