Sosele Made In Romania

Locuri pe care le-ati vizitat sau care le aveti in plan. Starea drumurilor
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Ian 05, 2018 5:20 pm

Dupa ce a realizat 15 de km garduri pe Soseaua Colentina Gabriela Firea mai vrea zeci de km in plus

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/d ... km-in-plus


Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Mar Ian 09, 2018 9:38 am

DJ682 continuat cu DJ691 Lipova - Timisoara. Nu recomand sa mergeti pe acolo. Zici ca e bombardat. Iti rupi toata masina.

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Ian 11, 2018 5:13 pm

Autostrada Sebeș-Turda, un eșec înainte de deschidere: porțiuni cu benzi de numai 2 metri lățime și asfalt alunecos

http://www.automarket.ro/stiri/autostra ... 82051.html



Lotul 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda este finalizat, dar nu poate fi deschis circulației, întrucât există zone în care lățimea benzilor de circulație este de numai 2 metri și altele în care asfaltul este foarte alunecos.

La sfârșitul anului trecut, Ministerul Transporturilor a promis inaugurarea a peste 150 de kilometri de autostradă în 2018, iar printre acestea figura și lotul 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda cu o lungime de 12.5 kilometri.

Acesta a fost finalizat încă din 2016 și ar fi trebuit deschis circulației în luna ianuarie a acestui an, însă evenimentul a fost deja amânat cel puțin până în luna martie. Oficialii Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au explicat că segmentul de autostradă are două probleme majore de execuție.

Prima dintre ele este că, în unele porțiuni, bretelele de acces pe autostradă au o lățime de numai 2 metri, deși legislația prevede că lățimea acestora să fie de 3.75 metri. "Cu greu încape un Duster pe unele dintre bretele", afirmă oficialii CNAIR pentru postul de televiziune Digi24. Cea de-a doua problemă este legată de calitatea suprafeței de rulare.

Astfel, oficialii CNAIR afirmă că există porțiuni unde asfaltul este foarte alunecos din cauza materialelor folosite în cadrul procesului de construcție.

"Vorbim de exces de bitum, de probleme legate de rugozitate, adică de aderenÅ£a în sine a asfaltului, elemente de planeitate executate neconform", a precizat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.

În aceste condiții, recepția lucrărilor nu poate fi realizată, întrucât acest proces presupune și realizarea unei evaluări de siguranță rutieră.

Pe parcursul anului 2018 ar trebui dați în folosință încă 157 de kilometri de autostrăzi, printre care se numără și cei 3 kilometri ai începutului de autostradă A3 București - Ploiești, dar și alte loturi de pe autostrăzile A3, A1 și A10:

● loturile 1 și 2 de pe segmentul Târgu Mureș- Ogra al autostrăzii A3 (19.9 km);
● loturile 1, 2 și 3 de pe segmentul Ogra - Câmpia Turzii al autostrăzii A3 (37.2 km);
● loturile 3 și 4 de pe segmentul Lugoj - Deva al autostrăzii A1 (43.2 km);
● loturile 3 și 4 de pe segmentul Sebeș- Turda al autostrăzii A10 (41.3 km);
● Gilău - Nedeșelu (9 km).

Toate segmentele de autostrada menționate sunt în fază de execuție.

Via Digi24, Digi24

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Dum Feb 04, 2018 6:25 am

Centura Bucurestiului este mult in urma unor Capitale precum Phenian, Teheran, Bagdad, sau chiar si Sofia

http://www.autolatest.ro/editorial-auto ... r-si-sofia

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Feb 12, 2018 6:10 pm

Inaugurarea unui tronson de pe autostrada Lugoj - Deva, amânată pentru 2019: noul plan prevede deschiderea a 85 kilometri în 2018

http://www.automarket.ro/stiri/inaugura ... 82715.html

Autoritățile au amânat inaugurarea unui lot de 21 de kilometri de pe autostrada Lugoj - Deva pentru 2019, astfel că numărul total de kilometri planificați pentru acest an a scăzut la numai 85.


Autoritățile au anunțat în luna decembrie că vor inaugura peste 150 de kilometri de autostradă în 2018, însă după numai două luni planurile de pe hârtie nu mai corespund cu realitatea din teren.

În urmă cu o lună, presa a relatat că lotul 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda este finalizat, dar nu poate fi deschis circulației, întrucât există zone în care lățimea benzilor de circulație este de numai 2 metri și altele în care asfaltul este foarte alunecos.

În plus, autoritățile au rectificat lista de autostrăzi planificate pentru deschidere prin eliminarea lotului 3 al autostrăzii Lugoj - Deva. Acesta are 21 de kilometri și era cel mai lung tronson de autostradă care trebuia inaugurat în 2018, însă anul trecut au apărut o serie de probleme tehnice, iar în prezent lucrările sunt finalizate în proporție de aproape 80%.

În schimb, pe listă și-a făcut apariția lotul 4 al aceleași autostrăzi, cu o lungime de 22 de kilometri, care în prezent are un grad de execuție de 71%. Pe lângă acesta, planurile autorităților prevăd inaugurarea loturilor 3 și 4 ale autostrăzii Sebeș - Turda din cadrul A1 cu o lungime totală de 43.2 km, dar și a loturilor 1 și 2 de pe segmentul Târgu Mureș - Ogra al autostrăzii A3 (circa 14 km).

Via Economica

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Feb 13, 2018 5:08 pm

Primăria Capitalei propune o taxă pentru accesul cu mașina în centrul Bucureștiului: valoarea acesteia nu a fost încă stabilită

http://www.automarket.ro/stiri/primaria ... 82737.html

Primăria Capitalei a publicat un document în care propune introducerea unei taxe pentru tranzitarea centrului Bucureștiului cu mașina, precum și aplicarea unei taxe pentru orice loc de parcare existent în oraș.


Cu numai câteva zile în urmă, Autoritatea pentru Transport Bucuresti-Ilfov (ATBI) a lansat o serie de propuneri pe care speră să le implementeze până la finalul acestui an. Prima dintre ele prevedea ca circulația în centrul orașului să fie permisă doar mașinilor cu motoare Euro 5 și Euro 6 și mașinilor electrice.

Iată însă că Primăria Capitalei a publicat un nou document în dezbatere publică în care se menționează că accesul mașinilor în centrul orașului va fi permis doar prin plata unei taxe. De data aceasta, documentul nu face nicio mențiune cu privire la mașinile cu motoare Euro 5 și Euro 6 sau la mașinile electrice, ceea ce înseamnă că Primăria intenționează să solicite aceasta taxă indiferent de gradul de poluare al mașinii. În document nu există nicio mențiune clară a valorii taxei, iar oficialii Primăriei susțin că proiectul va fi definitivat după ce vor primi sugestii din partea cetățenilor.

Potrivit ATBI, zona centrală a Capitalei este delimitată de Piaţa Victoriei, strada Mihai Eminescu, strada Traian, Parcul Carol, Izvor şi Strada Buzești.

De asemenea, în cadrul acestui document există o propunere comună cu cea făcută recent de ATBI: toate locurile de parcare existente în București, semnalizate în mod corespunzător prin indicatoare, să fie cu plată. Cu alte cuvinte, autoritățile vor să taxeze inclusiv actualele locuri de parcare de pe trotuare sau de pe marginea drumurilor, care acum pot fi accesate liber.

Proiectul prevede câteva măsuri care au fost propuse încă din anul 2008, dar care nu au putut fi puse niciodată în aplicare: implementarea unui sistem inteligent de management al traficului pentru toate cele 435 de instersectii și achiziționarea a 400 de autobuze Euro 6, 100 de autobuze electrice, 100 de tramvaie și 100 de troleibuze pentru parcul RATB, implementarea unor benzi unice pentru transportul public pe o lungime totală de 8.4 kilometri sau realizarea a 30 de kilometri de piste de biciclete pe principalele bulevarde.

Via Hotnews

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Feb 19, 2018 6:13 pm

Raport de la Poliția Română: 90% din drumurile țării au o singură bandă pe sens, fapt ce afectează siguranța în trafic și timpul de călătorie

http://www.automarket.ro/stiri/raport-d ... 82849.html

Circa 90% din drumurile naționale au o singură bandă pe sens, iar acest lucru are impact atât asupra siguranței în trafic, cât și asupra timpului de călătorie, potrivit reprezentanţilor Poliţiei Române.


Poliția Română a publicat o nouă ediție a “Buletinului siguranţei rutiere”. Documentul cuprinde o analiză a accidentelor rutiere grave produse în cursul anului 2016, o comparație pentru intervalul 2012-2016 şi un capitol referitor la accidentele grave de circulaţie în rândul persoanelor vârstnice.

Una dintre concluziile relevante este că, în 2016, numărul accidentelor rutiere grave a fost mai mic cu 13.5% decât în 2015.

Parcul de autovehicule din România este cu 26.6% mai mare în anul 2016, comparativ cu anul 2011, iar peste două treimi dintre autoturismele înregistrate în România au peste 10 ani vechime.

“Aproximativ 90% din reţeaua naţională este la standardul de drumuri cu o singură bandă pe sens, ceea ce are impact atât asupra timpului de călătorie, cât şi asupra siguranţei în trafic”, se arată în document.

În ultimii 5 ani, cele mai frecvente cauze ale accidentelor grave de circulație au fost indisciplina pietonilor (traversare neregulamentară a drumului, prezenţa pietonilor pe partea carosabilă sau alte abateri ale pietonilor) şi viteza (neregulamentară sau neadaptată la condiţiile de drum) conducând la producerea a circa 41% dintre acestea.

Pe drumurile naţionale şi judeţene cele mai multe accidente sunt determinate de viteză, în timp ce pe drumurile din interiorul localităţilor, mai ales în cele urbane, indisciplina pietonilor reprezintă principala cauză a accidentelor rutiere.

Via News.ro

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Lun Feb 19, 2018 7:30 pm

Astia au descoperit apa calda !

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Mar 23, 2018 8:58 pm

Infrastructura rutiera este sub orice critica, dar seful CNAIR vrea totusi un BONUS pentru performante

http://www.auto.ro/stiri/infrastructura ... mante.html

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Apr 21, 2018 8:48 am

Traficul rutier între Poiana Brașov și Râșnov, închis sâmbătă și duminică

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... a-18075852




PSD se lauda ca a finalizat in 2017 28.6 km in timp ce in realitate acestia au construit doar 15

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/p ... it-doar-15

Scrie răspuns

Înapoi la “Drumetii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori