Fiabilitatea

La un pahar de vorba..
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Iul 06, 2010 10:27 pm

QUOTE (Danut @ Jul 6 2010, 09:03 PM) este un comentariu acolo , facut de unu UNCKLE ( io adica ) , in care analizam un pic diferentele dintre numarul de intrari la service ale unei babe posesoare de honda civic si a unui pusti de 20 de ani posesor de 335i

Sincer sa fiu, inclin sa cred ca sunt mai multi posesori tineri de Type R decat de 335i. Ca cine-si ia bemve, de regula-si ia dizel si face faleza cu treizeci ca sa-l vaza fetili. Cel putin in Rrumanica. Mai draga.

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Mar Iul 06, 2010 10:42 pm

QUOTE (zimbet @ Jul 6 2010, 09:43 PM) ex:
1. mercedes C 200 CDI 2002 - 2-3probleme la calculator (costuri exagerate)
2. mercedes S 320 CDI 2004 - 1-2ori probleme la calculator (no comment)

3.mercedes c280 a/t sport 2000 - probleme cutie , schimbat oglinda stanga 700eur omg
19. mitsubishi carisma 2000 - dupa 20.000 km schimbat ulei , filtre aer ulei, placute frane , 480 ron

nu ma laud ca am carisma ....da mai adaug si eu un TOP

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Iul 06, 2010 11:11 pm

Bah, ma faceti iar sa nu imi vand masina
Oricum Coltu era pe lista de dorinte la urmatoarea...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Iul 07, 2010 12:14 am

Am avut Pajero cu 1.380.000 km reali. E drept ca nu avea motorul de fabrica, dar in rest totul era de la mama lui din Japan. Cand l-am vandut, ma intreba lumea daca nu cumva am pus din greseala un 1 in fata
Acuma in Pajero asta, de un an merg pe "bio" diesel (ulei ars de McDnalds, ulei ars auto), am uitat sa schimb uleiul de cateva ori, chestii dastea "minore". De vreo 3 ani de cand il rup in paduri nu i-am schimbat nici macar uleiul in cutie si merge si acuma fara sa schiteze vrun semn de oboseala. E drept, ca am reusit sa-i rup o planetara, e chiar o mirare, in 10 ani am reusit sa rup o planetara si un cardan pe spate, dar ala din ne-atentia mea, ca l-am agatat intr-o cioata. Asadar, din prisma posesorilor de Pajero mk I, mai ales cele dizele, toata stima si respectul.
Cat despre Clio-ul familiei.... Pupan in cur/teava de esapament, si pus numai motorina din rompetrol, de aia cu greturi, schimbat tot la timp.... Si tot degeaba ca tot ca dracu merge si am bagat in 5 ani de folosire inca odata banii in el...

Avatar utilizator
mitza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mar 24, 2010 9:05 pm

Mesaj de mitza » Mie Iul 07, 2010 6:39 pm

QUOTE (Donkey @ Jul 6 2010, 09:13 AM) Iata dragii mei colegi forumisti ce am gasit pe un site auto : Despre Fiabilitate

Mitsubele noastre apar pe locul 3 in opinia celor de acolo.

Daca a mai fost postat .. scuzele de rigoare si rog sa fie sters !


In Marea Britanie sunt "Mitsubishe..." contruite in Olanda cu piese cehesti / sau...de la mama Japonia si piese si contructie, ca sa stiu cat de linistita stau?

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mie Iul 07, 2010 10:33 pm

mersi ssTour pentru noul top acuma chiar sunt mandru ca am carisma
chacha nu o vinde...e o masina exceptionala....mai ales dupa ingrijirea acordata,nu cred ca are rost sa o dai cuiva sa o batjocoreasca....in plus e pe locul 5

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Iul 07, 2010 11:16 pm

Stiu, ideea e ca vreau sa o innoiesc. Dar dupa cum vezi pe anunt, nu par asa hotarat ca vreau sa o dau si nici nu ma grabesc. Doar e o masina buna si mi-au zis si unii de la reprezentanta ca de ce am bagat bani in ea ca bou (originale, schimbari f dese de consumabile, etc) daca vreau sa o dau...le-am zis ca nu ma grabesc si ei se uitau cam chioras la mine, ceva de genu': pai atunci de ce o pui la anunt? Ma rog, daca pica o dau, daca nu imi fac treaba cu ea, nu ma roade sa o dau si nici nu ma atrage in mod special vreo masina pe care sa mi-o si permit. Ea isi face treaba in continuare
Insa istoria devine istorie, cateodata trebuie sa iei ceva mai tanar , asa e si barbatul de 40 de ani desi are o doamna adevarata acasa , insa nu are ESP, aibaguri cortina si comenzi pe volan

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Joi Iul 08, 2010 4:33 am

Mitsuba Evo m-a dezamagit un pic de curand. E prima oara cand se-ntampla sa am pana imobilizanta, sa zicem, cu o asiatica dar se rezolva...cred. Nu stiu daca e neaparat din cauza ei cat din cauza faptului ca n-a fost verificata la timp, mai ma documentez. Oricum e clar, in frumoasa noastra patrie statisticile astea ar fi total diferite in functie de regiune/oras/judet.

Au trecut deja 2 saptamani, ca e greu cu stocurile de piese ca e scumpe dar nu mai e mult pana departe.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Iul 08, 2010 10:10 am

ce s-a defectat?

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Lun Iul 19, 2010 4:18 pm

Curea accesorii/role/??!?! Ai idee din ce cauza am ramas cu masina in drum la ~50k km, ca e pana imobilizanta totusi? Revizie/service/user error...?

Scrie răspuns

Înapoi la “Cafenea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori