Starea Drumurilor
SITUATIA DRUMURILOR NATIONALE SI A AUTOSTRAZIILOR DIN ROMANIA
Vineri 20 ianuarie 2017 ora 18:47
http://vremea.ido.ro/drumuri.php
Vineri 20 ianuarie 2017 ora 18:47
http://vremea.ido.ro/drumuri.php
Trei judeţe sunt sub cod galben de ceaţă, alte cinci sunt sub avertizare de polei
http://adevarul.ro/news/societate/Sase- ... ml?ref=yfp
http://adevarul.ro/news/societate/Sase- ... ml?ref=yfp
Starea autostrăzilor la început de 2017: niciun ban pentru startul lucrărilor la Sibiu - Pitești, dar se alocă fonduri pentru Comarnic - Brașov
http://www.automarket.ro/stiri/starea-a ... 75831.html
http://www.automarket.ro/stiri/starea-a ... 75831.html
Maluri de pamant s-au "scurs" spre autostrada Sibiu-Orastie odata cu topirea zapezii. Ce pagube au provocat alunecarile
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... arile.html
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... arile.html
Decizie majoră pentru București: peste 100 de intersecții vor fi semaforizate pentru fluidizarea traficului
http://www.automarket.ro/stiri/decizie- ... 76669.html
http://www.automarket.ro/stiri/decizie- ... 76669.html
Pitești - Craiova o să fie drum expres, nu autostradă
http://www.auto-bild.ro/stiri/pitesti-c ... ml?ref=yfp
http://www.auto-bild.ro/stiri/pitesti-c ... ml?ref=yfp
TransfăgărăÅŸanul, printre cele mai periculoase ÅŸosele din lume. Care sunt restul drumurilor periculoase- GALERIE FOTO
http://www.descopera.ro/dnews/16268539- ... to?ref=yfp
http://www.descopera.ro/dnews/16268539- ... to?ref=yfp
In timp ce altii fac sosele pe sub apa, seful CNAIR sustine ca Romania nu are autostrazi din cauza solului
http://www.auto.ro/stiri/in-timp-ce-alt ... lului.html
Tara noastra se mandreste momentan cu putin peste 700 de kilometri de autostrada, care din pacate nu prea pot fi numiti asa. Soselele noastre de mare viteza sunt pline de gropi si denivelari, iar cateva portiuni o iau la vale la cea mai mica ploaie.
Ne referim aici la lotul 3 al autostrazii Lugoj-Deva, la autostrada Sibiu-Orastie sau la portiunile din Sebes-Turda. Insa de vina pentru toate aceste situatii jenante nu sunt firmele straine care folosesc materiale de proasta calitate sau apeleaza la solutii tehnice necorespunzatoare pentru a-si umfla profiturile.
Din cate se pare, nu sunt de vina nici cei de la CNAIR care nu verifica la timp si complet lucrarile. Potrivit directorului general al companiei, de vina pentru toate acestea este solul din Romania care este altfel decat in tarile din care provin firmele de constructii.
Stefan Ionita a venit cu aceasta explicatie cel putin halucinanta intr-o emisiune televizata, unde a spus clar si raspicat ca "Am observat ca firmele straine care construiesc in Romania, desi au experienta in achizitii publice, au probleme cand trebuie sa lucreze efectiv pe specificul solului din Romania. Este diferenta intre un sol arid cum este cel din Spania si specificul solului romanesc."
http://www.auto.ro/stiri/in-timp-ce-alt ... lului.html
Tara noastra se mandreste momentan cu putin peste 700 de kilometri de autostrada, care din pacate nu prea pot fi numiti asa. Soselele noastre de mare viteza sunt pline de gropi si denivelari, iar cateva portiuni o iau la vale la cea mai mica ploaie.
Ne referim aici la lotul 3 al autostrazii Lugoj-Deva, la autostrada Sibiu-Orastie sau la portiunile din Sebes-Turda. Insa de vina pentru toate aceste situatii jenante nu sunt firmele straine care folosesc materiale de proasta calitate sau apeleaza la solutii tehnice necorespunzatoare pentru a-si umfla profiturile.
Din cate se pare, nu sunt de vina nici cei de la CNAIR care nu verifica la timp si complet lucrarile. Potrivit directorului general al companiei, de vina pentru toate acestea este solul din Romania care este altfel decat in tarile din care provin firmele de constructii.
Stefan Ionita a venit cu aceasta explicatie cel putin halucinanta intr-o emisiune televizata, unde a spus clar si raspicat ca "Am observat ca firmele straine care construiesc in Romania, desi au experienta in achizitii publice, au probleme cand trebuie sa lucreze efectiv pe specificul solului din Romania. Este diferenta intre un sol arid cum este cel din Spania si specificul solului romanesc."
Proiect: limita de viteză în localitățile aflate pe traseul drumurilor naționale și europene ar putea fi majorată la 60 km/h
http://www.automarket.ro/stiri/proiect- ... 80645.html
Un parlamentar propune un noi proiect de lege care vizează modificarea limitei de viteză în localități. Conform proiectului, limita ar urma să crească la 60 km/h în cazul localităților aflate pe traseul drumurilor naționale și europene.
În urmă cu un an, mai mulți parlamentari au depus o propunere legislativă prin care se dorea majorarea limitei de viteză în localități, de la 50 km/h la 70 km/h pentru vehiculele din categoriile A și B. Proiectul de lege a fost respins, dar un parlamentar revine acum cu o nouă inițiativă pentru majorarea limitei de viteză în localități.
De această dată, proiectul prevede majorarea limitei de viteză în localități la 60 km/h pe traseul drumurilor naționale și europene pentru toate categoriile de autovehicule.
"Această reglementare ar urma să vină și în sprijinul transportatorilor și investitorilor, care astfel vor reduce semnificativ timpul de transport al mărfurilor. Pentru restul participanților la trafic, persoane fizice, reducerea timpilor petrecuți la volan va avea ca urmare reducerea oboselii și o probabilitate mai mică de producere a unor evenimente în trafic", susține parlamentarul care a inițiat noul proiect.
Acesta mai spune că datele statistice arată că viteza medie comercială de deplasare în traficul național pe autostrăzi, drumuri europene și naționale este de 45 km/h.
"Situația este cu atât mai gravă cu cât din cauza timpilor de traversare a teritoriului național, companiile private nu pot onora contracte importante ce presupun un anumit timp de livrare a mărfurilor perisabile sau sensibile", a completat inițiatorul proiectului.
Via | Profit
http://www.automarket.ro/stiri/proiect- ... 80645.html
Un parlamentar propune un noi proiect de lege care vizează modificarea limitei de viteză în localități. Conform proiectului, limita ar urma să crească la 60 km/h în cazul localităților aflate pe traseul drumurilor naționale și europene.
În urmă cu un an, mai mulți parlamentari au depus o propunere legislativă prin care se dorea majorarea limitei de viteză în localități, de la 50 km/h la 70 km/h pentru vehiculele din categoriile A și B. Proiectul de lege a fost respins, dar un parlamentar revine acum cu o nouă inițiativă pentru majorarea limitei de viteză în localități.
De această dată, proiectul prevede majorarea limitei de viteză în localități la 60 km/h pe traseul drumurilor naționale și europene pentru toate categoriile de autovehicule.
"Această reglementare ar urma să vină și în sprijinul transportatorilor și investitorilor, care astfel vor reduce semnificativ timpul de transport al mărfurilor. Pentru restul participanților la trafic, persoane fizice, reducerea timpilor petrecuți la volan va avea ca urmare reducerea oboselii și o probabilitate mai mică de producere a unor evenimente în trafic", susține parlamentarul care a inițiat noul proiect.
Acesta mai spune că datele statistice arată că viteza medie comercială de deplasare în traficul național pe autostrăzi, drumuri europene și naționale este de 45 km/h.
"Situația este cu atât mai gravă cu cât din cauza timpilor de traversare a teritoriului național, companiile private nu pot onora contracte importante ce presupun un anumit timp de livrare a mărfurilor perisabile sau sensibile", a completat inițiatorul proiectului.
Via | Profit
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori