Martor Engine Aprins
Nu este senzorul de presiune,geometria nu lucrează cum trebuie și se blochează ,adică nu lucrează fin în funcție de accelerație. Oricum o turbina se verifica normal și se curata cel puțin prima oară la 120000km. Rău nu faci cu această operațiune. Spre viteza maxima cuplul scade și creste cp,presiunea din turbina scade așa ca senzorul de presiune își face treaba. Dacă era senzorul de presiune nu îți trage atunci când ai cuplul maxim adică intre 1700-2700 rot/min.
Buna seara.
Am demontat acum clapeta de control si am ramas surprins: carcasa era plina (cand spun plina char asa era, ca. 100 ml cred) cu ulei. Si bineinteles ca 2 dinti din coroana dintata condusa rupti i ei.
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... p3_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... jc_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... 5n_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... y2_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... qj_jpg.htm
Si cred ca si in capsula supapei EGR se afla ulei.
E normal? Nu prea cred.
Presupun ca un simering de pe axul clapetei s-a uzat si nu-si mai face treaba.
Oare s-a distrus si electronica? Mecanica poate fi reparata cu putina indemanare, utilizand partea intreaga a coroanei dintate.
Am demontat acum clapeta de control si am ramas surprins: carcasa era plina (cand spun plina char asa era, ca. 100 ml cred) cu ulei. Si bineinteles ca 2 dinti din coroana dintata condusa rupti i ei.
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... p3_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... jc_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... 5n_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... y2_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... qj_jpg.htm
Si cred ca si in capsula supapei EGR se afla ulei.
E normal? Nu prea cred.
Presupun ca un simering de pe axul clapetei s-a uzat si nu-si mai face treaba.
Oare s-a distrus si electronica? Mecanica poate fi reparata cu putina indemanare, utilizand partea intreaga a coroanei dintate.
În mod normal dacă electronica era dusa de la clapeta admisie aer atunci când oprești motorul se "zdruncina "adică nu se oprea lin .După ce îl cureți și repari partea mecanica urmărește ca la oprirea motorului sa vezi dacă se închide clapeta ,se aude un zgomot ca de "vid" ca și când scoți dopul de la sticla de vin.Eu nu m-am mai chinuit și am inlocuit - o. Eu mi-am dat jos și admisia și am curatat-o, mai bine zis i-am dat foc mic pe interior cu o lampa de gaz și după aceea am umplut-o cu pietricele și am agitat-o pana a picat toată zgura .
Am gasit un clip cu demontarea/montarea celor 2 piese (supapa AGR si clapeta de control admisie).
https://www.youtube.com/watch?v=9eCKrBO20UA
https://www.youtube.com/watch?v=9eCKrBO20UA
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 70 vizitatori