Mitsubishi Space Star
- ili_danutu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Feb 22, 2013 11:05 am
Salut,
Sunt nou pe acest site si de curand sunt posesoru unui Space Star 1.6 din 2004 si as avea si eu unele probleme daca ma puteti ajuta:
1. Nu gasesc mufa aceea ca sa pun tester-ul pe ea
2. Cum pot sa repar butonul de la geamurile electice sau de unde se pot comanda
3. A treia problema si cea mai grava am alimentat de 100 de ron (16.8 L) si am mers doar 120 de km prin oras adica mi-a iesit un consum de 14L/100km e normal? sau as putea sa am o problema.
Sunt nou pe acest site si de curand sunt posesoru unui Space Star 1.6 din 2004 si as avea si eu unele probleme daca ma puteti ajuta:
1. Nu gasesc mufa aceea ca sa pun tester-ul pe ea
2. Cum pot sa repar butonul de la geamurile electice sau de unde se pot comanda
3. A treia problema si cea mai grava am alimentat de 100 de ron (16.8 L) si am mers doar 120 de km prin oras adica mi-a iesit un consum de 14L/100km e normal? sau as putea sa am o problema.
1. vezi sub suportul de pahare din fata schimbatorului (scoate capacul care tine paharele)
2. fara sa stii ce are, n-ai de unde sa stii ce sa repari. Orice magazin de piese mai serios (care are acces la programe de piese mitsu) iti poate da codul piesei si un pret. Sau cauti pe net... asa arata?:
[attachment=18745:Capture2.JPG][attachment=18744:Capture.JPG]
Daca da, codul piesei e MR608737.
3. pare multicel pt un motor de 1.6, dar consumul calculat alimentand de 100lei nu are nicio relevanta pt ca la cantitati mici eroarea e mare. De unde stii ca ai masurat corect? Singura varianta corecta ar fi fost sa ai rezervorul complet gol, sa fi alimentat 16.8L, dupa care sa fi mers pana s-ar fi oprit masina. Nu cred ca ai facut asa
Daca vrei sa stii exact cat consuma, faci plinul pana sare pistolul de la pompa, iar apoi mai bagi usor pana vezi combustibilul ca nu mai coboara pe teava. Apoi mergi cu masina pana ti se aprinde becul de combustibil si alimentezi din nou pana in 'gatul' rezervorului, pana vezi ca nu mai coboara benzina pe teava.
Nu conteaza ca are clapeta aia la capatul tevii, daca torni usor, se scurge combustibilul in rezervor.
Astfel poti afla exact cat consuma.
2. fara sa stii ce are, n-ai de unde sa stii ce sa repari. Orice magazin de piese mai serios (care are acces la programe de piese mitsu) iti poate da codul piesei si un pret. Sau cauti pe net... asa arata?:
[attachment=18745:Capture2.JPG][attachment=18744:Capture.JPG]
Daca da, codul piesei e MR608737.
3. pare multicel pt un motor de 1.6, dar consumul calculat alimentand de 100lei nu are nicio relevanta pt ca la cantitati mici eroarea e mare. De unde stii ca ai masurat corect? Singura varianta corecta ar fi fost sa ai rezervorul complet gol, sa fi alimentat 16.8L, dupa care sa fi mers pana s-ar fi oprit masina. Nu cred ca ai facut asa
Daca vrei sa stii exact cat consuma, faci plinul pana sare pistolul de la pompa, iar apoi mai bagi usor pana vezi combustibilul ca nu mai coboara pe teava. Apoi mergi cu masina pana ti se aprinde becul de combustibil si alimentezi din nou pana in 'gatul' rezervorului, pana vezi ca nu mai coboara benzina pe teava.
Nu conteaza ca are clapeta aia la capatul tevii, daca torni usor, se scurge combustibilul in rezervor.
Astfel poti afla exact cat consuma.
- Fişiere ataşate
-
- Capture2.JPG (41.94 KiB) Vizualizat de 7961 ori
-
- Capture.JPG (39.89 KiB) Vizualizat de 7956 ori
- ili_danutu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Feb 22, 2013 11:05 am
Ms mult pentru raspunsuri
La butoanele de la geamuri am 2 probleme: geamul din dreapta nu se lasa in jos din dreapta doar se ridica de la acel buton iar in stanga butonu merge numai ca nu sta in ocasul lui se duce in jos creca are clemele rupte. dar asta o sa fac o sa caut in magazin si mai bine le schimb.
Iar cu consumu eu am calculat asa: cand mi s-a apins becu am mers si am alimentat de 100 de lei si am resetat kilometri iar dupa 120 de km s-a aprins iar becu.
Eu cred ca nici acul nu imi indica bine deoarece cand am alimentat de 100 de lei acul imi arata ca am rezervorul jumate, iar altadata cand am alimentat de 50 de lei imi indica ca am rezervorul un sfert.
La butoanele de la geamuri am 2 probleme: geamul din dreapta nu se lasa in jos din dreapta doar se ridica de la acel buton iar in stanga butonu merge numai ca nu sta in ocasul lui se duce in jos creca are clemele rupte. dar asta o sa fac o sa caut in magazin si mai bine le schimb.
Iar cu consumu eu am calculat asa: cand mi s-a apins becu am mers si am alimentat de 100 de lei si am resetat kilometri iar dupa 120 de km s-a aprins iar becu.
Eu cred ca nici acul nu imi indica bine deoarece cand am alimentat de 100 de lei acul imi arata ca am rezervorul jumate, iar altadata cand am alimentat de 50 de lei imi indica ca am rezervorul un sfert.
E o masina veche de 9 ani. Nu te poti baza pe plutitorul din rezervor, pe rezistenta sau pe indicator.
Du-te si fa plinul, mergi pana se aprinde becul, faci iar plinul si apoi calculezi. Astea cu 100 si 50 is prostii care de obicei te induc in eroare. Indicatoarele astea din bord numai liniare nu sunt.
Du-te si fa plinul, mergi pana se aprinde becul, faci iar plinul si apoi calculezi. Astea cu 100 si 50 is prostii care de obicei te induc in eroare. Indicatoarele astea din bord numai liniare nu sunt.
- ili_danutu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Feb 22, 2013 11:05 am
- ili_danutu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Feb 22, 2013 11:05 am
Sal Danutu,daca nu ai gasit inca vei avea surpriza ca pretul unei console de comanda pentru geamuri sa treaca de 150 Eur.Am avut aceeasi problema si cu rabdare am scos arcurile din interior apoi am gaurit dintr-o parte in alta cu M 3,5 (chiar daca erau butoane duble)si am trecut o tija de M3 din inox (sa nu rugineasca).Improvizatia merge perfect si astazi dupa 14 luni de utilizare.Succes in continuare.
- ili_danutu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Feb 22, 2013 11:05 am
- ili_danutu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Feb 22, 2013 11:05 am
QUOTE (So74 @ Mar 3 2013, 07:11 PM) Sal Danutu,daca nu ai gasit inca vei avea surpriza ca pretul unei console de comanda pentru geamuri sa treaca de 150 Eur.Am avut aceeasi problema si cu rabdare am scos arcurile din interior apoi am gaurit dintr-o parte in alta cu M 3,5 (chiar daca erau butoane duble)si am trecut o tija de M3 din inox (sa nu rugineasca).Improvizatia merge perfect si astazi dupa 14 luni de utilizare.Succes in continuare.
Am o intrebare: trebuie sa dau fata de usa jos sau se scoate doar consola? ms
Am o intrebare: trebuie sa dau fata de usa jos sau se scoate doar consola? ms
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori