avantajele sunt prea mici, parerea mea..si eu verific la 3-4 luni presiunea in cauciucuri, si da..mai scapa, dar merg si eglizez.. ca idee, nu doar temperatura modifica presiunea in cauciucuri, si si gropile.. d-aia se ajunge la presiuni diferite in cauciucuri, ceea ce e deranjant. pot sa pun pariu cu oricine ca nu isi da seama daca are 2.4 sau 2.5 in cauciucuri..problema e ca de multe ori nu e aceeasi presiune in toate cauciucurile..deci.. nu pare un avantaj prea mare al azotului
dar daca faci o pana? sau ai luat un cui..si se desumfla, usor usor.. completezi cu aer peste? sunt curios.. daca azotul are densitate mai mica..nu se desumfla mai usor in cazul unei mici fisuri?
Azot ?n cauciucuri
Adevaratul avantaj e ca nu oxideaza janta, nefiind oxigen. Restul de efecte nu sunt relevante in industria auto, cu cateva exceptii (cursele si masini hiper-sport)
In rest nu influenteaza consumul, si se dilata si comprima bine mersi si el ca orice gaz...e inert chimic, nu fizic. Altfel nu-l mai comprimau in dozele de guiness...
Eu am aer chior adica mai mult azot...si se mentine constanta presiunea, normal, ca o fac in fiecare anotimp, nu o fac la -40C si apoi ies cu masina pe circuit in africa de sud, sa ajunga sa fie masurabila cresterea in presiune....
Daca bagi 2.2atm la 20 de grade ambient si conduci la 0 grade, vei avea 2.05 in anvelope... Si mai mult de 20 de grade diferenta de temperatura nu cred ca gasesti pe undeva in lumea reala. Normal ca azotul se comporta similar cu aerul, pt ca asta e in aer, mai mult azot.
QUOTE What are the effects of temperature change on my nitrogen filled tires?
The pressure in nitrogen filled tires will change when the temperature changes, just as it does with air filled tires, because nitrogen and oxygen respond to changes in ambient temperature in a similar manner. For example, when your vehicle is parked it will lose a similar amount of pressure for every 10 degree change in temperature, whether the tires are filled with nitrogen or air.
Nu mai credeti in ce zic cei care vor sa va vanda ceva.
In rest nu influenteaza consumul, si se dilata si comprima bine mersi si el ca orice gaz...e inert chimic, nu fizic. Altfel nu-l mai comprimau in dozele de guiness...
Eu am aer chior adica mai mult azot...si se mentine constanta presiunea, normal, ca o fac in fiecare anotimp, nu o fac la -40C si apoi ies cu masina pe circuit in africa de sud, sa ajunga sa fie masurabila cresterea in presiune....
Daca bagi 2.2atm la 20 de grade ambient si conduci la 0 grade, vei avea 2.05 in anvelope... Si mai mult de 20 de grade diferenta de temperatura nu cred ca gasesti pe undeva in lumea reala. Normal ca azotul se comporta similar cu aerul, pt ca asta e in aer, mai mult azot.
QUOTE What are the effects of temperature change on my nitrogen filled tires?
The pressure in nitrogen filled tires will change when the temperature changes, just as it does with air filled tires, because nitrogen and oxygen respond to changes in ambient temperature in a similar manner. For example, when your vehicle is parked it will lose a similar amount of pressure for every 10 degree change in temperature, whether the tires are filled with nitrogen or air.
Nu mai credeti in ce zic cei care vor sa va vanda ceva.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori