Probleme A/c
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
Buna ziua. Am un Outlander din 2008 motor 2000, 140cp si vreo 180000km. Am probleme cu ac-ul, in sensul ca atunci cand pun freon si o turez peste 2000 il arunca afara. mi-a zis cineva ca are un filtru ceva si s-ar putea sa fie infundat. Intrebarea mea este daca stie cineva unde se afla acel filtru sau daca are vreun cod sa pot da comanda de el.
Buna ziua,
nu e foarte clar: ce inseamna "pun freon" ?
cand activati A/C sau cand completati agentul de racire?
Daca e vorba de primul caz (activarea A/C) - primul vinovat daca nu sufla aer e filtrul. Il gasiti in spatele torpedoului pasager.
Comprimati spre centru peretii laterali ai sertarulu, atentie ca pe partea dreapta (spre usa) are agatat si amortizorul care trebuie eliberat din punctul lui de prindere.
Cu torpedoul demontat veti vedea in spate un agregat de platic alb care are in jumatatea de sus un capac dreptunghiular (20-25 cm lat, 5 cm inalt) care este prins cu o clama la fiecare capat. Desfaceti clama din dreapta intai (in stanga trec niste fire si nu e foarte comod) si apoi scoateti capacul. In spatele acestuia gasiti filtrul de polen.
pentru o prima proba,scoateti cu grija filtrul (poate avea multa mizerie deasupra), puneti capacul la loc si incercati instalatia. Daca pare sa mearga mai bine, atunci e filtrul de vina. Gasiti de schimb si de la MANN - cod CU(K)2141
Aici e un pdf care arata in poze ce am explicat:LINK
Daca insa problema e de pus fizic agent racire in instalatie... probabil aveti nevoie de asistenta de specialitate.
nu e foarte clar: ce inseamna "pun freon" ?
cand activati A/C sau cand completati agentul de racire?
Daca e vorba de primul caz (activarea A/C) - primul vinovat daca nu sufla aer e filtrul. Il gasiti in spatele torpedoului pasager.
Comprimati spre centru peretii laterali ai sertarulu, atentie ca pe partea dreapta (spre usa) are agatat si amortizorul care trebuie eliberat din punctul lui de prindere.
Cu torpedoul demontat veti vedea in spate un agregat de platic alb care are in jumatatea de sus un capac dreptunghiular (20-25 cm lat, 5 cm inalt) care este prins cu o clama la fiecare capat. Desfaceti clama din dreapta intai (in stanga trec niste fire si nu e foarte comod) si apoi scoateti capacul. In spatele acestuia gasiti filtrul de polen.
pentru o prima proba,scoateti cu grija filtrul (poate avea multa mizerie deasupra), puneti capacul la loc si incercati instalatia. Daca pare sa mearga mai bine, atunci e filtrul de vina. Gasiti de schimb si de la MANN - cod CU(K)2141
Aici e un pdf care arata in poze ce am explicat:LINK
Daca insa problema e de pus fizic agent racire in instalatie... probabil aveti nevoie de asistenta de specialitate.
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
Scuze ca nu am apucat sa explic.
Cand am cumparat masina nu mergea A/C ul, iar fostul proprietar mi-a spus ca e de la compresor.
Am schimbat compresorul singur dupa care am fost la un service au verificat instalatia de A/C daca nu pierde freon dupa care mi-au incarcat cu freon.
Cand am porniti A/C ul compresorul ba se cupla ba se decupla, iar cand turam motorul imi arunca freonul afara. Mecanicul de acolo mi-a zis ca exista un filtru pe instalatie(nu cel de polen), este exact ca la frigidere undeva pe instalatie si ca acel filtru ar fi infundat. Senzorul de la A/C functioneaza bine.
Am fost la un magazin de piese auto si au zis ca pt a-mi da comanda trebuie sa le dau codul piesei pt ca ei nu il gasesc asa. Sau sa ma duc la reprezentanti numai ca problema este ca sunt din Botosani iar cel mai aproape din cate stiu sunt la Iasi si ma gandeam ca poate a mai patit cineva asa si au gasit o rezolvare fara sa mearga la reprezentanti. Multumesc.
Cand am cumparat masina nu mergea A/C ul, iar fostul proprietar mi-a spus ca e de la compresor.
Am schimbat compresorul singur dupa care am fost la un service au verificat instalatia de A/C daca nu pierde freon dupa care mi-au incarcat cu freon.
Cand am porniti A/C ul compresorul ba se cupla ba se decupla, iar cand turam motorul imi arunca freonul afara. Mecanicul de acolo mi-a zis ca exista un filtru pe instalatie(nu cel de polen), este exact ca la frigidere undeva pe instalatie si ca acel filtru ar fi infundat. Senzorul de la A/C functioneaza bine.
Am fost la un magazin de piese auto si au zis ca pt a-mi da comanda trebuie sa le dau codul piesei pt ca ei nu il gasesc asa. Sau sa ma duc la reprezentanti numai ca problema este ca sunt din Botosani iar cel mai aproape din cate stiu sunt la Iasi si ma gandeam ca poate a mai patit cineva asa si au gasit o rezolvare fara sa mearga la reprezentanti. Multumesc.
Studiaza manualul de service. Il gasesti in sectiunea dedicata.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... ntry121089
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... ntry121089
am inteles, e grav
exista aici un catalog de parts Mitsubishi cu care poate se rezolva ceva:
http://mitsubishi.epc-data.com/outlande ... ntilation/
E pentru piata nord americana dar ma gendesc ca unele piese poate sunt comune...
Bafta!
exista aici un catalog de parts Mitsubishi cu care poate se rezolva ceva:
http://mitsubishi.epc-data.com/outlande ... ntilation/
E pentru piata nord americana dar ma gendesc ca unele piese poate sunt comune...
Bafta!
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
Nope. Radiatoarele din aluminiu se infunda cu oxid de Al care apare odata cu formrea condensului in circuit. Stiu, suna aiurea, insa daca exista o "bula de aer" atuci exista si un dram de umiditate care provoaca oxidarea aluminiului...
Teoria chibritului se confirma in cazurile astea si singurul remediu "adevarat" este schimbarea radiatorului afectat.
Teoria chibritului se confirma in cazurile astea si singurul remediu "adevarat" este schimbarea radiatorului afectat.
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori