Mitsubishi Fuso Canter

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi 3000GT, GTO, Eclipse, Grandis, Space Wagon, Diamante, Magna, Sigma, Verada, L300, L400, Delica si concept-car-uri
Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Noi 05, 2009 8:20 pm

Din aceasta toamna, M Car Distribution Berceni a devenit cel mai nou distribuitor autorizat Mitsubishi Fuso Canter in Romania, al noualea partener al camionului produs de catre Daimler si distribuit pe piata autohtona prin Mercedes-Benz Romania. "Suntem bucurosi sa avem alaturi un partener puternic si dinamic asa cum este M Car Distribution, in ideea consolidarii retelei nationale de distribuitori autorizati, cat si a pozitiei pe piata din Bucuresti, prin cresterea volumului de vanzari. In momentul de fata, pentru Mitsubishi Fuso Canter prioritare sunt gasirea partenerilor potriviti si livrarea produselor si serviciilor de o calitate ireprosabila; toate acestea in beneficiul clientilor nostri, iar M Car Distribution este partenerul de care avem nevoie," a declarat Radu Vlad, Manager Mitsubishi Fuso Canter.

Pentru a convinge pe deplin de performantele sale pe toti cei care au nevoie de o solutie eficienta pentru afacerile lor, Mitsubishi Fuso Canter i-a invitat in perioada 30 octombrie - 1 noiembrie 2009 la test drive la
M Car Distribution Berceni, noul sau partener.

In plus, intre 20 octombrie si 31 decembrie, modelul Canter de 3,5t este disponibil prin Mercedes-Benz Financial Services cu un avans de la 1.090 euro si o rata lunara incepand cu 399 euro.

Mitsubishi Fuso Canter, care reuseste sa imbine perfect manevrabilitatea cu un spatiu de depozitare generos, a fost votat "Camionul anului 2009 " in Bosnia si Hertegovina. Decernarea premiului din timpul unui show de televiziune de la Sarajevo, in ianuarie, a marcat punctul culminant al concursului organizat de "Auto Media Group", cea mai mare si cea mai veche firma de publishing din Bosnia si Hertegovina.

Juriul a fost compus din cinci manageri de vanzari din partea companiilor concurente, carora nu li s-a permis sa voteze pentru produsele proprii.

Dimensiunile exterioare compacte ale lui Canter ofera o excelenta manevrabilitate, chiar si pe cele mai inguste strazi din orase, precum si usurinta la incarcare si descarcare, iar diametrul de bracaj mic al Canter-ului asigura manevrabilitate in aproape orice conditii.
Cu sasiul sau cu greutate optimizata, Canter are un avantaj in fata concurentei: o sarcina utila distinctiva; sasiul cu o greutate maxima admisa de 7,5t, de exemplu, poate transporta pana la 4920 kg. Caracterul practic remarcabil al lui Canter este destul de evident, de la diversitatea gamei de modele, pana la utilizarea eficienta a spatiului. Capacitatea impresionanta de incarcare este obtinuta cu ajutorul conceptului de cabina deasupra motorului. Cele patru variante de cabina, masele maxime admise de la 3,5t pana la 7,5t si un total de sapte variante de ampatament cu lungimi ce variaza intre 2500 mm si 4470mm prezinta si mai multe dovezi ale versatilitatii lui Canter. Disponibile in 4 versiuni diferite, cabinele Canter ofera mai multe optiuni decat orice alt competitor din clasa sa si raspund cerintelor oricarui segment. Modelul de cabina Standard cu latimea de 1.695 mm reprezinta un avantaj atunci cand Canter trebuie sa fie capabil sa se strecoare cu abilitate prin intrari inguste si pasaje. Cabina Confort, mai mare si mult mai spatioasa, are o latime de 1.995 mm. Ambele cabine sunt disponibile in versiuni simple sau duble.

Mitsubishi Fuso Canter este prezent si in alte opt centrele autorizate din cele mai importante orase din tara: Arad (Auto Schunn), Bucuresti (Casa Auto Bucuresti), Cluj (RMB Inter Auto), Constanta (Autoklass), Iasi (Casa Auto Iasi),
Ploiesti (Litex Impex), Targu Mures (Alitat) si Timisoara (RMB Casa Auto).
Fişiere ataşate
1.jpg
1.jpg (21.48 KiB) Vizualizat de 6287 ori

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Noi 25, 2010 8:39 pm

Cateva poze cu noul concept al utilitarei Fuso Canter
Fişiere ataşate
mitsubishi_fuso_canter3.JPG
mitsubishi_fuso_canter3.JPG (119.49 KiB) Vizualizat de 6221 ori
mitsubishi_fuso_canter2.JPG
mitsubishi_fuso_canter2.JPG (105.1 KiB) Vizualizat de 6235 ori
mitsubishi_fuso_canter1.JPG
mitsubishi_fuso_canter1.JPG (127.58 KiB) Vizualizat de 6231 ori

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Noi 25, 2010 10:43 pm

Da, da,.... Cum naiba toate concept car-urile nu se scot niciodata pe piata, nici macar aia exclusivista. Si aici nu ma refer numai la mitsu, ci la mai toti producatorii de auto. Fac cate un concept car ultra-mega sofisticat, de zici ca-i scos din star wars, il prezinta cu mare tam-tam, si atat. Trec ani buni si tot concept ramane.
In alta ordine de idei, tare as vrea sa vad pe cine il tine sa bage vreo 2-3 mc de pietris in bena aia... Eu personal as plange

Avatar utilizator
valyxp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 02, 2010 1:02 pm

Mesaj de valyxp » Joi Dec 02, 2010 1:08 pm

Vreau sa va spun ca am sunat la ei (M Car Distribution ) am trimis mailuri sa-mi dea un pret la un paravant de MITSUBISHI Fuso Canter 3C13 si nu au fost in stare , m-au plimbat cu niste telefoane si nu au reusit nici in ziua de azi macar sa-mi spuna daca sau nu. De toata jena ! Cu toate acestea voi trimite si un mail la www.mitsubishi-motors.com sa vad ei ce spun si ce parere au de distributia din romania .

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Feb 22, 2012 6:32 pm

Daimler - prezintă noul Fuso Canter 4x4

Sosirea unui Fuso Canter complet reproiectat a marcat lansarea noii generaţii de camioane ?n octombrie 2011. Acum, pentru prima dată, varianta cu tracţiune integrală ajunge şi pe piaţa din Europa. Producţia va ?ncepe la sf?rşitul lunii februarie 2012.

Modelul Canter 4x4 este 6C18 cu masa maximă autorizată de 6,5 tone, o cabină Comfort de 2 m lăţime, şi o putere de 129 kW (175 CP). Tracţiunea integrală poate fi activată sau dezactivată ?n timpul mersului şi oferă o eficienţă ridicată a consumului de combustibil. Autovehiculul este echipat standard cu o punte spate care beneficiază de blocare diferenţiată. Transmisia este manuală ?n cinci trepte, iar raportul punţii din spate este de 1:5.285.

Clienţii au posibilitatea de a alege ?ntre o cabină individuală şi o cabină echipată cu 3, respectiv 7 locuri, cu ampatamente de 3.415 mm şi 3.865 mm. Capacitatea de ?ncărcare a şasiului variază ?ntre 3.500 kg şi 3.735 kg. Datorită structurii sistemului de tracţiune integrală, unghiul de atac este de 35 de grade faţă de cel de 18 grade al modelului Canter 4x2 ? ?n timp ce, unghiul de pornire este de 24 de grade, faţă de cel de 11 grade regăsit la modelul anterior. Garda la sol a crescut de la 219 mm p?nă la 320 mm.

Capacitatea off-road a camionului Fuso Canter 4x4 face din acesta alegerea ideală pentru sarcinile ?n care este nevoie de operare pe alte suprafeţe dec?t cele asfaltate, mai exact ?n şantierele de construcţie, ?n sectorul energetic sau ?n cel de servicii, precum detaşamentele de pompieri. Pentru autorităţile municipale, acesta poate fi folosit pentru servicii de deszăpezire, echipat cu plug de zăpadă şi dispozitiv de ?mprăştiere a sării. Are o lăţime de 2 m, ceea ce ?nseamnă că se poate descurca cu uşurinţă pe drumuri ?nguste.

Eficienţa camionului Canter 4x4 este demonstrată cel mai bine ?n contextul şantierelor de construcţii, de exemplu, imediat ce este activată tracţiunea integrală, acesta poate face faţă suprafeţelor alunecoase. Capacitatea mare de ?ncărcare, costurile favorabile de ?ntreţinere şi funcţia opţională start/stop fac din camionul Canter 4x4 un cal de povară eficient ?n ceea ce priveşte costurile.

Forţa practică specifică camionului Canter a rămas neschimbată: manevrabilitate bună (?ntoarcerea Canter 4x4: 13,5 m sau 15,1 m, ?n funcţie de versiune), economie de spaţiu prin cabina aşezată peste motor, design robust, poziţie discretă a schimbătorului de viteze pe bord, siguranţă ?mbunătăţită datorită structurii solide a cabinei şi uzură mai mică a fr?nei ca rezultat al fr?nei de motor, ca dotare standard.

Camionul Fuso Canter este cel bine v?ndut camion al Daimler din lume. Reţeaua mare europeană asigură servicii de ?naltă calitate.
Sursa

NOTĂ: Mitsubishi Fuso Truck şi Bus Corporation (MFTBC), cu sediul ?n Kawasaki, Japonia, este unul dintre liderii asiatici ?n construcţia de vehicule comerciale. Daimler AG deţine 85% din MFTBC, iar restul de 15% sunt deţinute de diverse companii din Grupul Mitsubishi. MFTBC este parte integrantă ?n diviza de Camioane a Daimler.


Scrie răspuns

Înapoi la “Alte modele Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori