Lancer In Leasing - Diferenta Curs Pret Achizitie

Cum alegi o asigurare, unde reparam masinile, legislatie auto
Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Mie Ian 20, 2010 1:10 pm

Pai in primul rand ai dealerul care-ti da un pret,cu tva inclus.
Taxele vamale,10 %,le ai incluse in acel pret,poa' sa fie fabricatie Japonia,Italia,Turcia sau Mioveni Pitesti.
Apoi,dupa cum ti-a zis si COObra,depinde de multe necunoscute pretul final pt contractul de leasing (dobanda,comisioane,asigurari,etc).
Trebuie sa-ti alegi finantatorul si ceri un scadentar,acolo ai sa vezi cu cat platesti in plus peste pretul de la dealer.
Din experienta iti zic,dobanda nu e mare,rata Casco da.

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mie Ian 20, 2010 1:36 pm

Dealerul nu pune nimic in plus. Probabil doar banii pe nr rosii.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Ian 20, 2010 2:39 pm

Pretul final il aflii decat de la firma de leasing....sunt foarte multe si fiecare are un comision, o dobanda, etc....cel mai simplu pt tine este sa discuti cu firmele de leasing si sa analizezi ofertele primite de la ei.

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Mie Ian 20, 2010 7:34 pm

QUOTE (Danyutz @ Jan 20 2010, 01:36 PM) Dealerul nu pune nimic in plus. Probabil doar banii pe nr rosii.

si el cu ce mai traieste??

sfat - fa leasing in Germania , Italia etc iei si masina mai buna si la pret corect

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Mie Ian 20, 2010 7:48 pm

Omul a intrebat daca dealerul pune ceva peste pretul afisat pe site,si Danyutz i-a raspuns foarte corect : nu se pune nimic peste pretul din reteaua oficiala.De unde castiga dealerul,pune peste pretul cu care a luat de la importator,dar asta e cu totul altceva.Pretul de pe site e pretul curat,doar nu vrei sa traiasca dealerul cu aer !

Leasingul in Germania si Italia ? Mor de ras......nu-ti da nimeni asa ceva,abia mai iei leasing in Romania ! Astea cu credit sau leasing facute in UE la dobanzi/costuri reduse fata de Ro sunt povesti de adormit copiii.Incercati,o sa fiti refuzati politicos !

Leasing in Germania si Italia = masina inmatriculata acolo,ai idee cat te costa asigurarea casco si RCA ? Nu te lasa nicio firma sa-ti faci RCA in Romania ! De ce crezi ca toti romanii care lucreaza in Spania,Italia,Germania etc iau masinile de aici si circula cu numere de Romania ? Mai e si o interdictie legislativa valabila pe teritoriul UE,legat de obligativitatea inmatricularii masinii in tara in care tu ai cetatenie (pe scurt nu ai voie sa umbli in Germania cu o masina inmatriculata in Ro,daca tu esti cetatean german,ai actele facute acolo.Masina trebuie inmatriculata in Germania,ca sa platesti impozit si asigurari acolo).Nu intru in detalii ca sa nu va plictisesc !

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Ian 20, 2010 8:22 pm

la mine in showroom, pretul de lista pentru un lancer 2.0 inform este de 13.100 iepuroi
la germania este 21.490. care-i pretul corect?
vroiam sa mai scriu si ceva ironii despre cum credem noi ca in germania s-a descoperit aerul.

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Mie Ian 20, 2010 11:59 pm

Hai ca-mi place de Mitsubishi astia ai nostri (scuze Stefan, nu vreau sa te simti lezat) Pana acu' nu mai aveau la vanzare decat diesel, si acum deodata nu mai sunt la vanzare decat benzine... de orice fel poftesti. Foarte tare! Un aspect neplacut insa e legat de pretul la nou-aparutele modele la vanzare, sunt aceleasi de acum 2 ani. Sunt curios daca va functiona tactica.
Cat despre pretul la 2.0 Inform in Germania, desi pare incredibil, chiar asa este.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Ian 21, 2010 10:12 am

daca vrei diesel, vino-ncoa ca iti dau eu. de ce zici ca nu mai este? (adevarat, doar inform)
si e normal ca daca astept un motor nou, sa nu ma apuc io mitsu (ipotetic, ca normal ca nu eu sunt mitsu) sa dau bani la vw in continuare.

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Joi Ian 21, 2010 11:01 am

Ziceam ca nu mai este pentru ca nu mai apare pe site-ul oficial, asa... imi imaginam eu ca tre' sa se mai gaseasca unul-doua acolo. Din pacate eu nu vreau si diesel acuma ... ma oftic doar ca nu se lansase Ralliart-ul cand am luat eu masina. De upgrade nu se poate pune problema, ca probabil as plati mult prea mult. Gata, scuze de offtopic!

Desi nu stiu cat de mult mai seamana conditiile de acordare a leasing-ului cu ce era acum 2 ani, am sa ii ofer niste cifre informative lui @burb: masina mea a fost la dealer 18015 EUR fara TVA, am dat la leasing 6305 EUR avans + 300 EUR cheltuieli de inmatriculare si RCA pe primul an + 180 EUR taxa de management + 613 taxa de poluare (atat era atunci la 1.8). Pt. leasing pe 4 ani, am rata de 291 EUR si casco la 911 EUR/an. Daca tre' sa platesti si TVA, atunci trebuie adaugat TVA-ul la cifrele date de mine pentru avans si rata.

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Joi Ian 21, 2010 2:27 pm

Evident ca sunt aceleasi preturi, ne-am destocat. Ia uita-te in curte la alti producatori sa vezi ce preturi au. Astra nou, cel mai moca 14mii, golf 6 chel, 12-13mii.

Scrie răspuns

Înapoi la “Asigurari, daune si legislatie”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori