Minunata Lume Rcs-rds
Client vechi de nspe ani.... nici nu mai tin minte de cand...
Ma mut... Fac cerere de transfer, la sfarsitul lunii octombrie. Asta dupa ce m-am chinuit vreo 2 saptamani sa aflu daca exista disponibilitate sau nu, imobilul in care ma mutam era cablat din constructie de UPC. Dar aflu ca se poate, fac cerere de transfer, pana la urma se pare ca s-a putut, ca s-a bagat in sistem etc.
Acum intervine problema cealalta, instalarea la noua locatie. Care intarzie de vreo 3 saptamani. Desi era o problema simpla, tras niste cablu direct pe la fereastra de pe stalp, instalat un GPon si atat. Cablu TV era usor de furnizat ca am deja decodoare, internet si telefonie ma descurcam si eu sa imi trag cablurile din GPon.
Intai mi se spune la telefon de la RC ca urgenteaza, dupa alte 3 zile ca voi fi sunat a doua zi, si continua povestea asta pana ieri, cand mi se spune ca da, se rezolva sigur maine, voi fi sunat pentru instalare maine pana in ora 15 (adica azi), apoi astazi sun si aflu ca inca se lucreaza ca sa se poata instala la mine. Ii spun omului de la RC ca este imposibil intrucat la 15 metri de mine cineva are toate serviciile in aceeasi structura care trebuie sa mi-o instaleze si mie, plus ca am descoperit ca minunata caseta este in coltul imobilului meu, adica la 7 metri distanta de fereastra mea, iar la omul de la 15 metri de mine este tras firul de la caseta de pe stalpul din coltul imobilului meu. Mi se spune ca nu, ca se va remedia candva saptamana asta problema si se va face instalarea, adica aceeasi poveste spusa la telefon ca si colegii lui saptamana trecuta. Insist, mi se spune ca nu mai imi ofera alte informatii, ca abonamentul este pe numele sotiei, nu pe numele meu. (adica am facut transferul eu, am sunat de fiecare data eu, acum ca sunt prea insistent si ii trag la raspundere nu mai poate sa vorbeasca cu mine) si-mi inchide telefonul.
Mi se pare o nesimtire crasa, lipsa de respect, ca sa nu mai vorbim de minunata problema in sine a instalarii, ca-i vorba de bagat un fir intr-o cutie si intins pe o distanta de cativa metri.
Sunt curios daca lucreaza cineva pe la ei, sa aflu si eu minunata istorie a lucrarilor tehnice atat de complicate care trebuie facute pentru a-mi face mie instalarea.
Plus unde ar trebui sa reclam tot ceea ce se intampla, as prefera niste adrese reale de email sau orice alta modalitate in afara de cele oficiale de pe site, la alea nu raspunde nimeni (am primit raspuns prin august pentru o sesizare facuta cu un an inainte, deci e f clar cat de mult sunt citite). Astia nu au un sediu unde poti sa te duci sa discuti totusi cu cineva real care poate lua si o decizie? Nu de alta, dar am vazut in astea 2 sapt de cand tot fac sesizari si astept o masina de rds de la tehnic de vreo 2 ori pe strada. Oamenii stateau in fata chioscului, mancau seminte, scuipau pe jos, beau o cafea. Asa si-au petrecut vreo 2 ore. Intamplator eram jos la masina cu niste treaba si i-am vazut de cand au venit pana cand au plecat.
uitai sa adaug ca, bineinteles, m-au pus sa platesc pe noiembrie in avans... Servicii de care nu beneficiez, ba pe care ei zic ca mi le livreaza inca la vechea adresa... Poftim? Sa mor de inteleg...
Voi inregistra si o sesizare de returnare a banilor, ca sa fie linistiti... Daca nu, pentru faza cu platit dar nelivrat, direct ANPC.
Ma mut... Fac cerere de transfer, la sfarsitul lunii octombrie. Asta dupa ce m-am chinuit vreo 2 saptamani sa aflu daca exista disponibilitate sau nu, imobilul in care ma mutam era cablat din constructie de UPC. Dar aflu ca se poate, fac cerere de transfer, pana la urma se pare ca s-a putut, ca s-a bagat in sistem etc.
Acum intervine problema cealalta, instalarea la noua locatie. Care intarzie de vreo 3 saptamani. Desi era o problema simpla, tras niste cablu direct pe la fereastra de pe stalp, instalat un GPon si atat. Cablu TV era usor de furnizat ca am deja decodoare, internet si telefonie ma descurcam si eu sa imi trag cablurile din GPon.
Intai mi se spune la telefon de la RC ca urgenteaza, dupa alte 3 zile ca voi fi sunat a doua zi, si continua povestea asta pana ieri, cand mi se spune ca da, se rezolva sigur maine, voi fi sunat pentru instalare maine pana in ora 15 (adica azi), apoi astazi sun si aflu ca inca se lucreaza ca sa se poata instala la mine. Ii spun omului de la RC ca este imposibil intrucat la 15 metri de mine cineva are toate serviciile in aceeasi structura care trebuie sa mi-o instaleze si mie, plus ca am descoperit ca minunata caseta este in coltul imobilului meu, adica la 7 metri distanta de fereastra mea, iar la omul de la 15 metri de mine este tras firul de la caseta de pe stalpul din coltul imobilului meu. Mi se spune ca nu, ca se va remedia candva saptamana asta problema si se va face instalarea, adica aceeasi poveste spusa la telefon ca si colegii lui saptamana trecuta. Insist, mi se spune ca nu mai imi ofera alte informatii, ca abonamentul este pe numele sotiei, nu pe numele meu. (adica am facut transferul eu, am sunat de fiecare data eu, acum ca sunt prea insistent si ii trag la raspundere nu mai poate sa vorbeasca cu mine) si-mi inchide telefonul.
Mi se pare o nesimtire crasa, lipsa de respect, ca sa nu mai vorbim de minunata problema in sine a instalarii, ca-i vorba de bagat un fir intr-o cutie si intins pe o distanta de cativa metri.
Sunt curios daca lucreaza cineva pe la ei, sa aflu si eu minunata istorie a lucrarilor tehnice atat de complicate care trebuie facute pentru a-mi face mie instalarea.
Plus unde ar trebui sa reclam tot ceea ce se intampla, as prefera niste adrese reale de email sau orice alta modalitate in afara de cele oficiale de pe site, la alea nu raspunde nimeni (am primit raspuns prin august pentru o sesizare facuta cu un an inainte, deci e f clar cat de mult sunt citite). Astia nu au un sediu unde poti sa te duci sa discuti totusi cu cineva real care poate lua si o decizie? Nu de alta, dar am vazut in astea 2 sapt de cand tot fac sesizari si astept o masina de rds de la tehnic de vreo 2 ori pe strada. Oamenii stateau in fata chioscului, mancau seminte, scuipau pe jos, beau o cafea. Asa si-au petrecut vreo 2 ore. Intamplator eram jos la masina cu niste treaba si i-am vazut de cand au venit pana cand au plecat.
uitai sa adaug ca, bineinteles, m-au pus sa platesc pe noiembrie in avans... Servicii de care nu beneficiez, ba pe care ei zic ca mi le livreaza inca la vechea adresa... Poftim? Sa mor de inteleg...
Voi inregistra si o sesizare de returnare a banilor, ca sa fie linistiti... Daca nu, pentru faza cu platit dar nelivrat, direct ANPC.
Am patit-o si eu acum un an.
Mai mult am fost nevoit sa le platesc si servicii de transfer de la o adresa la alta chiar daca unde m-am mutat exista si cablu TV si internet tot de la ei tras pana in casa. In plus, pe luna septembrie am ajuns sa platesc abonamentul de doua ori, unul pe vechea locatie si unul pe noua locatie..... pentru ca nu le-am facut notificarea conform procedurilor lor. Le-am explicat ca platesc de doua ori dar nu am avut cu cine sa ma inteleg.
Daca vrei sa discuti cu cineva, nu ai la dispozitie decat numarul de la call center-ul lor. La punctele de incasare sunt doar papagali platiti pe nimica toata. In rest, nici o persoana competenta pe care sa o poti aborda.
Mai mult am fost nevoit sa le platesc si servicii de transfer de la o adresa la alta chiar daca unde m-am mutat exista si cablu TV si internet tot de la ei tras pana in casa. In plus, pe luna septembrie am ajuns sa platesc abonamentul de doua ori, unul pe vechea locatie si unul pe noua locatie..... pentru ca nu le-am facut notificarea conform procedurilor lor. Le-am explicat ca platesc de doua ori dar nu am avut cu cine sa ma inteleg.
Daca vrei sa discuti cu cineva, nu ai la dispozitie decat numarul de la call center-ul lor. La punctele de incasare sunt doar papagali platiti pe nimica toata. In rest, nici o persoana competenta pe care sa o poti aborda.
Daca tot vorbim de ''minunata lume'' rcs-rds, as avea si eu o nemultumire legata de ''distribuirea'' decodoarelor HD HDMI. Nu se pot face rezervari, nu pot fi livrate acasa nici contracost, nici macar nu se poate sa fii anuntat cand se reintregeste stocul in magazine... ar trebui sa treci din 2 in 2 zile, ca o vita bleaga, pe la RCS sa te caciulesti pentru a afla daca au sosit minunatele decodoare si daca raspunsul e, incredibil, afirmativ te trezesti ca trebuie sa stai la o coada de cel putin 20 persoane, pentru 3 decodoare! Mi se pare lipsa de respect fata de clienti si nesimtire crasa.
Aceiasi chestie care a fost si cu telefoanele fixe-mobile De fiecare data cand plateam in iasi netul, intrau vreo 10 sa intrebe daca le-au venit telefoane.
Apple, am facut aceiasi treaba ca si tine, in Iasi odata si in Cluj iarasi. N-au fost probleme la mine, au fost destul de prompti insa povesti despre asta am tot cetit, deci nu esti singular deloc.
Aici in Cluj am avut noroc ca proprietarul cunostea pe cineva la ei, sa nu mai zic ca am avut si-un coleg pe forum care a lucrat la ei, sebasita.
Apple, am facut aceiasi treaba ca si tine, in Iasi odata si in Cluj iarasi. N-au fost probleme la mine, au fost destul de prompti insa povesti despre asta am tot cetit, deci nu esti singular deloc.
Aici in Cluj am avut noroc ca proprietarul cunostea pe cineva la ei, sa nu mai zic ca am avut si-un coleg pe forum care a lucrat la ei, sebasita.
Eu nu am avut nicio problema cu RCS-ul...am instalat DigiTv in 2 zile, am avut o problema cu decodorul, s-a inlocuit a doua zi de la sesizare (cu deplasarea mea la service). Serviciile de Internet sunt unele dintre cele mai bune din tot Bucurestiul.
Cine se vaita de ei, cred ca nu a avut parte de servicii ale UPC-ului, sau I-link-ului. Se poate mult mai rau.
Acolo era vorba de servicii standard si de conditii contractuale simple care nu erau respectate.
Cat despre rezilieri de contracte, permutari de abonamente sau schimbari tarifare,aduceti-va aminte cata rabdare trebuie sa aveti cu operatorii de telefonie mobila si cat dureaza sa inchizi un abonament.
Cine se vaita de ei, cred ca nu a avut parte de servicii ale UPC-ului, sau I-link-ului. Se poate mult mai rau.
Acolo era vorba de servicii standard si de conditii contractuale simple care nu erau respectate.
Cat despre rezilieri de contracte, permutari de abonamente sau schimbari tarifare,aduceti-va aminte cata rabdare trebuie sa aveti cu operatorii de telefonie mobila si cat dureaza sa inchizi un abonament.
trebuie sa mentionez ca in atatia ani de zile, atunci cand am avut probleme tehnice sau probleme diverse... s-a rezolvat totul foarte repede... iar acum astept cu decodorul de HD in priza sa vina semnalul
Dar... culmea culmilor... instalarile pentru RCS-RDS nu se fac de catre echipa lor tehnica, ci de catre o firma subcontractata, ceva RC, MC Computer... n-am inteles prea bine... ca sa vezi... Da' cum am aflat asta, aflu eu si cum dau de astia...
In concluzie, nu mai injurati RCS-RDS pentru instalari, echipele lor tehnice nu mai fac decat revizii si interventii sau reparatii...
PS: Si intr-adevar, aveam dreptate, caseta este la 7 metri de mine, fix in coltul imobilului... Ce ciudat, nu?
Dar... culmea culmilor... instalarile pentru RCS-RDS nu se fac de catre echipa lor tehnica, ci de catre o firma subcontractata, ceva RC, MC Computer... n-am inteles prea bine... ca sa vezi... Da' cum am aflat asta, aflu eu si cum dau de astia...
In concluzie, nu mai injurati RCS-RDS pentru instalari, echipele lor tehnice nu mai fac decat revizii si interventii sau reparatii...
PS: Si intr-adevar, aveam dreptate, caseta este la 7 metri de mine, fix in coltul imobilului... Ce ciudat, nu?
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
surprize, surprize... o data la 2 zile tot sun... ce descoper in seara asta? ca, de fapt, transferul de contract n-ar fi inregistrat in baza de date... Cica sa merg eu intr-o casierie RDS... serios? Ma duc, ca sa am si-o sesizare scrisa depusa... ca maine dimineata doar ma duc la ANPC si vreau sa am cat mai multe hartii...
Ia sa vedem noi cum se vor frige cu cateva sute de milioane amenda... Si-i mai dau si in judecata... deoarece au timp 5 zile sa proceseze contractele... nu le-au procesat... asta e... mai sunt si niste incalcari ale noii ordonante... suna minunat...
O instalare de 7 metri liniari si 12 minute pe ceas ii va costa aproape de 1 miliard... Fabulos....
Ia sa vedem noi cum se vor frige cu cateva sute de milioane amenda... Si-i mai dau si in judecata... deoarece au timp 5 zile sa proceseze contractele... nu le-au procesat... asta e... mai sunt si niste incalcari ale noii ordonante... suna minunat...
O instalare de 7 metri liniari si 12 minute pe ceas ii va costa aproape de 1 miliard... Fabulos....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 45 vizitatori