Mitsubishi I-miev
Mitsubishi i-MiEV - costa 29548euro ?n Rom?nia
La momentul lansării sale ?n Japonia, ?n iulie 2009, Mitsubishi i-MiEV a devenit primul automobil electric produs ?n serie de un constructor major şi care este destinat pieţei mondiale. Acum este disponibil şi ?n Rom?nia la un preţ de 29.548 Euro + TVA.
?n acest moment Mitsubishi i-MiEV este şi cel dint?i automobil electric supus crash-testelor efectuate de renumita organizaţie Euro NCAP la care a obţinut un rating de 4 stele conform noului protocol.
Lansat recent ?n 15 ţări europene, Mitsubishi i-MiEV a depăşit deja aşteptările ?n ceea ce priveşte v?nzările ?n această zonă, iar ?n Rom?nia acest model este deja disponibil spre v?nzare prin reţeaua de dealeri autorizaţi Mitsubishi Motors la un preţ de 29.548 EUR + TVA.
Mitsubishi i-MiEV este un automobil compact, cu 0 emisii poluante, cu 4 locuri, cu o lungime de doar 3,475 metri, 4 uşi, un portbagaj de 227 litri, reuşind să fie maşina perfectă pentru utilizarea ?n mediul urban. Puterea maximă dezvoltată de motorul electric este de 49 kW, iar cuplul maxim este de 180 Nm, disponibil ?n intervalul de turaţie 0 - 2.000 rpm. Viteza maximă pe care o poate atinge modelul i-MiEV este de 130 km/h.
Mitsubishi i-MiEV oferă condiţii de călătorie ideale, zgomotul ?n habitaclu fiind la cote extrem de joase, garant?nd şi din acest punct de vedere un confort de top.
Citroen C-ZERO, fratele geamăn al lui Mitsubishi i-MiEV, a fost recent lansat ?n Rom?nia la un preţ de 29.550 Euro + TVA, iar ?n cel mai scurt timp probabil şi Peugeot va lansa modelul său iOn, pentru a completa trio-ul de maşini electrice compacte, realizate pe aceeaşi platformă.
Sursa
La momentul lansării sale ?n Japonia, ?n iulie 2009, Mitsubishi i-MiEV a devenit primul automobil electric produs ?n serie de un constructor major şi care este destinat pieţei mondiale. Acum este disponibil şi ?n Rom?nia la un preţ de 29.548 Euro + TVA.
?n acest moment Mitsubishi i-MiEV este şi cel dint?i automobil electric supus crash-testelor efectuate de renumita organizaţie Euro NCAP la care a obţinut un rating de 4 stele conform noului protocol.
Lansat recent ?n 15 ţări europene, Mitsubishi i-MiEV a depăşit deja aşteptările ?n ceea ce priveşte v?nzările ?n această zonă, iar ?n Rom?nia acest model este deja disponibil spre v?nzare prin reţeaua de dealeri autorizaţi Mitsubishi Motors la un preţ de 29.548 EUR + TVA.
Mitsubishi i-MiEV este un automobil compact, cu 0 emisii poluante, cu 4 locuri, cu o lungime de doar 3,475 metri, 4 uşi, un portbagaj de 227 litri, reuşind să fie maşina perfectă pentru utilizarea ?n mediul urban. Puterea maximă dezvoltată de motorul electric este de 49 kW, iar cuplul maxim este de 180 Nm, disponibil ?n intervalul de turaţie 0 - 2.000 rpm. Viteza maximă pe care o poate atinge modelul i-MiEV este de 130 km/h.
Mitsubishi i-MiEV oferă condiţii de călătorie ideale, zgomotul ?n habitaclu fiind la cote extrem de joase, garant?nd şi din acest punct de vedere un confort de top.
Citroen C-ZERO, fratele geamăn al lui Mitsubishi i-MiEV, a fost recent lansat ?n Rom?nia la un preţ de 29.550 Euro + TVA, iar ?n cel mai scurt timp probabil şi Peugeot va lansa modelul său iOn, pentru a completa trio-ul de maşini electrice compacte, realizate pe aceeaşi platformă.
Sursa
Pretul este exorbitant, nu iti scoti banii pe ea nici intr-o viata. Imi iau un Mini One sau un Fiat 500, diesel, care arata mult mai bine si cosuma foarte putin. Dar nu dau pe ele 36000 de euro. Problema principala este ca dupa ce dai 36000 de euro pe chestia aia, iti mai trebuie inca o masina, in caz ca vrei sa pleci si tu la munte sau la mare. Deci clar masina este pentru cei cu bani multi care mai au inca o masina. Iar cei cu bani multi nu isi iau asa ceva...
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Importatorii Citroen şi Mitsubishi - instalează staţii de ?ncărcare rapidă a maşinilor electrice
Importatorii mărcilor Citroen şi Mitsubishi, primii care aduc ?n Rom?nia automobile cu propulsie electrică - Mitsubishi i MiEV şi Citroen C-Zero - , vor instala la sediile lor dispozitive de alimentare rapidă cu energie a maşinilor.
"Am purtat discuţii ?n vederea creării unei infrastructuri pentru modelele electrice at?t cu municipalitatea, c?t şi cu alţi parteneri cu potenţial ?n această direcţie. ?n ceea ce ne priveşte, vom ?ncepe prin montarea unui sistem de ?ncărcare rapidă la sediul nostru", a declarat pentru Mediafax Ana-Maria Matei, director de marketing al M Car Trading, importatorul Mitsubishi.
La r?ndul său, Laura Antonov, directorul de marketing al Citroen Rom?nia a spus că importatorul are ?n vedere instalarea ?n cadrul reprezentanţei a unei staţii de alimentare cu energie pentru maşinile electrice.
?n Rom?nia nu există ?n prezent o infrastructură de alimentare a vehiculelor propulsate electric dar alimentarea acumulatorilor vehiculului electric se poate face şi la o priză normală.
Primul client ?n Rom?nia al unui model electric este reprezentanţa la Bucureşti a Mitsubishi Corporation, care a comandat un model i-MiEV. Reprezentantul Citroen Rom?nia a spus că nu a primit ?ncă o ofertă fermă pentru modelul Citroen C-Zero, ?nsă discută cu mai mulţi potenţiali cumpărători.
Sursa
Importatorii mărcilor Citroen şi Mitsubishi, primii care aduc ?n Rom?nia automobile cu propulsie electrică - Mitsubishi i MiEV şi Citroen C-Zero - , vor instala la sediile lor dispozitive de alimentare rapidă cu energie a maşinilor.
"Am purtat discuţii ?n vederea creării unei infrastructuri pentru modelele electrice at?t cu municipalitatea, c?t şi cu alţi parteneri cu potenţial ?n această direcţie. ?n ceea ce ne priveşte, vom ?ncepe prin montarea unui sistem de ?ncărcare rapidă la sediul nostru", a declarat pentru Mediafax Ana-Maria Matei, director de marketing al M Car Trading, importatorul Mitsubishi.
La r?ndul său, Laura Antonov, directorul de marketing al Citroen Rom?nia a spus că importatorul are ?n vedere instalarea ?n cadrul reprezentanţei a unei staţii de alimentare cu energie pentru maşinile electrice.
?n Rom?nia nu există ?n prezent o infrastructură de alimentare a vehiculelor propulsate electric dar alimentarea acumulatorilor vehiculului electric se poate face şi la o priză normală.
Primul client ?n Rom?nia al unui model electric este reprezentanţa la Bucureşti a Mitsubishi Corporation, care a comandat un model i-MiEV. Reprezentantul Citroen Rom?nia a spus că nu a primit ?ncă o ofertă fermă pentru modelul Citroen C-Zero, ?nsă discută cu mai mulţi potenţiali cumpărători.
Sursa
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Dintr-un calcul rapid si nu neaparat corect, reiese ca incepi sa "profiti" dupa peste 200.000km de utilizare fata de o masina conventionala.
Am aproximat I-miev-ul la 32.000e cu reducerea oferita de stat si o masina mica de oras oarecare la 12.000e si un cost pe 150km la 1e, respectiv 10e.
Deci deocamdata raman la combustia interna.
Dar se va intampla ca la telefoanele mobile, in urma 15ani erai mare nabab daca aveai un mobil, acum toata lumea are cate 2-3.
Am aproximat I-miev-ul la 32.000e cu reducerea oferita de stat si o masina mica de oras oarecare la 12.000e si un cost pe 150km la 1e, respectiv 10e.
Deci deocamdata raman la combustia interna.
Dar se va intampla ca la telefoanele mobile, in urma 15ani erai mare nabab daca aveai un mobil, acum toata lumea are cate 2-3.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori