Azot ?n cauciucuri

La un pahar de vorba..
Avatar utilizator
zeus_anoxia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm

Mesaj de zeus_anoxia » Dum Ian 27, 2008 3:20 pm

A f?cut cineva aceast? opera?iune?? ?nlocuirea aerului din cauciucuri cu azot?? Avantaje?? Dezavantaje??

Avatar utilizator
radu_lkv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 17, 2007 1:08 pm

Mesaj de radu_lkv » Dum Ian 27, 2008 3:30 pm

dezavantaje: aprox 5 RON pe roata si de fiecare data cand faci presiunea trebuie sa o faci tot cu azot
avantaje: azotul se dilata sau se contracta in funtie de temperatura mai putin decat aerul (mai insensibil la temperatura)
are umiditate ma scazuta si cica ar mari durata de viatza a unui cauciuc (asta oricum nu conteaza ca si umplut cu aer si cu azot, cauciucul tot atat de repede se toceste, iar asta se intampla mult mai repede decat s-ar "coace" pe interior

Avatar utilizator
zeus_anoxia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm

Mesaj de zeus_anoxia » Dum Ian 27, 2008 5:09 pm

QUOTE (radu_lkv)dezavantaje: aprox 5 RON pe roata si de fiecare data cand faci presiunea trebuie sa o faci tot cu azot [...]

Adic? bag azi azot ?n roat? de 2atm iar m?ine dac? vreu 2.2 nu pot completa cu aer?? De ce??

QUOTE (radu_lkv)[...] avantaje: azotul se dilata sau se contracta in funtie de temperatura mai putin decat aerul (mai insensibil la temperatura) [...]

Deci, teoretic, ?n martie c?nd ?mi pun cauciucurile de var?, dac? bag azot ?n ele ?n loc de aer ar trebui s? ??i men?in? 2atm p?n? ?n decembrie c?nd trec la cauciucurile de iarn???

Cunoa?te careva pe cineva care a f?cut acest lucru?? Unde g?sesc o vulcanizare care s?-mi bage azot ?n ro?i ?n Gala?i??
Consider c? se merit? 20roni pe an pt a avea lini?te sufleteasc?. Nu de alta, dar m? cam nervozez vara c?nd am diminea?a devreme 1.7, pe la pr?nz 1.9 ?i dup?-amiaza pe focul cel mare, 2.1, iar ma?ina se comport? diferit ?n func?ie de c?ldura de afar?...

Avatar utilizator
knight rider
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 08, 2007 9:55 pm

Mesaj de knight rider » Dum Ian 27, 2008 6:55 pm

incearca si tu la vulcanizarile mai rasarite ca sigur au, la berin sau in port la autouniversal.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Ian 27, 2008 6:58 pm

..........

Avatar utilizator
geticul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 26, 2007 11:04 pm

Mesaj de geticul » Dum Ian 27, 2008 8:59 pm

Eu am pus azot in gumele de iarna. Inca nu am verificat sa vad cat am pierdut din presiune, dar nu pare sa fie ceva pierderi.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Ian 28, 2008 6:35 pm

.................

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Feb 04, 2008 12:39 pm

ca bine zici tu COObra! era sa imi iau o teapa de genul asta ... culmea e ca a venit alt client cu opc-ul exact cand voia nenea ala sa imi bage " azot " in noile cauciucuri de pe clio Deh .. trebuie sa mai ai si noroc in viata...!

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Feb 04, 2008 7:33 pm

Presiunea in roti se mentine constanta incredibil de mult timp cu azot. Inainte sa pun azot mergeam foarte des la verificat presiune (si oricum ii dai la ala 10 mii asa ca daca odata la 6 luni sau mai bine dai 50 mii tot acolo e - asta daca nu cumva iti bagi aere de prin benzinarii). Vezi cine vinde jante pe la voi si are si vulcanizare pentru ca ala sigur o sa aiba azot.

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Mie Feb 06, 2008 2:42 pm

Eu am azot in pneuri si intr-adevar presiune ramane aproximativ constanta indiferent de temperatura de afara .

Scrie răspuns

Înapoi la “Cafenea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori