Pagina 1 din 1

Scris: Lun Oct 19, 2009 8:42 pm
de shocs
Salutare,

As vrea sa plimb putin masina pe un circuit insa dupa cum stim cu totii, la noi in tara nu exista asa ceva. Oare unde se gaseste cel mai apropiat circuit? Bulgarii au oare?

Scris: Lun Oct 19, 2009 8:47 pm
de metal_militia
cica e unul tare la bulgari, dar nu stiu unde. Mai este in Grecia, la Serres, un circuit bun unde e ca la englezi cu "track days" fiecare se da cu ce are si cum vrea (in limita unor reguli, totusi)...si ar mai fi Nurburgring la vreo 1500km de aici 22e/tura e parca

Scris: Lun Oct 19, 2009 8:54 pm
de cristibna
Mai aproape , mai gasesti euroring , la unguri

Scris: Lun Oct 19, 2009 9:38 pm
de metal_militia
24.000 ft (95euro) e destul de bine pentru o zi intreaga de dat la unguri, pacat ca trebuie traversata romania pana acolo

Scris: Lun Oct 19, 2009 9:55 pm
de shocs
Bine punctat, metal_militia, pretul e relativ ok pentru o zi intreaga de distractie, greu cu drumul pana acolo. Oare ce piese se uzeaza mai repede pe un circuit? Exista vreun mare risc din punct de vedere tehnic?

Scris: Lun Oct 19, 2009 10:33 pm
de cristibna
Pai depinde cum mergi . Discuri frana , placute frana , anvelope , si pe urma tine chiar de cum o exploatezi. Dar pe circuit , ca sa mergi la timp bun , cam astea se duc primele .
Si eu am de gand sa ajung la un moment dat pe circuit , dar sa am cu ce sa ma dau ( cu DHS-ul nu ma primesc )

Scris: Mar Oct 20, 2009 12:38 am
de Andrei_RC
QUOTE (shocs @ Oct 19 2009, 09:55 PM) Oare ce piese se uzeaza mai repede pe un circuit? Exista vreun mare risc din punct de vedere tehnic?

Eu zic ca prima data vei obosi tu nu masina. Daca ai face asta in fiecare weekend atunci ar trebui sa iti pui si astfel de intrebari.

Scris: Mar Oct 20, 2009 4:13 pm
de metal_militia
asa e...prima chestie pe care as face-o daca m-as duce sa ma dau pe circuit ar fi sa-mi iau un scaun sport adevarat (scoica) si eventual centuri in 4-5 puncte. Desi la o exploatare sportiva in oras pare ca te tin bine scaunele, nu e asa...si e incomod si chiar periculos sa incerci sa te tii drept in scaun si sa iti alunece volanul din mana. Deci fundul nu rezista asa bine in curbe ca sasiul.