Scris: Mie Feb 06, 2008 4:32 pm
@altuning: Salut,
Din start vreau sa spun ca nu sunt adeptul tuningului. Vorba unui prieten: "nu am incredere in simtul meu estetic" asa ca ma bazez pe al celor care au conceput masina de la 0 totusi.
La fel, din start vreau sa spun ca nu urmaresc sa declansez vreo polemica dar sunt curios sa aflu niste pareri, mai ales de la tine care esti in domeniu.
Asadar, care e ideea pentru care iti faci masina "fioroasa" daca la un drum mai bun te "face" si o Ibiza mai potenta, de exemplu ? Am zis Ibiza la intamplare; sper ca intelegi ideea.
Bine, intrebarea nu e neaparat pentru tine in mod special si chiar nu as vrea sa o iei personal. Pana la urma, fiecare cum ii place.
Adica, ok, inteleg un tuning de la 150 cai la 200, sa zicem. E o diferenta si intr-adevar e ceva pentru pilotul din tine.
Dar sa pui super-eleroane, leduri, folii, carboane si sub capota sa ai un 100-120-130 de cai mi se par parca usor jenant...
Te "dai" la un Golf 2.0 TDI (ca tot ziceai tu de asta) si te mananca in 50 de metri de sprint.
Repet, te rog sa nu o iei personal ci profit de acest forum ca sa discutam amical pe chestiuni de principiu.
O, scuze, trebuie sa incep prin a te felicita pentru masinutza!!!
Din start vreau sa spun ca nu sunt adeptul tuningului. Vorba unui prieten: "nu am incredere in simtul meu estetic" asa ca ma bazez pe al celor care au conceput masina de la 0 totusi.
La fel, din start vreau sa spun ca nu urmaresc sa declansez vreo polemica dar sunt curios sa aflu niste pareri, mai ales de la tine care esti in domeniu.
Asadar, care e ideea pentru care iti faci masina "fioroasa" daca la un drum mai bun te "face" si o Ibiza mai potenta, de exemplu ? Am zis Ibiza la intamplare; sper ca intelegi ideea.
Bine, intrebarea nu e neaparat pentru tine in mod special si chiar nu as vrea sa o iei personal. Pana la urma, fiecare cum ii place.
Adica, ok, inteleg un tuning de la 150 cai la 200, sa zicem. E o diferenta si intr-adevar e ceva pentru pilotul din tine.
Dar sa pui super-eleroane, leduri, folii, carboane si sub capota sa ai un 100-120-130 de cai mi se par parca usor jenant...
Te "dai" la un Golf 2.0 TDI (ca tot ziceai tu de asta) si te mananca in 50 de metri de sprint.
Repet, te rog sa nu o iei personal ci profit de acest forum ca sa discutam amical pe chestiuni de principiu.
O, scuze, trebuie sa incep prin a te felicita pentru masinutza!!!