Pagina 1 din 3

Scris: Dum Ian 27, 2008 3:20 pm
de zeus_anoxia
A f?cut cineva aceast? opera?iune?? ?nlocuirea aerului din cauciucuri cu azot?? Avantaje?? Dezavantaje??

Scris: Dum Ian 27, 2008 3:30 pm
de radu_lkv
dezavantaje: aprox 5 RON pe roata si de fiecare data cand faci presiunea trebuie sa o faci tot cu azot
avantaje: azotul se dilata sau se contracta in funtie de temperatura mai putin decat aerul (mai insensibil la temperatura)
are umiditate ma scazuta si cica ar mari durata de viatza a unui cauciuc (asta oricum nu conteaza ca si umplut cu aer si cu azot, cauciucul tot atat de repede se toceste, iar asta se intampla mult mai repede decat s-ar "coace" pe interior

Scris: Dum Ian 27, 2008 5:09 pm
de zeus_anoxia
QUOTE (radu_lkv)dezavantaje: aprox 5 RON pe roata si de fiecare data cand faci presiunea trebuie sa o faci tot cu azot [...]

Adic? bag azi azot ?n roat? de 2atm iar m?ine dac? vreu 2.2 nu pot completa cu aer?? De ce??

QUOTE (radu_lkv)[...] avantaje: azotul se dilata sau se contracta in funtie de temperatura mai putin decat aerul (mai insensibil la temperatura) [...]

Deci, teoretic, ?n martie c?nd ?mi pun cauciucurile de var?, dac? bag azot ?n ele ?n loc de aer ar trebui s? ??i men?in? 2atm p?n? ?n decembrie c?nd trec la cauciucurile de iarn???

Cunoa?te careva pe cineva care a f?cut acest lucru?? Unde g?sesc o vulcanizare care s?-mi bage azot ?n ro?i ?n Gala?i??
Consider c? se merit? 20roni pe an pt a avea lini?te sufleteasc?. Nu de alta, dar m? cam nervozez vara c?nd am diminea?a devreme 1.7, pe la pr?nz 1.9 ?i dup?-amiaza pe focul cel mare, 2.1, iar ma?ina se comport? diferit ?n func?ie de c?ldura de afar?...

Scris: Dum Ian 27, 2008 6:55 pm
de knight rider
incearca si tu la vulcanizarile mai rasarite ca sigur au, la berin sau in port la autouniversal.

Scris: Dum Ian 27, 2008 6:58 pm
de COObra
..........

Scris: Dum Ian 27, 2008 8:59 pm
de geticul
Eu am pus azot in gumele de iarna. Inca nu am verificat sa vad cat am pierdut din presiune, dar nu pare sa fie ceva pierderi.

Scris: Lun Ian 28, 2008 6:35 pm
de COObra
.................

Scris: Lun Feb 04, 2008 12:39 pm
de Donkey
ca bine zici tu COObra! era sa imi iau o teapa de genul asta ... culmea e ca a venit alt client cu opc-ul exact cand voia nenea ala sa imi bage " azot " in noile cauciucuri de pe clio Deh .. trebuie sa mai ai si noroc in viata...!

Scris: Lun Feb 04, 2008 7:33 pm
de LAV77
Presiunea in roti se mentine constanta incredibil de mult timp cu azot. Inainte sa pun azot mergeam foarte des la verificat presiune (si oricum ii dai la ala 10 mii asa ca daca odata la 6 luni sau mai bine dai 50 mii tot acolo e - asta daca nu cumva iti bagi aere de prin benzinarii). Vezi cine vinde jante pe la voi si are si vulcanizare pentru ca ala sigur o sa aiba azot.

Scris: Mie Feb 06, 2008 2:42 pm
de body
Eu am azot in pneuri si intr-adevar presiune ramane aproximativ constanta indiferent de temperatura de afara .