Noile Radare Mph Bee Iii
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Parca tot din acelasi banc... au ajuns si la Suceava 10 bucati de radare inteligente, insa merg in gol ca.... nu le-a venit si soft-ul pt aparate, urmand debia peste 2 saptamani sa-l instaleze si sa intruiasca militienii cum se foloseste. Ce mai, veselie taica... Oricum pe kktul de drum sucevean, la mai mult de 30 kmh cad rotile. O sa cam someze baietii in MCV-uri
MCV-ul alb si limita de 50 km/h....
"Exista trei branduri nationale respectabile. Am avut de facut un proiect de identitate vizuala legat de acest lucru. . Primul este Loganul de politie rurala parcat in fata fiecarei primarii de pe marginea drumurilor prafuite ale acestei tari. Ele stationeaza acolo ca niste monumente isterice ale impotentei acestei natii. Ele sunt simbolul autoritatii trase pe dreapta si iti inspira teama pentru ca pot contine pe langa niste imbecili, un radar pus in localitate. Al doilea simbol idiot este acel totem de la intrarea in localitatile rurale. Pe el sta scris ,,Dumnezeu sa va binecuvanteze !?. Nu in ultimul rand, cel de al treilea ramane sarma. Acea bucata de metal filat cu care tot romanul leaga orice de la garduri pana la ratul porcului din batatura. Aparitia Loganului MCV alb, dotat cu radar vine sa schimbe raportul de forte. Romanii au cucerit Europa definitiv cu aceasta inventie pentru care Dacia Renault ar trebui sa intre in istorie ca cel mai mare brand care a oprit miscarea unei natii aflate in patru labe si care aspira la patru roti "
Sursa : http://www.mircea-badea.ro/blog/vitezom ... 1#comments
"Exista trei branduri nationale respectabile. Am avut de facut un proiect de identitate vizuala legat de acest lucru. . Primul este Loganul de politie rurala parcat in fata fiecarei primarii de pe marginea drumurilor prafuite ale acestei tari. Ele stationeaza acolo ca niste monumente isterice ale impotentei acestei natii. Ele sunt simbolul autoritatii trase pe dreapta si iti inspira teama pentru ca pot contine pe langa niste imbecili, un radar pus in localitate. Al doilea simbol idiot este acel totem de la intrarea in localitatile rurale. Pe el sta scris ,,Dumnezeu sa va binecuvanteze !?. Nu in ultimul rand, cel de al treilea ramane sarma. Acea bucata de metal filat cu care tot romanul leaga orice de la garduri pana la ratul porcului din batatura. Aparitia Loganului MCV alb, dotat cu radar vine sa schimbe raportul de forte. Romanii au cucerit Europa definitiv cu aceasta inventie pentru care Dacia Renault ar trebui sa intre in istorie ca cel mai mare brand care a oprit miscarea unei natii aflate in patru labe si care aspira la patru roti "
Sursa : http://www.mircea-badea.ro/blog/vitezom ... 1#comments
E ciudat ca eu am primit semnale POP de la un radar nou. In acea zona e chiar camp si nu putea fi vorba de alte emisii de unde. Eu inca mai las aceasta functie activa pana o sa fiu sigur. Din cate stiu chiar era un filmulet cu un politist care explica cum poate el sa lase radarul oprit si sa se puna el singur in actiune cand simte ca vine o masina cu viteza (e exact ce face modul pop).
newsbreak:
in modul de lucru radarele pot fi detectate de orice detector in banda K.
in modul stand-by ( cel care ne doare pe noi) nu poate fi detectat deoarece radarul nu emite nici o radiatie pt ca este oprit. viteza autoturismului vizat este calculata pe baza frame-urilor cu care filmeaza camera video atasata radarului.
deci, operatorul radar vizualizeaza pe monitorul camerei masina, viteza este calculata pe baza frame-urilor si a distantei parcurse ( cei care se pricem mai bine la tehnica sunt rugati sa ma ajute ), apasa butonul on al radarului, iar radarul incepe sa inregistreze cu 3 secunde inainte de pornire- deci e inutil sa mai pui frana pt ca doar risti sa te loveasca cel din spate-, pentru ca deja esti "pe caseta" de 3 secunde, fara sa mai punem la socoteala timpii de reactie ai detectorului, ai ochiului,creierului, piciorului si al sistemului de franare.
s-or gasi detectoare de camere video? deja am eu in cap ceva, dar trebuie sa fac cercetari.
in modul de lucru radarele pot fi detectate de orice detector in banda K.
in modul stand-by ( cel care ne doare pe noi) nu poate fi detectat deoarece radarul nu emite nici o radiatie pt ca este oprit. viteza autoturismului vizat este calculata pe baza frame-urilor cu care filmeaza camera video atasata radarului.
deci, operatorul radar vizualizeaza pe monitorul camerei masina, viteza este calculata pe baza frame-urilor si a distantei parcurse ( cei care se pricem mai bine la tehnica sunt rugati sa ma ajute ), apasa butonul on al radarului, iar radarul incepe sa inregistreze cu 3 secunde inainte de pornire- deci e inutil sa mai pui frana pt ca doar risti sa te loveasca cel din spate-, pentru ca deja esti "pe caseta" de 3 secunde, fara sa mai punem la socoteala timpii de reactie ai detectorului, ai ochiului,creierului, piciorului si al sistemului de franare.
s-or gasi detectoare de camere video? deja am eu in cap ceva, dar trebuie sa fac cercetari.
Eu sunt de parere ca s-a spus foarte clar in mai multe locuri.
In modul standby, operatorul nu are informatii despre viteza nici unui vehicol. Pur si simplu aproximeaza din ochi si porneste sau nu radarul. In momentul in care l-a pornit, intr-adevar iti ia viteza foarte rapid si tu nu mai ai timp de reatie. That's all, nu e nici o minune nicaieri.
Nini de unde ai informatiile tale?
In modul standby, operatorul nu are informatii despre viteza nici unui vehicol. Pur si simplu aproximeaza din ochi si porneste sau nu radarul. In momentul in care l-a pornit, intr-adevar iti ia viteza foarte rapid si tu nu mai ai timp de reatie. That's all, nu e nici o minune nicaieri.
Nini de unde ai informatiile tale?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori