Martor Engine Aprins

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Ricioane1972
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 26, 2010 3:35 pm

Mesaj de Ricioane1972 » Sâm Mai 18, 2013 4:34 pm

Am incercat sa gasesc un topic similar, dar nu am gasit asa ca postez aici problema mea.
Am un Outlander din 2007, 114.000 km. De ceva vreme (cam de vreo luna), martorul motor mi se aprinde si sta aprins timp de 2-3 zile dupa care se stinge tot pt 2-3 zile,iar apoi ciclul se reia - aprins-stins.Am fost cu masina si am pus-o pe tester. Da cod de eroare de la supapa EGR (492 dar nu sunt sigur). Mecanicul zice ca ar fi defect ansamblul de control al emisiilor (cutia de cda care este in dreapta fata sub vasul de expansiune). Modificari de turatie sau tractiune ale motorului nu sunt sesizabile cat timp este aprins martorul.
Intrebarile mele sunt :
A mai intalnit cineva problema asta?
Cauza poate fi de la supapa EGR doar?(am citit intr-un topic de schimbarea garniturii/montare dispozitiv)
Daca cineva a avut la fel si a trebuit sa schimbe modulul ala de cda, cam cat face/unde se poate gasi mai ieftin?
Astept raspunsurile si sfaturile voastre. Multumesc de intelegere.
Am atasat din manualul service, "problema mea."
Fişiere ataşate
AC604200AB00ENG.png
AC604200AB00ENG.png (74.11 KiB) Vizualizat de 7046 ori
AK603162AB00ENG.png
AK603162AB00ENG.png (65.52 KiB) Vizualizat de 7046 ori

Avatar utilizator
Marian_CTA
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm

Mesaj de Marian_CTA » Dum Mai 19, 2013 9:10 pm

Salutare! La oprire, motorul zdruncina?.....daca da, ai clapeta de admisie defecta.(aceeasi eroare o aveam pe tester, ceva legat de EGR) Am avut problema asta.

Avatar utilizator
Ricioane1972
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 26, 2010 3:35 pm

Mesaj de Ricioane1972 » Mie Mai 22, 2013 7:47 pm

Salut! La oprire motorul nu zdruncina. Am fost la service la Mitsubishi, si inca mai caut(am)! Multam oricum de raspuns.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Mai 22, 2013 11:04 pm

Pai daca ai fost la service nu ai codul de eroare?

Avatar utilizator
Ricioane1972
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 26, 2010 3:35 pm

Mesaj de Ricioane1972 » Vin Mai 24, 2013 11:58 am

Am rezolvat problema. Baietii de la Mitsubishi au descoperit-o. Era clapeta de la acceleratie. Am atasat si imaginea acesteia.
Fişiere ataşate

[Extensia doc a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Sâm Mai 25, 2013 12:54 pm

Salutl! La motor diesel nu este clapeta acceleratie,se numeste clapeta admisie aer si are rolul de a asigura oprirea lina a motorului(de la cheie),frana de motor si mai lucreaza impreuna cu valva EGR de aceea sunt asamblate impreuna!

Avatar utilizator
Marian_CTA
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm

Mesaj de Marian_CTA » Mar Mai 28, 2013 9:11 pm

QUOTE (Ricioane1972 @ May 24 2013, 10:58 AM) Am rezolvat problema. Baietii de la Mitsubishi au descoperit-o. Era clapeta de la acceleratie. Am atasat si imaginea acesteia.


Salutare! Deci, am avut dreptate!(cu toate ca, tu ai spus, la tine nu zdruncina motorul la oprire, probabil era si de la pozitia in care s-a blocat clapeta) Ma bucur ca ai rezolvat problema. Multa bafta!

Avatar utilizator
cotcodac
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 10:22 pm

Mesaj de cotcodac » Mie Mai 29, 2013 10:44 am

As avea si eu nevoie de manualul din care ai scos pozele acestea.Daca ai sa te uiti in topicul"cauze generatoare limp mode "ai sa vezi o clapeta cum arata murdara si dupa curatarea detaliata functiona ok. Eu cred ca blocul de comanda pneumatica se strica greu si inlocuirea clapetei a fost cam un exces de ... Plus ca acea clapeta este actionata si feed back-uita electric si da eroare clara in caz de desincronizare intre demand si feed back. Oricum Te rog daca ai acel manual sa sa vb. despre el. Multumesc.

Avatar utilizator
cotcodac
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 10:22 pm

Mesaj de cotcodac » Joi Mai 30, 2013 9:31 pm

QUOTE (Ricioane1972 @ May 18 2013, 04:34 PM) Am incercat sa gasesc un topic similar, dar nu am gasit asa ca postez aici problema mea.
Am un Outlander din 2007, 114.000 km. De ceva vreme (cam de vreo luna), martorul motor mi se aprinde si sta aprins timp de 2-3 zile dupa care se stinge tot pt 2-3 zile,iar apoi ciclul se reia - aprins-stins.Am fost cu masina si am pus-o pe tester. Da cod de eroare de la supapa EGR (492 dar nu sunt sigur). Mecanicul zice ca ar fi defect ansamblul de control al emisiilor (cutia de cda care este in dreapta fata sub vasul de expansiune). Modificari de turatie sau tractiune ale motorului nu sunt sesizabile cat timp este aprins martorul.
Intrebarile mele sunt :
A mai intalnit cineva problema asta?
Cauza poate fi de la supapa EGR doar?(am citit intr-un topic de schimbarea garniturii/montare dispozitiv)
Daca cineva a avut la fel si a trebuit sa schimbe modulul ala de cda, cam cat face/unde se poate gasi mai ieftin?
Astept raspunsurile si sfaturile voastre. Multumesc de intelegere.
Am atasat din manualul service, "problema mea."
Am si eu nevoie de manualul din care ai scos pozele astea.Cum facem ? Multumesc.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Joi Mai 30, 2013 10:17 pm

Ar fi frumos un share in sectiunea dedicata:

http://mitsu.ro/forum/index.php?showforum=59

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori