Timbrul De Mediu
- nfpetrovici
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm
Asta este ceea ce am primit eu pe mail-ul meu personal si poti incerca:
1.Va putem ajuta cu evitarea timbrului prin partaj.Avem notar indiferent din
ce judet sunteti.Onorariul 400 lei plus tva.Peste 14000 de dosare
rezolvate
0765 09 09 11 mail: avocat1@cabinetavocat.biz
2.Daca aveti nevoie de ajutorul nostru pentru evitare/recuperare timbru de
mediu va rugam sa ne anuntati
Daca aveti prieteni in situatia de mai sus ii vom ajuta cu placere
Va rog sa ne scrieti pe email:avocat@coltuc.ro
telefon 0745150894
1.Va putem ajuta cu evitarea timbrului prin partaj.Avem notar indiferent din
ce judet sunteti.Onorariul 400 lei plus tva.Peste 14000 de dosare
rezolvate
0765 09 09 11 mail: avocat1@cabinetavocat.biz
2.Daca aveti nevoie de ajutorul nostru pentru evitare/recuperare timbru de
mediu va rugam sa ne anuntati
Daca aveti prieteni in situatia de mai sus ii vom ajuta cu placere
Va rog sa ne scrieti pe email:avocat@coltuc.ro
telefon 0745150894
in caz ca mai e cineva interesat la acest aspect si vrea sa o taraganeasca ca mine cu inmatricularea
QUOTE Salut radurin!
Stiu ca te ocupi cu domeniul auto, sau te-ai ocupat cu asa ceva (cel putin din auzite); m-ar interesa daca stii ceva de pastrarea numerelor de leasing, asta dupa ce masina a fost achitata, deci contractul de lesing terminat.
Din ce am vorbit cu tipul de la leasing care se ocupa cu partea de inmatriculare, asta cand asteptam sa vad ce gaseste avocatul referitor la "ocolirea" plati preamaritului timbru de mediu, mi-a zis ca nu este nici o problema; eu initial l-am intrebat daca mai pot tine numerele de leasing 2/3 luni pana aflu/pot inmatricula masina intr-un fel, dar cum nu am gasit nimica care sa impace si capra si varza.
Ideea e de a le tine pana o sa o inmatriculez, Dumnezeu stie cand, si daca pastrarea acestor numere de inmatriculare ma afecteaza pe mine sau leasingul in vreun fel: leasingul o sa trebuiasca sa plateasca ceva ca e inca proprietarul masini chiar daca ea este achitata sau poate sa ma oblige in vreun fel sa inmatriculez masina ca sa nu mai fie in evidenta lui ca proprietate!
Tot tipul care mi-a zis ca nu e nici o chestie sa tin inca numerele de leasing mi-a zis ca atunci cand vreau sa inmatriculez masina trebuie sa ma duc la ei sa imi puna nu stiu ce stampila pe spatele talonului ... chestia e ca eu am omis sa il intreb cat pot tine aceste numere, si acuma nici nu pot lua legatura cu el, nu pt. inca cel mult 2 luni ca sa vad ce zice referitor la nelamurirea mea.
Am auzit ca s-ar putea sa scoata de tot aceasta prostie de taxa de inmatriculare si sa o bage in pretul combustibilului, oricum eu cred ca e cam putin probabil sa "lase" statul ceva de la el si sa scapam de taxa, doar suntem un popor intelegator si acceptam taxa la taxa si alte prostii.
Stii ceva referitor la aceste aspect?
Curios este ca incepand cu primavara lui 2014 or sa fie 5 ani de la introducerea ordonantei cu scutirea plati taxei de mediu si or sa fie o gramada ce insi in aceiasi situatie si cum or sa evolueze lucrurile ...
Multumesc anticipat si o seara placuta!
Marius
Salutare !
Pai raspunsul e mai simplu decat crezi :
Legislatia actuala privind inmatricularea (in vigoare din ianuarie 2007) prevede inmatricularea continua, adica la momentul in care tu decizi sa faci inmatricularea (astazi, maine sau peste 10 ani) tu predai la politie numerele vechi si certificatul de inmatriculare iar politia iti preda noile placute si certificatul in care tu apari proprietar.
Atata timp cat ai cumparat o masina (leasing inchis, autovit, nu are important) poti circula cu numerele de pe masina cam cat ai chef, legislatia prevede ca esti obligat sa o inmatriculezi in 30 de zile de la data cand a cumparat-o, practic nu exista o sanctiune pt. depasirea termenului.
Sfatul meu e sa te asiguri insa ca nu iei amenzi care sa vina la proprietarul din acte (radar, vinieta, samd) pt. ca atunci apar alte probleme juridice.
Pot sa mai apara probleme legate de asigurare (polita casco si rca se face pe numele proprietarului din talon si carte, altfel ai probleme cu politia). In caz de dauna o sa ai nevoie de imputernicire de la firma de leasing).
O alta problema ar fi daca pierzi certificatul de inmatriculare sau ti-l retine politia (lipsa itp, probleme tehnice), iar trebuie sa iei imputernicire de la leasing, la fel daca vrei sa iesi cu masina din RO.
Sunt diverse discutii acum legate de modificarea Codului Rutier, privind schimbarea procedurii actuale de inmatriculare descrisa de mine mai sus.
In mare cam asta ar fi povestea.
Legat de taxa de timbru, la foamea de bani care e in tara asta nu cred ca va fi scoasa prea curand, iar de bagat in pretul combustibilului e exclus, ar aparea probleme de infrigement cu UE, pt. ca practic ar plati iar taxa si cei care au platit-o la inmatriculare.
In speranta ca ti-am oferit un raspuns care te ajuta, iti urez o zi placuta !
Radu
QUOTE Salut radurin!
Stiu ca te ocupi cu domeniul auto, sau te-ai ocupat cu asa ceva (cel putin din auzite); m-ar interesa daca stii ceva de pastrarea numerelor de leasing, asta dupa ce masina a fost achitata, deci contractul de lesing terminat.
Din ce am vorbit cu tipul de la leasing care se ocupa cu partea de inmatriculare, asta cand asteptam sa vad ce gaseste avocatul referitor la "ocolirea" plati preamaritului timbru de mediu, mi-a zis ca nu este nici o problema; eu initial l-am intrebat daca mai pot tine numerele de leasing 2/3 luni pana aflu/pot inmatricula masina intr-un fel, dar cum nu am gasit nimica care sa impace si capra si varza.
Ideea e de a le tine pana o sa o inmatriculez, Dumnezeu stie cand, si daca pastrarea acestor numere de inmatriculare ma afecteaza pe mine sau leasingul in vreun fel: leasingul o sa trebuiasca sa plateasca ceva ca e inca proprietarul masini chiar daca ea este achitata sau poate sa ma oblige in vreun fel sa inmatriculez masina ca sa nu mai fie in evidenta lui ca proprietate!
Tot tipul care mi-a zis ca nu e nici o chestie sa tin inca numerele de leasing mi-a zis ca atunci cand vreau sa inmatriculez masina trebuie sa ma duc la ei sa imi puna nu stiu ce stampila pe spatele talonului ... chestia e ca eu am omis sa il intreb cat pot tine aceste numere, si acuma nici nu pot lua legatura cu el, nu pt. inca cel mult 2 luni ca sa vad ce zice referitor la nelamurirea mea.
Am auzit ca s-ar putea sa scoata de tot aceasta prostie de taxa de inmatriculare si sa o bage in pretul combustibilului, oricum eu cred ca e cam putin probabil sa "lase" statul ceva de la el si sa scapam de taxa, doar suntem un popor intelegator si acceptam taxa la taxa si alte prostii.
Stii ceva referitor la aceste aspect?
Curios este ca incepand cu primavara lui 2014 or sa fie 5 ani de la introducerea ordonantei cu scutirea plati taxei de mediu si or sa fie o gramada ce insi in aceiasi situatie si cum or sa evolueze lucrurile ...
Multumesc anticipat si o seara placuta!
Marius
Salutare !
Pai raspunsul e mai simplu decat crezi :
Legislatia actuala privind inmatricularea (in vigoare din ianuarie 2007) prevede inmatricularea continua, adica la momentul in care tu decizi sa faci inmatricularea (astazi, maine sau peste 10 ani) tu predai la politie numerele vechi si certificatul de inmatriculare iar politia iti preda noile placute si certificatul in care tu apari proprietar.
Atata timp cat ai cumparat o masina (leasing inchis, autovit, nu are important) poti circula cu numerele de pe masina cam cat ai chef, legislatia prevede ca esti obligat sa o inmatriculezi in 30 de zile de la data cand a cumparat-o, practic nu exista o sanctiune pt. depasirea termenului.
Sfatul meu e sa te asiguri insa ca nu iei amenzi care sa vina la proprietarul din acte (radar, vinieta, samd) pt. ca atunci apar alte probleme juridice.
Pot sa mai apara probleme legate de asigurare (polita casco si rca se face pe numele proprietarului din talon si carte, altfel ai probleme cu politia). In caz de dauna o sa ai nevoie de imputernicire de la firma de leasing).
O alta problema ar fi daca pierzi certificatul de inmatriculare sau ti-l retine politia (lipsa itp, probleme tehnice), iar trebuie sa iei imputernicire de la leasing, la fel daca vrei sa iesi cu masina din RO.
Sunt diverse discutii acum legate de modificarea Codului Rutier, privind schimbarea procedurii actuale de inmatriculare descrisa de mine mai sus.
In mare cam asta ar fi povestea.
Legat de taxa de timbru, la foamea de bani care e in tara asta nu cred ca va fi scoasa prea curand, iar de bagat in pretul combustibilului e exclus, ar aparea probleme de infrigement cu UE, pt. ca practic ar plati iar taxa si cei care au platit-o la inmatriculare.
In speranta ca ti-am oferit un raspuns care te ajuta, iti urez o zi placuta !
Radu
Salutare, Radurin, arunci și tu un ochi aici și ne zici și noua ce sa înțelegem din articol?
http://www.ziare.com/taxa/taxa-auto/tax ... ii-1369805
Multam anticipat
Marius
p.s. de cel de mai sus am dat de la articolul ăsta http://m.auto-bild.ro/iccj-taxa-de-polu ... 69826.html
http://www.ziare.com/taxa/taxa-auto/tax ... ii-1369805
Multam anticipat
Marius
p.s. de cel de mai sus am dat de la articolul ăsta http://m.auto-bild.ro/iccj-taxa-de-polu ... 69826.html
Am citit pe forumuri ca cei care au platit taxa de poluare anterioara doar pana la 31 ianuarie mai pot depune acele cereri de recuperare pt ca odata cu timbrul se abroga in legea ce prevedea timbrul era specificata si modalitatea de recuperare a taxei de poluare in baza unei cereri.
Cand aceasta lege va fi abrogata nu va mai exista baza legala pt recuperare in baza cererii.
p.s. Si eu sunt interesat sa mi iau probabil un alt otlander II 2.0 diddar nu la preturile ce sunt acum in tara fata de sume incepand cu 5-6000 eur existente in Germania, poate chiar 4500 eur.
Cand aceasta lege va fi abrogata nu va mai exista baza legala pt recuperare in baza cererii.
p.s. Si eu sunt interesat sa mi iau probabil un alt otlander II 2.0 diddar nu la preturile ce sunt acum in tara fata de sume incepand cu 5-6000 eur existente in Germania, poate chiar 4500 eur.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori