Pagina 1 din 2

Scris: Sâm Mai 25, 2013 9:10 pm
de cotcodac
Salut pasionatilor de Mitsubishi. Deschid acest topic cu scopul de a incerca sa rezolvam problema cu Limp Mode si cu potentialele cauze generatoare de L.M. Daca aveti aceasta problema sau daca a-ti avut aceasta problema si a-ti rezolvat-o va rog sa scrieti aici si daca aveti si poze ar fi si mai bine.
O prima cauza ar fi blocarea intr-o pozitie intermediara a clapetei de dozare/stop motor si a EGR-ului.

Scris: Sâm Mai 25, 2013 11:32 pm
de volint
Tre' sa modifici titlul sa specifici ca-i pt fumacioase. La benzinare-s alte povesti.

Scris: Dum Mai 26, 2013 12:40 am
de Extremero
Ce motor e ala? 2.0 VAG?
Din ce an e masina? Cati km ai cu ea?

Scris: Dum Mai 26, 2013 2:50 pm
de cotcodac
QUOTE (volint @ May 25 2013, 11:32 PM) Tre' sa modifici titlul sa specifici ca-i pt fumacioase. La benzinare-s alte povesti.
Toata stima. Asa este benzinarele Mitsubishi au alte probleme dar eu propun ca in acest topic sa vorbim despre toate problemele care genereaza un mers aiurea al masinilor noastre si daca se poate sa punem si poze cu defectiunile si eventual solutionarea lor pas cu pas.

Scris: Dum Mai 26, 2013 4:34 pm
de cotcodac
QUOTE (Extremero @ May 26 2013, 12:40 AM) Ce motor e ala? 2.0 VAG?
Din ce an e masina? Cati km ai cu ea?
Cod motor BSE,103Kw VW pus total aiurea pe un Mitsubishi Outlander si ca si km este o problema a tuturor incepand cam cu 40k km iar manifestarile se intetesc pe la 100k km apoi se definitiveaza prin aprinderea chek-ului. Pana la aprinderea chek-ului diagnoza este relativa ptr. ca la acelasi motor pus pe vw / audi diagnoza este mult mai polarizata. A-ti vazut pozele cu EGR-ul si clapa de dozaj/stop , ma credeti ca diagnoza nu da nimic concret? De ce oare? Acolo este un punct slab la etansarea dintre succesiunea de flanse generata de un surub lung ce se alungeste sub stresul termic repetitiv si ia nastere o scapare apresiunii generata de turbo si aceasta scapare induce dezechilibrul managementului combustiei si pe acel furtun alaturat se materializeaza prin stropeala de ulei .

Scris: Lun Mai 27, 2013 2:18 pm
de Extremero
Din pacate chestiile astea sunt 'in carti' cand vine vorba de "fumigene".

Eu la Outlander n-am avut astfel de probleme (am motorul de 2.2 PSA), in schimb la un Jeep Cherokee de 2.8 CRD cu 35.000km la bord, cu ocazia unei rezvizii mai serioase am curatat si senzorul MAP. Iata cum arata:

[attachment=19493:scan_009.jpg] [attachment=19494:scan_010.jpg] [attachment=19495:scan_011.jpg] [attachment=19496:scan_012.jpg

[attachment=19497:scan_013.jpg]

O sa-l desfac si la Outlander dar e mai dificil de ajuns la el asa ca mai poate astepta .

Oricum, nu prea ai ce face, decat sa mergi cu motorina buna, ulei low saps si sa o coxezi nitel mai tare.

Scris: Lun Mai 27, 2013 10:53 pm
de cotcodac
Dupa cum arata textura zgurii depuse pe MAP-ul acela seamana cu ulei scapat din turbina amestecat cu niste gaze din egr si printr-o depunere succesiva a luat nastere un depozit de zgura care perturba acuratetea citirii presiunii din galerie. Pe scaner nu dadea <MAP out of range /turbo charger negativ deviation >?Dupa curatare a functionat OK ? Te intreb asta ca de obicei spalarea (curatarea) acestui senzor se lasa cu degradarea lui . Oricum , ma bucur ca ai reactionat la indemnul meu de a ne prezenta problemele cu poze si de a ne spune cum s-au rezolvat . La cat mai multi participanti !

Scris: Lun Mai 27, 2013 11:11 pm
de volint
Curatarea depunerilor se face cu rezultate destul de bune cu aparat cu ultrasunete. Solutia de curatare este diferita de cea folosita pt injectoare.

Scris: Lun Mai 27, 2013 11:48 pm
de Extremero
Nu dadea erori, dar simteam pe masina ca e imbacsita.
A stat mult, iar inainte s-a mers 'batraneste' cu ea, deci ma asteptam sa aibe depuneri.
Dupa revizia respectiva, nu mai scoate fum cand o pornesti la rece, 'respira' mai usor si a scazut usor si consumul.

[in mod normal, n-ar fi stricat sa curat nici clapeta egr, dar era mai greu de ajuns la ea si am zis pass]

Scris: Joi Noi 09, 2017 2:35 pm
de Adrian04
Salut, din pacate si eu am aceeasi problema cu acest limp mode. Am schimbat egr ca era spart, nu s-a solutionat, clapeta de acceleratie schimbata anul trecut, o luase razna partea electronica din ea. Masina am bagat-o pe teste, presiune imi baga, actuatorul intra si el. M-am bagat sub masina si la furtunul de supraalimentare aer care duce la turbo din intercooler avea joc, i-am schimbat siguranta si nu mai are acel joc, ci unul destul de mic. Majoritatea mi-au spus ca cel mai probabil e geometria variabila de la turbina de vina, unii au mai dat o varianta ca si cum ar fi distribuitorul de vacuum (dar nu au fost asa siguri). O sa schimb complet acel furtun sa vad daca face la fel, sper sa isi revina. Nu vreau sa dau turbina jos sa o duc la reconditionat si dupa sa nu se rezolve problema. Voi ce spuneti? Ati patit la fel?