Martor Engine Aprins
- Ricioane1972
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Ian 26, 2010 3:35 pm
Am incercat sa gasesc un topic similar, dar nu am gasit asa ca postez aici problema mea.
Am un Outlander din 2007, 114.000 km. De ceva vreme (cam de vreo luna), martorul motor mi se aprinde si sta aprins timp de 2-3 zile dupa care se stinge tot pt 2-3 zile,iar apoi ciclul se reia - aprins-stins.Am fost cu masina si am pus-o pe tester. Da cod de eroare de la supapa EGR (492 dar nu sunt sigur). Mecanicul zice ca ar fi defect ansamblul de control al emisiilor (cutia de cda care este in dreapta fata sub vasul de expansiune). Modificari de turatie sau tractiune ale motorului nu sunt sesizabile cat timp este aprins martorul.
Intrebarile mele sunt :
A mai intalnit cineva problema asta?
Cauza poate fi de la supapa EGR doar?(am citit intr-un topic de schimbarea garniturii/montare dispozitiv)
Daca cineva a avut la fel si a trebuit sa schimbe modulul ala de cda, cam cat face/unde se poate gasi mai ieftin?
Astept raspunsurile si sfaturile voastre. Multumesc de intelegere.
Am atasat din manualul service, "problema mea."
Am un Outlander din 2007, 114.000 km. De ceva vreme (cam de vreo luna), martorul motor mi se aprinde si sta aprins timp de 2-3 zile dupa care se stinge tot pt 2-3 zile,iar apoi ciclul se reia - aprins-stins.Am fost cu masina si am pus-o pe tester. Da cod de eroare de la supapa EGR (492 dar nu sunt sigur). Mecanicul zice ca ar fi defect ansamblul de control al emisiilor (cutia de cda care este in dreapta fata sub vasul de expansiune). Modificari de turatie sau tractiune ale motorului nu sunt sesizabile cat timp este aprins martorul.
Intrebarile mele sunt :
A mai intalnit cineva problema asta?
Cauza poate fi de la supapa EGR doar?(am citit intr-un topic de schimbarea garniturii/montare dispozitiv)
Daca cineva a avut la fel si a trebuit sa schimbe modulul ala de cda, cam cat face/unde se poate gasi mai ieftin?
Astept raspunsurile si sfaturile voastre. Multumesc de intelegere.
Am atasat din manualul service, "problema mea."
- Fişiere ataşate
-
- AC604200AB00ENG.png (74.11 KiB) Vizualizat de 7145 ori
-
- AK603162AB00ENG.png (65.52 KiB) Vizualizat de 7145 ori
- Marian_CTA
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm
- Ricioane1972
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Ian 26, 2010 3:35 pm
- Ricioane1972
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Ian 26, 2010 3:35 pm
- Marian_CTA
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm
QUOTE (Ricioane1972 @ May 24 2013, 10:58 AM) Am rezolvat problema. Baietii de la Mitsubishi au descoperit-o. Era clapeta de la acceleratie. Am atasat si imaginea acesteia.
Salutare! Deci, am avut dreptate!(cu toate ca, tu ai spus, la tine nu zdruncina motorul la oprire, probabil era si de la pozitia in care s-a blocat clapeta) Ma bucur ca ai rezolvat problema. Multa bafta!
Salutare! Deci, am avut dreptate!(cu toate ca, tu ai spus, la tine nu zdruncina motorul la oprire, probabil era si de la pozitia in care s-a blocat clapeta) Ma bucur ca ai rezolvat problema. Multa bafta!
As avea si eu nevoie de manualul din care ai scos pozele acestea.Daca ai sa te uiti in topicul"cauze generatoare limp mode "ai sa vezi o clapeta cum arata murdara si dupa curatarea detaliata functiona ok. Eu cred ca blocul de comanda pneumatica se strica greu si inlocuirea clapetei a fost cam un exces de ... Plus ca acea clapeta este actionata si feed back-uita electric si da eroare clara in caz de desincronizare intre demand si feed back. Oricum Te rog daca ai acel manual sa sa vb. despre el. Multumesc.
QUOTE (Ricioane1972 @ May 18 2013, 04:34 PM) Am incercat sa gasesc un topic similar, dar nu am gasit asa ca postez aici problema mea.
Am un Outlander din 2007, 114.000 km. De ceva vreme (cam de vreo luna), martorul motor mi se aprinde si sta aprins timp de 2-3 zile dupa care se stinge tot pt 2-3 zile,iar apoi ciclul se reia - aprins-stins.Am fost cu masina si am pus-o pe tester. Da cod de eroare de la supapa EGR (492 dar nu sunt sigur). Mecanicul zice ca ar fi defect ansamblul de control al emisiilor (cutia de cda care este in dreapta fata sub vasul de expansiune). Modificari de turatie sau tractiune ale motorului nu sunt sesizabile cat timp este aprins martorul.
Intrebarile mele sunt :
A mai intalnit cineva problema asta?
Cauza poate fi de la supapa EGR doar?(am citit intr-un topic de schimbarea garniturii/montare dispozitiv)
Daca cineva a avut la fel si a trebuit sa schimbe modulul ala de cda, cam cat face/unde se poate gasi mai ieftin?
Astept raspunsurile si sfaturile voastre. Multumesc de intelegere.
Am atasat din manualul service, "problema mea."
Am si eu nevoie de manualul din care ai scos pozele astea.Cum facem ? Multumesc.
Am un Outlander din 2007, 114.000 km. De ceva vreme (cam de vreo luna), martorul motor mi se aprinde si sta aprins timp de 2-3 zile dupa care se stinge tot pt 2-3 zile,iar apoi ciclul se reia - aprins-stins.Am fost cu masina si am pus-o pe tester. Da cod de eroare de la supapa EGR (492 dar nu sunt sigur). Mecanicul zice ca ar fi defect ansamblul de control al emisiilor (cutia de cda care este in dreapta fata sub vasul de expansiune). Modificari de turatie sau tractiune ale motorului nu sunt sesizabile cat timp este aprins martorul.
Intrebarile mele sunt :
A mai intalnit cineva problema asta?
Cauza poate fi de la supapa EGR doar?(am citit intr-un topic de schimbarea garniturii/montare dispozitiv)
Daca cineva a avut la fel si a trebuit sa schimbe modulul ala de cda, cam cat face/unde se poate gasi mai ieftin?
Astept raspunsurile si sfaturile voastre. Multumesc de intelegere.
Am atasat din manualul service, "problema mea."
Am si eu nevoie de manualul din care ai scos pozele astea.Cum facem ? Multumesc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 63 vizitatori