Achizitie Outlander Benzina

La un pahar de vorba..
Avatar utilizator
AndreiD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2016 11:46 am

Mesaj de AndreiD » Joi Noi 17, 2016 12:08 pm

Buna,

Sunt nou pe acest forum, dar pot spune ca am ajuns pana pe la pagina 5 din forum la categoria Mitsubishi Outlander.

In prezent detin o Mazda3 1.6 Benzina+GPL 2007. Sunt foarte multumit de masina, o masina foarte fiabila, dar...vine vremea sa o schimb deoarece deja anii incep sa se simta.

In perioada mai-iunie vreau sa plec in Germania pentru a imi achizitiona masina, deoarece atunci termin si facultatea si totusi in perioada primavara-vara preturile la masinile 4x4 scad considerabil 10~15% am observat anul trecut ( imi doresc de mult un 4x4)

Bugetul este in jur de 10.000 +-1000 Euro (Pentru masina). Pana acum am vazut mai multe masini ce mi au atras atentia cu anul de fabricare 2010-2012: Mitsubishi Outlander, Jeep Compass, Grand Vitara, Kia Sportage/Sorento.

Jeep Compass: Am auzit ca nu sunt atat de fiable si preturile destul de piperate pentru intretinere
Grand Vitara: Nu prea ma impresioneaza designul
Kia: Frumusele, dar parca nu au "acel" ceva

Si ... Outlander:

As vrea sa imi cumpar modelul Outlander 2010-2011, Motor 2.4 Benzina, Cutie automata CVT, Maxim ~125.000 KM. Am vazut ca la aceste criterii ar pornii de la 10.000 pana pe la 12.000 (Cum am zis mai sus, deobicei scad preturile). Voiam sa va intreb la ce sa ma astept din punct de vedere al costurilor si al altor probleme ce pot aparea. Doresc neaparat benzina deaorece din punctul meu de vedere sunt mai fiabile ( nu vreau sa pornesc niciun razboi pe tema asta! ) si totusi as vrea sa o trec si pe GPL + ca am inteles ca garda este de 20.5 la benzina fata 18.5 la Diesel. In continuare voi prezenta planurile mele pentru aceasta masina si cum vreau sa gestionez bugetul si va rog sa imi spuneti daca considerati ca sunt anumite chestii ce nu le iau in calcul

10.000 Euro +-10% - Masina
3700 RON - Instalatia GPL,
500 Euro - Navigatie after-market, Android ( Detin una pe mazda si o consider cea mai utila chestie deoarece pentru oras pot folosii WAZE, pentru afara alt GPS-Offline, si nu in ultimul rand YouTube! )
500 Euro - Cauciucuri
1200 Ron - Revizie, placute frana( Consumabilele "ieftine")
500 Euro - (Drum Germania, Cazare)
700 Euro - Undeva bine pusi pentru orice probleme pot aparea: Pivoti, bucsaraie, ambreiaj, alternator etc.

Legat de taxa de mediu se tot aude ca se scoate "sigur" de la 1 Ianuarie. Dar totusi, daca nu s-ar scoate ce stiti despre costul taxei?

De ce Outlander?

Pentru ca este mare, pentru ca imi place muntele, pentru ca vreau sa intru pe drumuri forestiere(NU offroad) fara sa ating pe dedesubt ( Mult prea multe zone frumoase in Romania neaccesibile masinilor mici + Cabane in Austria la SKI mult mai ieftine accesibile doar masinilor mari). Si in acelasi timp mi se pare o masina barbateasca care atunci cand are noroi pe ea te face sa te simti mandru, si nu este genul de masina precum Kia Sportage, Tucson etc de nu iti vine sa intrii cu ele in padure ca le zgarii.

Avatar utilizator
Antonio2012
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am

Mesaj de Antonio2012 » Joi Noi 17, 2016 11:52 pm

QUOTE (AndreiD @ Nov 17 2016, 08:08 AM) Buna,

Sunt nou pe acest forum, dar pot spune ca am ajuns pana pe la pagina 5 din forum la categoria Mitsubishi Outlander.

In prezent detin o Mazda3 1.6 Benzina+GPL 2007. Sunt foarte multumit de masina, o masina foarte fiabila, dar...vine vremea sa o schimb deoarece deja anii incep sa se simta.

In perioada mai-iunie vreau sa plec in Germania pentru a imi achizitiona masina, deoarece atunci termin si facultatea si totusi in perioada primavara-vara preturile la masinile 4x4 scad considerabil 10~15% am observat anul trecut ( imi doresc de mult un 4x4)

Bugetul este in jur de 10.000 +-1000 Euro (Pentru masina). Pana acum am vazut mai multe masini ce mi au atras atentia cu anul de fabricare 2010-2012: Mitsubishi Outlander, Jeep Compass, Grand Vitara, Kia Sportage/Sorento.

Jeep Compass: Am auzit ca nu sunt atat de fiable si preturile destul de piperate pentru intretinere
Grand Vitara: Nu prea ma impresioneaza designul
Kia: Frumusele, dar parca nu au "acel" ceva

Si ... Outlander:

As vrea sa imi cumpar modelul Outlander 2010-2011, Motor 2.4 Benzina, Cutie automata CVT, Maxim ~125.000 KM. Am vazut ca la aceste criterii ar pornii de la 10.000 pana pe la 12.000 (Cum am zis mai sus, deobicei scad preturile). Voiam sa va intreb la ce sa ma astept din punct de vedere al costurilor si al altor probleme ce pot aparea. Doresc neaparat benzina deaorece din punctul meu de vedere sunt mai fiabile ( nu vreau sa pornesc niciun razboi pe tema asta! ) si totusi as vrea sa o trec si pe GPL + ca am inteles ca garda este de 20.5 la benzina fata 18.5 la Diesel. In continuare voi prezenta planurile mele pentru aceasta masina si cum vreau sa gestionez bugetul si va rog sa imi spuneti daca considerati ca sunt anumite chestii ce nu le iau in calcul

10.000 Euro +-10% - Masina
3700 RON - Instalatia GPL,
500 Euro - Navigatie after-market, Android ( Detin una pe mazda si o consider cea mai utila chestie deoarece pentru oras pot folosii WAZE, pentru afara alt GPS-Offline, si nu in ultimul rand YouTube! )
500 Euro - Cauciucuri
1200 Ron - Revizie, placute frana( Consumabilele "ieftine")
500 Euro - (Drum Germania, Cazare)
700 Euro - Undeva bine pusi pentru orice probleme pot aparea: Pivoti, bucsaraie, ambreiaj, alternator etc.

Legat de taxa de mediu se tot aude ca se scoate "sigur" de la 1 Ianuarie. Dar totusi, daca nu s-ar scoate ce stiti despre costul taxei?

De ce Outlander?

Pentru ca este mare, pentru ca imi place muntele, pentru ca vreau sa intru pe drumuri forestiere(NU offroad) fara sa ating pe dedesubt ( Mult prea multe zone frumoase in Romania neaccesibile masinilor mici + Cabane in Austria la SKI mult mai ieftine accesibile doar masinilor mari). Si in acelasi timp mi se pare o masina barbateasca care atunci cand are noroi pe ea te face sa te simti mandru, si nu este genul de masina precum Kia Sportage, Tucson etc de nu iti vine sa intrii cu ele in padure ca le zgarii.

Salut,si eu am achizitionat de curand al doilea Outy din 2012 2.2 cu cutie automata,pot spune ca este masina foarte reusita,bine cu unele chestii pe care nu ai ce sa le faci..Sfatul meu este sa cauti bine masina si nu numai din germania incearca si in belgia incearca pe site-ul Autoscout24 si vezi sa aiba carte de evidenta si sa o cumperi de la o reprezentanta cel mai indicat (poti avea beneficii),eu am gasit masina asta la 16.500 de euro varianta Instyle fara trapa in rest full cu 58.000 km,si incearca sa faci o comparatie intre diesel si benzina,eu sincer as prefera un diesel pentru ca are cuplu mare,are si cutia automata cu dublu ambreiaj,consumul este mai mic si plus fiind 4x4 in offroad cred ca se descurca mai bine(stiu ca nu vrei sa faci offroad, dar inevitabil pe un drum forestier mai apare noroi sau un deal mai abrupt),iar la garda la sol poti sa ti-o maresti asa cum am facut eu, am pus pe spate niste arcuri intaritoare si am ridicato eu zic la 20-21 cm cam asa,daca mai ai alte intrebari sau doresti poti sa ma intrebi

Avatar utilizator
AndreiD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2016 11:46 am

Mesaj de AndreiD » Sâm Noi 19, 2016 4:36 pm

Intr-adevar dieselul are cuplu mai mare dar vine si cu minusuri din cauza ca face ambreiajul sa se duca mai repede.

Benzina dpmdv ii poti pune gpl fara sa scazi fiabilitatea deoarece gazul are arderea "mai completa" ,"ca benzina astfel incat depunerile sunt minime. Totodata cea de 2.4 benzina am vazut ca are cutie automata CVT, iar acest concept mi se pare foarte interesant, faptul de a avea doar un singur raport de viteza, insa intai trebuie sa vad daca imi place cum se simte in practica.

Totodata vreau benzina deoarece consider ca sunt mai putine surprize ce pot aparea in cazul unei masini second: turbina, injectoare.

Multumesc de site o sa caut si acolo!

Avatar utilizator
AndreiD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2016 11:46 am

Mesaj de AndreiD » Joi Noi 24, 2016 2:52 am

Este cineva in bucuresti sau in jurul bucurestiului (maxim 200-300 km) cu modelul 2.4 CVT? As vrea sa stau in dreapta sa vad cum se simte mai exact demarajul la aceasta masina. Imi este frica ca poate nu imi place, si daca as ajunge in germania sa vad prima oara cum se simte si sa nu imi placa as fi dezamagit.

Doresc sa stau pe scaunul din dreapta si sa conduca propietarul 5-10km.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Joi Noi 24, 2016 7:03 am

Serios? Vrei sa cumperi Outlander sa-l duci la linjiute? La masinile astea "cocotate" demarajul e ultimul lucru ce te-ar impresiona. Nu sta rau in repriza de acceleratie insa se simte aiurea la viteze mici unde poti rupe aderenta usor si-ti taie gazul cand ti-e lumea mai draga. Si iti pot spune sigur ca intre 40 si 90 km/h nu cred sa ai probleme in vreo depasire, chiar daca nu te lipeste de scaun.
Daca vrei neaparat acceleratie nu-ti lua CVT, treci la manuala si-i dai cu tr 2-3 pana rupi asfaltul.

Si asa ca info: poti incerca un test-drive la vreun dealer de pe la noi.

Avatar utilizator
AndreiD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2016 11:46 am

Mesaj de AndreiD » Joi Noi 24, 2016 3:30 pm

Salut, eu vreau modelul 2010-2012 iar la test drive au decat modele noi. Desi poate au cutie CVT ma gandesc ca tehnologia a avansat si nu e aceeasi chestie ca cele 2010-2012.

In prezent am o mazda 3, 98hp ramasi din 105, 138 cuplu din 145 cat avea la inceput. Nu vreau sa fac liniute cu ea, insa doresc un plus de putere care cred ca la 176 hp si 195 cuplu s ar simtii considerabil.

Cei 98 de cai ai mei sunt ok pentru mine deci iti dai ca nu acest aspect ma intereseaza deoarece la banii ce a costat mazda puteam sa iau ceva cu putere mai multa, insa vreau ca in depasiri sa ma simt mai in sigurannta, , care cred ca se simte tinant cont ca cuplu si puterea este cu 60% mai mare, iar diferents de kilograme fiind in jur de 300.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Noi 24, 2016 7:14 pm

Salut.

Eu m-am invartit putin cu un 2.4 CVT si nu mi se pare o masina nici moarta dar nu e nici wow...
In schimb e foarte confortabil sa mergi si mai ales sa te tarai cu ea prin aglomeratie, cum e la noi.
Daca nu esti un 'reisăr' ci un sofer normal, e foarte ok.

Oricum, ai varianta sa schimbi din padelele de pe volan daca vrei sa o urci in ture pana-i sar pistoanele prin capota. (ma rog... pana intra limitarea)
CVT-urile in general iti lasa falsa impresie ca nu trag pt ca n-au acel 'zvac' intre rapoarte ca la cutiile AT clasice.
Dar orice cutie AT ai avea (veche / noua / electronica / mecanica / cvt / orice), dupa ce "o inveti", te poti descurca cu ea la fel de bine (sau chiar mai bine cu anumite cutii) decat cu cele manuale.

Daca-ti plac excursiile prin boscheti, exista un kit de plastice laterale care te mai scapa de urme de crengi etc... MZ314404 (poze: https://www.drive2.com/l/5415984/) Kitul era scump 'de nou' dar poate gasesti o masina impachetata care are kitul intreg. Sau una care vine deja cu acest kit, in afara am vazut mai multe.
Scriai ca nu vrei sa atingi cu ea pe forestiere. Acum depinde pe ce forestiere.... Exista SUV-uri mai inalte si cu ampatement mai scurt ca Outlanderul, deci la capitolul asta nu e tocmai campion. Dar poti sa-i pui in timp niste aruri de inaltare cu ~4cm, scut metalic...
Daca iei una cu roti pe 18 si gume de sosea de 225/55/18, gandeste-te serios la un set de roti de iarna/excursii, sau in varianta de dimensiune stock de 215/70/16 sau unele intermediare, neomologate dar perfect compatibile pe 17", cu niste incaltari mai cramponate de 235/60/17.

Am vazut ca ti-ai lasat un buget considerabil pentru revizii/consumabile/reparatii/neprevazute, lucru laudabil, cumpatat si rar in zilele noastre, cand in general lumea, daca are 10 lei in buzunar, isi cumpara masina de 11lei minim...

Bafta sa gasesti o masina cat mai buna in bugetul pe care il ai.

EDIT:
Am aruncat un ochi pe variantele de pe mobile si n-ai foarte multe optiuni mai noi de 2010, pana in 150k si sub 11kEur.
In schimb am vazut una de provenienta US, cu motorul de 3.0 benzina 162kw/220CP.... Daca scot astia taxa si-i pui gaz sau nu faci zeci de mii de km/an, poate fi o optiune 'kinky'.

Avatar utilizator
AndreiD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2016 11:46 am

Mesaj de AndreiD » Vin Noi 25, 2016 1:40 am

Mersi mult, intr-adevar nu sunt un 'reisar' insa cateodata imi mai place sa bag piciorul in ea, insa nu in depasirii si chestii, ci decat pe autostrada sa merg putin mai tare ~150. Faptul ca am padele mi se pare un avantaj deoarece si la masina actuala pentru o depasire trebuia sa dau o treapta inferioara ca sa nu dureze o vesnicie.

In legatura cu falsa impresie ca nu trag este logic, deoarece daca turatia ramane constanta, inseamna ca si cuplul ramane constant iar acceleratie este constat, cel mult liniar, iar inertia ramane aceeasi neavand socurile acelea. Gandidu-ma la asta mi se pare ca pot fii si destul de periculoase deoarece te poate fura viteza.

Ai zis ca te-ai invartit putin cu un CVT, cum ti s-a parut din punct de vedere al zgomotului? Am tot citit ca cutiile CVT ar fi ceva mai galagioase.

Forestiere simple care nu necesita nici macar 4x4 dar necesita o garda mai ridicata pentru a nu atinge cu bara de exemplu. 4x4 e doar un bonus sa stiu ca pot intra si in zapada fara sa raman impotmolit (maximum 30-35 cm). Am vazut ca tot vorbesc colegii de acele Mad Country insa nu stiu exact pe la ce pret se invart.

Legat de consumabile, exista serviceuri care in caz ca ai probleme cu CVT pot repara asa ceva? Totodata am auzit ca uleiul se schimba la 100.000 si e putin mai schimb. Insa din ce am observat exista si o curea metalica. Aceea nu este consumabila?

Interesanta si cea de 3.0 insa mi se pare putin cam mult impozitul ( ~2200 RON/an), iar la cel de 2400 fiind de 900, ceea ce consider ca este putin cam mult insa nu cred ca este ok ca la o masina atat de mare pe benzina sa mergi cu un motor mai mic ( cam prea lenesa ).

Legat de jante intr-adevar mi-ar placea unele mai mari insa si confortul este altul. Am simtit trecand de la 15 pe table la 15 pe jante(unele mai rigide), totodata fiind si SUV confortul scade din punctul asta de vedere.

Multumesc mult pentru informatii. Media mea in cei 3 ani de cand masina este de 25-30.000 pe an deci ar fi necesar o instalatie GPL.


Avatar utilizator
rue
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 6:48 pm

Mesaj de rue » Mie Noi 30, 2016 11:52 am

Si eu caut dar dupa 2007 si 2.0did din cauza impozitelor si consumului.
Da, la 10 000 poti avea o masina full din cate vad, aici vorbind ca e si cutia automata ca varf de gama. Cu exceptia impozitului care e toturi 8-900 lei daca ii pui gaz cred ca totul e ok.
Nu este usor nici sa iei din Germania daca nu te ocupi cu asta: zile libere de la munca, drumul, sa ai acolo o masina cu care sa umbli dintr un loc in altul pana gasesti masina potrivita. Numere sau sa platesti carausi sa o aduca (emotii daca nu fac accident cu ea in remorca si nu stiu cum poti recupera - asa ca mai bine o vad pe roti pana acasa.) Ma gandesc ca o sa iau avion pana undeva in Germania, familia (vacanta de Paste poate) si acolo inchiriez masina din aeroport.
Ciudat este ca in Ro se cere 8-9000 pe masini din 2007-2008 care in Germania pot fi gasite si la 5000 euro dar de regula la 6-7000 sunt cel putin 20 din care multe cu 7 locuri - dotari bunicele).
Scoaterea taxei ar putea sa scada preturile inertial in cateva luni si in tara, daca nu... ultima optiune este Germania si instanta pt neplata timbrului.
Bafta!

Avatar utilizator
AndreiD
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 17, 2016 11:46 am

Mesaj de AndreiD » Mie Noi 30, 2016 11:43 pm

Intr-adevar e greu si cu germania dar imi va fii putin mai usor deoarece plecam 3 persoane, 2 ce vrem masina si tata care are experienta in domeniul auto. Totodata un avantaj il reprezints faptul ca vorbesc germana fluent si pot negocia mai bine. E bine sa ai totusi pe cineva cu tine care se pricepe la masini deoarece mai poti scadea din pret pentru mici defecte precum o zgarietura, o bara chituita si alte chestii minore. Multa bafta in gasirea unei masini si sa ne impartasesti experienta!

Scrie răspuns

Înapoi la “Cafenea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori