Mda

La un pahar de vorba..
Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Vin Noi 07, 2008 3:29 pm

Cristi te rog de acum incolo nu mai posta consecutiv ci restrange-ti ideile intr-un singur post. E foarte obositor sa citesti 5-6 posturi la rand cu cate un rand scris. E cazul tau pe alte threaduri nu pe acesta, dar aici am nimerit sa iti atrag atentia.

Avatar utilizator
mihaela75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 2:51 pm

Mesaj de mihaela75 » Vin Noi 07, 2008 5:55 pm

QUOTE (cix)Mihaela, eu cand mi-am cumparat detectorul de radar l-am luat tot din cauza ca luasem vreo 3 radare, dar de ceva timp il aud sunand doar la usile de la benzinarii. Idiotii astia de politisti stau mai nou cu radarele oprite.
Iti recomand Beltronics 955 (costa cam 500 ron) si te anunta cam cu 1km inainte, in cazul in care radarul e pornit.

Multumesc frumos!
Chiar trebuie

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Noi 07, 2008 11:49 pm

Site-ul e-transport.ro a publicat recent un set de sapte metode de a scapa de radar. Majoritatea soferilor nu stiu ce drepturi au atunci cand sunt opriti de politie pentru depasirea vitezei legale. Site-ul mentionat a descoperit cele sapte chichite prin care soferii pot scapa de amenda.

1. In momentul in care politistul va opreste pentru depasirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE sa aiba asupra lui si sa va prezinte: certificatul de omologare a aparatului radar de catre Biroul Roman de Metrologie Legala, buletinul de verificare metrologica in termen de valabilitate, respectiv 12 luni de la data efectuarii verificarii si autorizatia de operator radar pentru cel care va incheie procesul-verbal. Lipsa unuia dintre aceste documente trebuie prevazuta de dvs. la rubrica "alte mentiuni" si este caz de nulitate absoluta a procesului-verbal.

2. Politistii nu au voie sa mearga cu radarul mobil oprit si sa-l porneasca atunci cand dvs. sunteti foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o functie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cat timp in partea stanga jos a fotografiei apare litera "T" aparatul radar nu si-a terminat autotestarea si, conform normelor, masuratorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislatiei rutiere (mai apare si o dunga alba care este exact peste ultima cifra din viteza prevazuta pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, politistii nu au voie sa foloseasca aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respecta unghiul de incidenta si nici nu au voie sa foloseasca un paravan pe care sa-l ridice la apropierea autovehiculului.

3. Aparatul radar de tip stationar nu poate fi amplasat in apropierea unei surse puternice de radiatii electromagnetice, adica un stalp de radio, televiziune, telefonie mobila sau, cel mai des, o instalatie electrica de inalta tensiune. Normele pentru proiectarea si amplasarea unei locuinte prevad, pentru evitarea poluarii electromagnetice, amplasarea locuintei la cel putin 200 m de o retea electrica de inalta tensiune. Deci, aparatul radar trebuie sa fie la cel putin 200 m de instalatia electrica de inalta tensiune, in afara campului electromagnetic. Aparatul radar stationar are lungimea fasciculului de 400-500m. Daca acest fascicul este indreptat spre instalatia electrica de inalta tensiune, in timpul masurarii, ceea ce se poate determina foarte usor din fotografie, atunci distanta la care trebuie sa fie amplasat aparatul radar stationar creste pana la 400-500 m, functie de unghi.

4. Daca in fotografiile depuse in instanta drept probe de catre Politie apar mai multe autovehicule simultan, verificati in toate fotografiile distanta dintre dvs. si celelalte autovehicule. Daca aceasta variaza de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveati neaparat viteza cea mare din toate si este clar ca se incalca normele metrologice care prevad ca masuratorile nu pot constitui probe daca circula simultan mai multe autovehicule si nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat.

5. Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul care constata contraventia se numeste agent constatator. Agentul constatator este si cel care aplica sanctiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absoluta. Deci, daca un agent constata contraventia, dar procesu-verbal este intocmit de un alt agent (situatia in care se transmite viteza prin statie), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare si in urma contestatiei dvs. instanta il va anula, va anula si amenda si punctele.

6. Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul constatator are obligatia sa aduca la cunostinta contravenientului ca are dreptul de a avea sau nu obiectiuni pe care sa le inscrie la rubrica "alte mentiuni" sub sanctiunea nulitatii procesului-verbal. Deci, daca la rubrica "alte mentiuni" nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept si instanta il va anula si va anula si amenda si punctele.

7. Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Roman de Metrologie Legala (BRML) si nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depasiri neregulamentare, trecerea pe rosu la semafor si altele de acest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: in asfalt sunt amplasati doi senzori electromagnetici la o distanta de 5 metri unul de celalalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprima autovehiculului o amprenta magnetica unica. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculeaza viteza si daca este mai mare decat cea legala, trimite comanda catre camera digitala care face fotografia din spate. Camerele care sunt prevazute cu bucla inductiva sunt doar 6 din cele 49 amplasate pana in prezent si ele se afla pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din orase, niciuna nu are bucla inductiva. Se observa foarte usor care camere au si bucle inductive prin faptul ca, pe fiecare sens, in dreptul camerelor respective lipite de asfalt, in exteriorul asfaltului, sunt doua portiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5 m una de cealalta, in care sunt incastrati senzorii

Avatar utilizator
bunelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 15, 2009 1:51 pm

Mesaj de bunelu » Vin Dec 03, 2010 8:44 pm

Cate din cele 7 puncte enumerate de tine mai pot fi puse in aplicare? Ma gandesc la radarele noi aparute anul acesta (2010 parca) de pe MCV-uri si mai nou si pe Logan-urile vechi.

Scrie răspuns

Înapoi la “Cafenea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori