Scris: Mar Noi 16, 2010 4:48 pm
Client vechi de nspe ani.... nici nu mai tin minte de cand...
Ma mut... Fac cerere de transfer, la sfarsitul lunii octombrie. Asta dupa ce m-am chinuit vreo 2 saptamani sa aflu daca exista disponibilitate sau nu, imobilul in care ma mutam era cablat din constructie de UPC. Dar aflu ca se poate, fac cerere de transfer, pana la urma se pare ca s-a putut, ca s-a bagat in sistem etc.
Acum intervine problema cealalta, instalarea la noua locatie. Care intarzie de vreo 3 saptamani. Desi era o problema simpla, tras niste cablu direct pe la fereastra de pe stalp, instalat un GPon si atat. Cablu TV era usor de furnizat ca am deja decodoare, internet si telefonie ma descurcam si eu sa imi trag cablurile din GPon.
Intai mi se spune la telefon de la RC ca urgenteaza, dupa alte 3 zile ca voi fi sunat a doua zi, si continua povestea asta pana ieri, cand mi se spune ca da, se rezolva sigur maine, voi fi sunat pentru instalare maine pana in ora 15 (adica azi), apoi astazi sun si aflu ca inca se lucreaza ca sa se poata instala la mine. Ii spun omului de la RC ca este imposibil intrucat la 15 metri de mine cineva are toate serviciile in aceeasi structura care trebuie sa mi-o instaleze si mie, plus ca am descoperit ca minunata caseta este in coltul imobilului meu, adica la 7 metri distanta de fereastra mea, iar la omul de la 15 metri de mine este tras firul de la caseta de pe stalpul din coltul imobilului meu. Mi se spune ca nu, ca se va remedia candva saptamana asta problema si se va face instalarea, adica aceeasi poveste spusa la telefon ca si colegii lui saptamana trecuta. Insist, mi se spune ca nu mai imi ofera alte informatii, ca abonamentul este pe numele sotiei, nu pe numele meu. (adica am facut transferul eu, am sunat de fiecare data eu, acum ca sunt prea insistent si ii trag la raspundere nu mai poate sa vorbeasca cu mine) si-mi inchide telefonul.
Mi se pare o nesimtire crasa, lipsa de respect, ca sa nu mai vorbim de minunata problema in sine a instalarii, ca-i vorba de bagat un fir intr-o cutie si intins pe o distanta de cativa metri.
Sunt curios daca lucreaza cineva pe la ei, sa aflu si eu minunata istorie a lucrarilor tehnice atat de complicate care trebuie facute pentru a-mi face mie instalarea.
Plus unde ar trebui sa reclam tot ceea ce se intampla, as prefera niste adrese reale de email sau orice alta modalitate in afara de cele oficiale de pe site, la alea nu raspunde nimeni (am primit raspuns prin august pentru o sesizare facuta cu un an inainte, deci e f clar cat de mult sunt citite). Astia nu au un sediu unde poti sa te duci sa discuti totusi cu cineva real care poate lua si o decizie? Nu de alta, dar am vazut in astea 2 sapt de cand tot fac sesizari si astept o masina de rds de la tehnic de vreo 2 ori pe strada. Oamenii stateau in fata chioscului, mancau seminte, scuipau pe jos, beau o cafea. Asa si-au petrecut vreo 2 ore. Intamplator eram jos la masina cu niste treaba si i-am vazut de cand au venit pana cand au plecat.
uitai sa adaug ca, bineinteles, m-au pus sa platesc pe noiembrie in avans... Servicii de care nu beneficiez, ba pe care ei zic ca mi le livreaza inca la vechea adresa... Poftim? Sa mor de inteleg...
Voi inregistra si o sesizare de returnare a banilor, ca sa fie linistiti... Daca nu, pentru faza cu platit dar nelivrat, direct ANPC.
Ma mut... Fac cerere de transfer, la sfarsitul lunii octombrie. Asta dupa ce m-am chinuit vreo 2 saptamani sa aflu daca exista disponibilitate sau nu, imobilul in care ma mutam era cablat din constructie de UPC. Dar aflu ca se poate, fac cerere de transfer, pana la urma se pare ca s-a putut, ca s-a bagat in sistem etc.
Acum intervine problema cealalta, instalarea la noua locatie. Care intarzie de vreo 3 saptamani. Desi era o problema simpla, tras niste cablu direct pe la fereastra de pe stalp, instalat un GPon si atat. Cablu TV era usor de furnizat ca am deja decodoare, internet si telefonie ma descurcam si eu sa imi trag cablurile din GPon.
Intai mi se spune la telefon de la RC ca urgenteaza, dupa alte 3 zile ca voi fi sunat a doua zi, si continua povestea asta pana ieri, cand mi se spune ca da, se rezolva sigur maine, voi fi sunat pentru instalare maine pana in ora 15 (adica azi), apoi astazi sun si aflu ca inca se lucreaza ca sa se poata instala la mine. Ii spun omului de la RC ca este imposibil intrucat la 15 metri de mine cineva are toate serviciile in aceeasi structura care trebuie sa mi-o instaleze si mie, plus ca am descoperit ca minunata caseta este in coltul imobilului meu, adica la 7 metri distanta de fereastra mea, iar la omul de la 15 metri de mine este tras firul de la caseta de pe stalpul din coltul imobilului meu. Mi se spune ca nu, ca se va remedia candva saptamana asta problema si se va face instalarea, adica aceeasi poveste spusa la telefon ca si colegii lui saptamana trecuta. Insist, mi se spune ca nu mai imi ofera alte informatii, ca abonamentul este pe numele sotiei, nu pe numele meu. (adica am facut transferul eu, am sunat de fiecare data eu, acum ca sunt prea insistent si ii trag la raspundere nu mai poate sa vorbeasca cu mine) si-mi inchide telefonul.
Mi se pare o nesimtire crasa, lipsa de respect, ca sa nu mai vorbim de minunata problema in sine a instalarii, ca-i vorba de bagat un fir intr-o cutie si intins pe o distanta de cativa metri.
Sunt curios daca lucreaza cineva pe la ei, sa aflu si eu minunata istorie a lucrarilor tehnice atat de complicate care trebuie facute pentru a-mi face mie instalarea.
Plus unde ar trebui sa reclam tot ceea ce se intampla, as prefera niste adrese reale de email sau orice alta modalitate in afara de cele oficiale de pe site, la alea nu raspunde nimeni (am primit raspuns prin august pentru o sesizare facuta cu un an inainte, deci e f clar cat de mult sunt citite). Astia nu au un sediu unde poti sa te duci sa discuti totusi cu cineva real care poate lua si o decizie? Nu de alta, dar am vazut in astea 2 sapt de cand tot fac sesizari si astept o masina de rds de la tehnic de vreo 2 ori pe strada. Oamenii stateau in fata chioscului, mancau seminte, scuipau pe jos, beau o cafea. Asa si-au petrecut vreo 2 ore. Intamplator eram jos la masina cu niste treaba si i-am vazut de cand au venit pana cand au plecat.
uitai sa adaug ca, bineinteles, m-au pus sa platesc pe noiembrie in avans... Servicii de care nu beneficiez, ba pe care ei zic ca mi le livreaza inca la vechea adresa... Poftim? Sa mor de inteleg...
Voi inregistra si o sesizare de returnare a banilor, ca sa fie linistiti... Daca nu, pentru faza cu platit dar nelivrat, direct ANPC.