Probleme Turometru...
Salut,
La treaba cu contactul nu ma pricep.
Eu am un lancer 1.6 din 2008 si cand pornesc motorul la rece turatia sare de 1500 pentru cateva minute. cand motorul e cald nu mai am probelma asta indiferent de cate ori o mai pornesc. masina o am de noua si face asa de cand am luat-o , si sincer nu ma deranjeaza .
La treaba cu contactul nu ma pricep.
Eu am un lancer 1.6 din 2008 si cand pornesc motorul la rece turatia sare de 1500 pentru cateva minute. cand motorul e cald nu mai am probelma asta indiferent de cate ori o mai pornesc. masina o am de noua si face asa de cand am luat-o , si sincer nu ma deranjeaza .
Buna ziua,
sunt fost posesor de carisma,si actual posesor de colt.
Carisma am avut-o din 2008 pana in 2014,timp in care,datorita "mecanicilor" din Romania,care,citez: -Nu reparam japoneze ca is prea complicate. incheiat citat. am fost nevoit sa invat cat de multe despre masina,pentru a putea interveni peronal in caz de necaz.
In primul rand chestiunea(ca nu e o problema) a motorului usor turat cand e rece.Este de fapt vorba de un soc automat,care,cred ca il au toate masinile produse de mitsubishi(benzinarele).Spun asta deoarece il aveam si pe carisma,si il am acum si pe colt care e fabricat in 2008.Este un sistem foarte bun,si nu e o problema de nici un fel faptul ca masine se tureaza mai tare la rece,pentru ca o data motorul ajuns la temperatura la care ECU considera ca functioneaza in parametrii corecti,relantiul este ajustat undeva la 800 rpm,daca merge pana la 700 nu e nici un bai,atata timp cat e fluent,iara daca e 900 tot nici un bai nu-i.
Problemele legate de acest subiect sunt cand sta turat si nu se ajusteaza nici dupa ce s-a incalzit,s-au cand minimul la care scade dupa ce s-a incalzit este peste 1200 rpm,fara sa fie consumatori mari porniti.Daca asta e cazul,trebuie facute anumite operatiuni,inainte de a da vina pe vreo piesa.
Din cum este explicata problema aici torometrul indica 1500 rpm fara ca motorul sa fie pornit,ceea ce nu este normal deloc.Personal as invinui turometrul in sine aici.
De unde esti,mai am inca carisma in curte si am cred ca si turometrul .
Referitor la turatie dupa ce pornesti motorul,spui ca sta la 1800.Ramane acolo mereu,adica nu scade dupa cateva minute macar?
Acuma luand in calcul faptul ca turometrul face figuri si fara ca motorul sa fie pronit,nu stiu cat de corect sa indice turatia.
Masina nu scade in turatie nici macar auditiv? Daca pot spune asa.Adica netinand cont de turometru,nu se aude o scadere a turatiei in timp ce motorul se incalzeste?
Sper ca sunt de folos informatiile,si sper se poti rezolva problema fara prea mari batai de cap.
Revino cu detalii si facem cumva sa rezolvam.
Cu respect.
sunt fost posesor de carisma,si actual posesor de colt.
Carisma am avut-o din 2008 pana in 2014,timp in care,datorita "mecanicilor" din Romania,care,citez: -Nu reparam japoneze ca is prea complicate. incheiat citat. am fost nevoit sa invat cat de multe despre masina,pentru a putea interveni peronal in caz de necaz.
In primul rand chestiunea(ca nu e o problema) a motorului usor turat cand e rece.Este de fapt vorba de un soc automat,care,cred ca il au toate masinile produse de mitsubishi(benzinarele).Spun asta deoarece il aveam si pe carisma,si il am acum si pe colt care e fabricat in 2008.Este un sistem foarte bun,si nu e o problema de nici un fel faptul ca masine se tureaza mai tare la rece,pentru ca o data motorul ajuns la temperatura la care ECU considera ca functioneaza in parametrii corecti,relantiul este ajustat undeva la 800 rpm,daca merge pana la 700 nu e nici un bai,atata timp cat e fluent,iara daca e 900 tot nici un bai nu-i.
Problemele legate de acest subiect sunt cand sta turat si nu se ajusteaza nici dupa ce s-a incalzit,s-au cand minimul la care scade dupa ce s-a incalzit este peste 1200 rpm,fara sa fie consumatori mari porniti.Daca asta e cazul,trebuie facute anumite operatiuni,inainte de a da vina pe vreo piesa.
Din cum este explicata problema aici torometrul indica 1500 rpm fara ca motorul sa fie pornit,ceea ce nu este normal deloc.Personal as invinui turometrul in sine aici.
De unde esti,mai am inca carisma in curte si am cred ca si turometrul .
Referitor la turatie dupa ce pornesti motorul,spui ca sta la 1800.Ramane acolo mereu,adica nu scade dupa cateva minute macar?
Acuma luand in calcul faptul ca turometrul face figuri si fara ca motorul sa fie pronit,nu stiu cat de corect sa indice turatia.
Masina nu scade in turatie nici macar auditiv? Daca pot spune asa.Adica netinand cont de turometru,nu se aude o scadere a turatiei in timp ce motorul se incalzeste?
Sper ca sunt de folos informatiile,si sper se poti rezolva problema fara prea mari batai de cap.
Revino cu detalii si facem cumva sa rezolvam.
Cu respect.
multumesc pentru informatii.
am rezolvat problema,nu stiu exact cum... am curatat senzorul de relantiu,inca unu de la axul cu came si evident am curatat si clapeta de acceleratie.
dupa acestea masina "si-a revenit".
masina chiar si dupa ce se ridica temperatura mai jos de 1500 rpm nu cobora nici fizic nici auditiv.
nu stiu care a fost problema dar am rezolvat chestia si e trist ca nu stiu cum am fact asta.
va multumesc.
am rezolvat problema,nu stiu exact cum... am curatat senzorul de relantiu,inca unu de la axul cu came si evident am curatat si clapeta de acceleratie.
dupa acestea masina "si-a revenit".
masina chiar si dupa ce se ridica temperatura mai jos de 1500 rpm nu cobora nici fizic nici auditiv.
nu stiu care a fost problema dar am rezolvat chestia si e trist ca nu stiu cum am fact asta.
va multumesc.
Buna ziua,
Ma bucur ca problema e rezolvata.
Daca spuneti ca nu cobora sub 1500 nici dupa ce se incalzea,si ca ati curatat clapeta de acceleratie,atunci aia era problema,probabil mizeria din clapeta nu lasa clapeta sa coboare pana la capat.
Oricum,bine ca s-a rezolvat.
Drumuri bune,fara incidente va doresc.
Cu respect.
Ma bucur ca problema e rezolvata.
Daca spuneti ca nu cobora sub 1500 nici dupa ce se incalzea,si ca ati curatat clapeta de acceleratie,atunci aia era problema,probabil mizeria din clapeta nu lasa clapeta sa coboare pana la capat.
Oricum,bine ca s-a rezolvat.
Drumuri bune,fara incidente va doresc.
Cu respect.
Buna ziua,
Nu e nici un stres,pentru asta consider ca ne-am inscris pe acest forum,pentru a ne ajuta unii pe altii.
Referitor la problema indicatorului de ture,sa inteleg ca nu mai face deloc acum?
Ar fi ciudat,nu vad cum s-ar lega admisia murdara cu indicatia fara ca motorul sa fie pornit.
Personal,cred ca e ceva in neregula cu ceasul in sine.
Ai dat cuiva sau ai primit de la cineva curent ca sa pornesti masina ramasa fara curent in baterie?
Mie mi-a prajit ceasul indicator de la benzina cand am dat cuiva curent intr-o iarna.Unui diesel,care pornea greu de fel.
Nu cunosc o cauza exacta de ce ar reactiona asa,imi mentin parerea ca e ceva in neregula cu ceasul in sine.
O sa ma mai interesez,si daca aflu ceva revin cu detalii.
Ca recomandare pentru linistea ta pe viitor,iti recomand sa cureti toata admisia si valva EGR.Si daca te pricepi curata cu decarburol sau ceva asemanator pe canale pana la valvele de intrare.GDI-ul este un motor mai "murdar" in admisie,tocmai din cauza sistemului care l-a facut celebru : GDI (Gasoline Direct Injection).Bine sistemul in sine este exceptional,dar din cauza reglementarilor cu normele de poluare,au fost nevoiti sa bage o cantitate mare de gaze evacuate sa le rearda.Iar reintroducerea gazelor inapoi in camera de ardere se face tot prin admisie,iar datorita faptului ca benzina este injectata direct in camera de ardere,si nu pe valve cum e la MPI,mizeria se depune nederanjata de nimic.La MPI benzina spala constant valvele.
Cand am desfacut admisia la masina mea,am ramas socat.Arata de zici ca era un diesel care mananca ulei la greu.Am curatat toata admisia in prima faza cu un degresant foarte puternic,si pe urma cu decarburol.Diferenta a fost remarcanta.O acceleratie mai buna cu raspuns imediat la apasarea pedalei,si un relanti curat,fluent.
Nu as fi deloc stresat daca doar indicatorul ar face probleme(ceasul in sine)pentru ca la o adica e doar un bonus,as putea spune,la masina.Masina functioneazza 100 % si fara el.Important e ca motorul sa aibe turele bune.
Sper ca ti-am oferit informatii suficiente sa mai cunosti putin japoneza ta.Consider in continuare ca este un model foarte reusit de la Mitsubishi,iar GDI-ul este o capodopera.Toata treaba e cu acumularea mai mare de mizerie,dar o curatare regulata iti poate aduce foarte multi KM cu motorul asta.
Cu respect.
Nu e nici un stres,pentru asta consider ca ne-am inscris pe acest forum,pentru a ne ajuta unii pe altii.
Referitor la problema indicatorului de ture,sa inteleg ca nu mai face deloc acum?
Ar fi ciudat,nu vad cum s-ar lega admisia murdara cu indicatia fara ca motorul sa fie pornit.
Personal,cred ca e ceva in neregula cu ceasul in sine.
Ai dat cuiva sau ai primit de la cineva curent ca sa pornesti masina ramasa fara curent in baterie?
Mie mi-a prajit ceasul indicator de la benzina cand am dat cuiva curent intr-o iarna.Unui diesel,care pornea greu de fel.
Nu cunosc o cauza exacta de ce ar reactiona asa,imi mentin parerea ca e ceva in neregula cu ceasul in sine.
O sa ma mai interesez,si daca aflu ceva revin cu detalii.
Ca recomandare pentru linistea ta pe viitor,iti recomand sa cureti toata admisia si valva EGR.Si daca te pricepi curata cu decarburol sau ceva asemanator pe canale pana la valvele de intrare.GDI-ul este un motor mai "murdar" in admisie,tocmai din cauza sistemului care l-a facut celebru : GDI (Gasoline Direct Injection).Bine sistemul in sine este exceptional,dar din cauza reglementarilor cu normele de poluare,au fost nevoiti sa bage o cantitate mare de gaze evacuate sa le rearda.Iar reintroducerea gazelor inapoi in camera de ardere se face tot prin admisie,iar datorita faptului ca benzina este injectata direct in camera de ardere,si nu pe valve cum e la MPI,mizeria se depune nederanjata de nimic.La MPI benzina spala constant valvele.
Cand am desfacut admisia la masina mea,am ramas socat.Arata de zici ca era un diesel care mananca ulei la greu.Am curatat toata admisia in prima faza cu un degresant foarte puternic,si pe urma cu decarburol.Diferenta a fost remarcanta.O acceleratie mai buna cu raspuns imediat la apasarea pedalei,si un relanti curat,fluent.
Nu as fi deloc stresat daca doar indicatorul ar face probleme(ceasul in sine)pentru ca la o adica e doar un bonus,as putea spune,la masina.Masina functioneazza 100 % si fara el.Important e ca motorul sa aibe turele bune.
Sper ca ti-am oferit informatii suficiente sa mai cunosti putin japoneza ta.Consider in continuare ca este un model foarte reusit de la Mitsubishi,iar GDI-ul este o capodopera.Toata treaba e cu acumularea mai mare de mizerie,dar o curatare regulata iti poate aduce foarte multi KM cu motorul asta.
Cu respect.
- Adrian_Space_Star
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 15, 2016 7:34 pm
Va salut! La Space Star.ul meu 1.3, aceeasi problema. De cand am luat masina, cand puneam contactul, acul turmetrului sarea cam la 400 rpm. Ideea e ca motorul dupa ce se incalzea avea 900 rpm dar acul imi indica 1300-1400 rpm. Dar ma obisnuisem sa schimb la 3500 rpm stiind ca real e 3000 rpm.De vreo saptamana a inceput sa fluctueze relantiul, in sensul ca la rece nu facea probleme, dar cand se incalzea motorul, in momentul cand opream la semafor si scoteam pe liber, turatia oscila intre 1500 - 400 rpm. Astazi mi-am facut timp si am urmat niste pasi de resetare a motorasului pas cu pas...ala cand lasi motorul sa mearga 10 min fara sa calci acceleratia... Acum , dupa aceasta procedura, relatiul nu mai fluctueaza...am mers in proba cu ea si e super ok. In schimb cand pun contactul acul turometrului sare la 900 rpm....deci cu 500 de rpm peste eroarea initiala. Va rog...niste pareri...sfaturi sunt binevenite! Multumesc!
Si inca o rugaminte....o recomandare, mecanic, service pentru operatiunea de curatare a admisiei, clapetei, valvei egr, tot ce trebuie....Multumesc!
Si inca o rugaminte....o recomandare, mecanic, service pentru operatiunea de curatare a admisiei, clapetei, valvei egr, tot ce trebuie....Multumesc!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori