Mitsubishi I-miev

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi 3000GT, GTO, Eclipse, Grandis, Space Wagon, Diamante, Magna, Sigma, Verada, L300, L400, Delica si concept-car-uri
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Apr 12, 2011 11:43 pm

A plecat unul de langa mine la semafor, nu stiu daca a calcat-o la fund sau nu, dar ca sa ma tin dupa el ar fi trebuit sa ii dau destul de tare, iar ca sa-l depasesc cred ca trebuia sa ii dau blana. Fasnet nu gluma Tare mi-ar placea, dar la banii astia nu cred ca mi-l voi permite vreodata, pt ca nu-i de parca il poti avea ca singura masina.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Apr 13, 2011 12:38 am

Poate pe viitor vor mai scadea preturile, vom vedea...

Da, e sprintena, asta e sincer ultimul lucru la care m-as fi asteptat.

Clar nu poate fi singura masina, eu il vad strict ca pe un daily urban driver.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mie Iun 22, 2011 11:00 pm

Mitsubishi inaugurează prima staţie de ?ncărcare pentru maşinile electrice din Rom?nia

Ministrul Mediului şi Pădurilor, Laszlo Borbely, a inaugurat azi, 22 iunie 2011, prima staţie publică de ?ncărcare pentru automobile electrice din Rom?nia şi a efectuat un test-drive cu automobilul electric Mitsubishi i-MiEV.

Staţia electrică este amplasată la sediul Transelectrica Bucureşti din zona Pieţei Unirii şi face parte dintr-un proiect pilot realizat, at?t conceptual, c?t şi practic, de specialiştii rom?ni.

"Această iniţiativă a venit la timpul potrivit. Se discută din ce ?n ce mai mult ?n lume despre dezvoltarea durabilă, despre resursele limitate de energie, despre posibilităţile viitorului. Iată că acum avem viitorul aici, ?n faţa noastră. Ca să utilizăm astfel de autoturisme trebuie să existe, ?n primul r?nd, o infrastructură bine dezvoltată şi accesibilă utilizatorului. Facem eforturi pentru a crea această infrastructură şi, ?n acest sens, instituţia pe care o conduc poartă deja discuţii cu autorităţi locale, companii, supermarketuri care au posibilitatea să instaleze staţii de ?ncărcare a maşinilor electrice", a spus ministrul Mediului şi Pădurilor.

Mitsubishi i-MiEV sau Citroen C-ZERO, maşini alimentate exclusiv cu electricitate disponibile şi ?n Rom?nia, au o autonomie de p?nă la 160 km. Costul unei ?ncărcări a bateriilor maşinii este cuprins ?ntre 3 şi 6 lei pentru 100 km. ?ncărcarea bateriilor poate fi făcută la orice priză, inclusiv una casnică, dar costurile unui ?ncărcător variază ?ntre 300 euro şi 7.000 de euro, ?n funcţie de durata necesară ?ncărcării bateriilor.
Sursa


Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Joi Iun 23, 2011 8:43 am

Presupun ca se va intampla cu pretul la electricitate cum s-a intamplat cu pretul motorinei sau al GPL. Cand o sa fie multe sau chiar majortiare masinile electrice o sa urce pana la cer si pretul curentului. Ne adaptam ca d-aia suntem oameni :|

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Iul 08, 2011 1:34 pm

Mitsubishi lansează un i-MiEV mai ieftin

Mitsubishi Motors a lansat două noi versiuni ale vehiculului electric i-MiEV - una mai ieftină dec?t versiunea de bază şi alta cu autonomie ?mbunătăţită, pentru a atrage mai c?t mai mulţi clienţi ?n zona "emisiilor zero".

Mitsubishi a anunţat că va oferi o versiune ?entry-level? M pentru i-MiEV, la un preţ de 22.391 euro, semnificat mai mic dec?t actualul model ce costă 34.240 euro, dar şi cu o autonomie mai redusă, 120 km faţă de 160 km la modelul curent. Pe piaţa japoneză, după acordarea bonusului din partea statului, noua versiuni M a lui i-MiEV va costa doar 16.100 euro.

?Costurile s-au redus considerabil?, spune Osamu Masuko, preşedintele Mitsubishi, ?n cadrul unei conferinţe de presă, adăug?nd că bateriile - principalul motiv pentru preţul relativ mare al maşinilor electrice - au ajuns la un preţ cu peste 50% mai mic dec?t acum doi ani. ?Vom ?ncerca să ţinem preţurile c?t mai cobor?te chiar dacă ajutoarele de stat se vor termina?, a mai spus oficialul japonez.

Versiunea mai scump a lui i-MiEV, denumită ?G? are un preţ de v?nzare de 32.700 euro şi poate merge p?nă la 180 km cu o singură ?ncărcare a bateriei, conform normele de testare din Japonia.

Mitsubishi plănuieşte să v?ndă 6.000 unităţi i-MiEV ?n Japonia p?nă la finalul anului fiscal din 31 martie 2012 şi 25.000 unităţi global, inclusiv cele ?n parteneriat cu PSA.

Mitsubishi a devenit primul constructor auto major care produce un vehicul 100% electric odată cu lansarea pe piaţă a modelului i-MiEV, conduc?nd segmentul cu peste 10.000 unităţi v?ndute ?ncep?nd cu mijlocul anului 2009. Pe l?ngă acestea, producătorul japonez a exportat alte 4.000 maşini electric partenerilor de la PSA Peugeot Citroen, ce v?nd propriile versiuni ale modelului de bază.

Rivalul japonez Nissan, ce doreşte să domine piaţa maşinilor electrice alături de partenerul său francez Renault, a v?ndut 8.500 vehicule LEAF de la lansarea pe piaţă ?n decembrie 2010.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Aug 29, 2011 12:44 pm

Mitsubishi - a livrat al doilea automobil electric i-MiEV ?n Rom?nia

Dovada unei preocupări responsabile de calitatea mediului o arată companiile care au ?nceput deja sa achiziţioneze maşini propulsate exclusiv de motoare electrice. Astfel, Mitsubishi anunţă livrarea celui de-al doilea i-MiEV v?ndut ?n Rom?nia.

?n cadrul unui eveniment restr?ns, Daniel Antor, Director Executiv M Car Trading, Distribuitorul General Mitsubishi Motors pentru Rom?nia şi parte a grupului Ţiriac a ?nm?nat cheia noului proprietar, Mitsubishi Corporation, cu biroul activ din Bucureşti şi Sofia, reprezentată de Shuichiro Nishioka, cu funcţia de Director General.

?Suntem bucuroşi să ne numărăm printre primii cumpărători a unui automobil electric Mitsubishi (i-MiEV). Mitsubishi Corporation este o companie comercială si de investiţii şi aparţinem aceluiaşi grup ca şi Mitsubishi Motors Corporation, dar cu acţionariat complet independent. Strategia noastră este de a ?Crea valori corporative durabile? ceea ce ?nseamnă că nu suntem preocupaţi doar de a crea valori economice ci şi de a crea valori privind dezvoltarea sustenabilă. Vehiculul electric are caracteristici bune ecologice şi economice şi se ?ncadrează perfect culturii noastre corporative. ?n plus salutăm iniţiativa guvernului de a acorda subvenţii pentru acest tip de autovehicule şi sper că pe viitor acestora să li se adauge măsuri de modernizare a infrastructurii existente pentru o dezvoltare sustenabilă şi ecologică a societăţii rom?neşti?, a declarat Shuichiro Nishioka, Director General Mitsubishi Corporation.

?Trebuie să recunoaştem că ?n acest moment numărul maşinilor v?ndute şi precomandate ?n Rom?nia depăşeşte aşteptările noastre, dar asta nu face dec?t să confirme că există un obiectiv comun ?n dezvoltarea sustenabilă, parte integrantă din strategia Mitsubishi Motors pe termen lung?, declară Daniel Antor, Director Executiv M Car Trading.

Mitsubishi i-MiEV este un automobil compact, cu 0 emisii poluante, cu 4 locuri, cu o lungime de doar 3,475 metri, 4 uşi, un portbagaj de 227 litri, reuşind să fie maşina perfectă pentru utilizarea ?n mediul urban. Puterea maximă dezvoltată de motorul electric este de 49 kW, iar cuplul maxim este de 180 Nm, disponibil ?n intervalul de turaţie 0 - 2.000 rpm. Viteza maximă pe care o poate atinge modelul i-MiEV este de 130 km/h, iar autonomia este de 150 km.
Mitsubishi i-MiEV este disponibil pe piaţa din Rom?nia la un preţ de 29.550 Euro + TVA.
Sursa


Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Lun Aug 29, 2011 8:39 pm

Pacat ca noi nu avem mentalitatea care trebuie. Marea majoritate a romanilor prefera masinile mari. Daca privim in trafic, putem observa ca peste 90% din masinile mari din orase (atat limuzine, cat si SUV-uri sau de teren) au in ele doar un ocupant: soferul. Iti iei A8 si circuli zilnic prin oras, dar esti mai tot timpul singur... Sau iti iei Pajero, desi circuli 99% din timp prin oras (asa face seful meu de exemplu).

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Mar 02, 2012 6:38 pm

Mitsubishi i-MiEV - participă la Cursa de coastă Pikes Peak 2012

Mitsubishi a anunţat că va concura ?n legendara competiţie Pikes Peak International Hill Climb 2012 cu un prototip bazat pe modelul electric i-MiEV.

Intrarea ?n această competiţie, foarte solicitantă, cu un vehicul propulsat electric are menirea să adune date despre durabilitatea şi fiabilitatea vehiculelor electrice şi celor hibride re?ncărcabile pentru viitorul apropiat, conform Mitsubishi.

Prototipul i-MiEV, dezvăluit astăzi prin două schiţe, are aceleaşi componente ca şi modelul de serie Mitsubishi i-MiEV, ?nsă producătorul nu a oferit mai multe detalii tehnice.

Vehiculul pregătit de Mitsubishi va fi condus de Hiroshi Masuoka, un legendar pilot pentru numeroase succese ?n motorsport. Masuoka a concurat ?n Dakar de 21 ori, c?ştig?nd această competiţie ?n 2002 şi 2003 cu Mitsubishi Pajero şi Pajero Evolution.

Pikes Peak International Hill Climb este un concurs anual pentru automobile şi motociclete ce are loc o altitudine foarte ?naltă (altitudinea de pornire: 2.860 m / cea de sosire: 4.300 m). Cursa de coastă de la Pikes Peak este o probă unde motricitatea este foarte importantă şi unde aderenţa variază ?n funcţie de porţiunile de drum, cu un traseu compus 50% din tronsoane de asfalt şi 50% din tronsoane neasfaltate.
Sursa


Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Mai 22, 2012 12:14 pm

QUOTE (Tanaka @ Mar 2 2012, 07:38 PM) Mitsubishi i-MiEV - participă la Cursa de coastă Pikes Peak 2012

Mitsubishi a dezvăluit prototipurile cu care va concura la ediţia din acest an a ?Pikes Peak". Compania japoneză va introduce ?n concurs două vehicule electrice i-MiEV, unul aproape standard, condus de Beccy Gordon, iar celălalt complet modificat, pilotat de Hiroshi Matsuoka.

Cunoscut sub numele i-MiEV Evolution, prototipul cu un singur loc aduce doar vag cu maşina după care a fost creat. Propulsia este electrică, dar nu are un singur motor, ci trei. Unul pentru axa faţă şi celelalte două pentru roţile din spate, iar ?mpreună dezvoltă peste 320 CP - cu ?puţin" peste cei 66 CP ai lui Mitsubishi i-MiEV de stradă.

Bateria are de asemenea o capacitate dublă faţă de versiunea standard, de 35 kWh.
Sursa


Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mar Oct 16, 2012 8:22 am

CRASH-TEST I MIEV


























Scrie răspuns

Înapoi la “Alte modele Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori