Martor Engine Aprins

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Mar Aug 11, 2015 10:27 am

Nu este senzorul de presiune,geometria nu lucrează cum trebuie și se blochează ,adică nu lucrează fin în funcție de accelerație. Oricum o turbina se verifica normal și se curata cel puțin prima oară la 120000km. Rău nu faci cu această operațiune. Spre viteza maxima cuplul scade și creste cp,presiunea din turbina scade așa ca senzorul de presiune își face treaba. Dacă era senzorul de presiune nu îți trage atunci când ai cuplul maxim adică intre 1700-2700 rot/min.

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Mar Aug 11, 2015 7:54 pm

Asa e, rationamentul meu avea o hiba...

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Vin Aug 14, 2015 9:56 pm

Buna seara.

Am demontat acum clapeta de control si am ramas surprins: carcasa era plina (cand spun plina char asa era, ca. 100 ml cred) cu ulei. Si bineinteles ca 2 dinti din coroana dintata condusa rupti i ei.
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... p3_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... jc_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... 5n_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... y2_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/4079 ... qj_jpg.htm

Si cred ca si in capsula supapei EGR se afla ulei.
E normal? Nu prea cred.
Presupun ca un simering de pe axul clapetei s-a uzat si nu-si mai face treaba.
Oare s-a distrus si electronica? Mecanica poate fi reparata cu putina indemanare, utilizand partea intreaga a coroanei dintate.

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Vin Aug 14, 2015 11:44 pm

În mod normal dacă electronica era dusa de la clapeta admisie aer atunci când oprești motorul se "zdruncina "adică nu se oprea lin .După ce îl cureți și repari partea mecanica urmărește ca la oprirea motorului sa vezi dacă se închide clapeta ,se aude un zgomot ca de "vid" ca și când scoți dopul de la sticla de vin.Eu nu m-am mai chinuit și am inlocuit - o. Eu mi-am dat jos și admisia și am curatat-o, mai bine zis i-am dat foc mic pe interior cu o lampa de gaz și după aceea am umplut-o cu pietricele și am agitat-o pana a picat toată zgura .

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Sâm Aug 15, 2015 12:47 am

Am inlocuit-o deja de sambata. Am vrut numai sa vad ce s-a defectat. Nu stiu daca electronica mai e functionala. La cea pe care am montat-o s-a auzit un zumzait imediat ce am pus stecherul pe ea. Cea veche nu scotea nici un sunet si nici nu dadea semne de miscare.

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Mar Aug 18, 2015 10:48 pm

Am gasit un clip cu demontarea/montarea celor 2 piese (supapa AGR si clapeta de control admisie).
https://www.youtube.com/watch?v=9eCKrBO20UA

Avatar utilizator
driv3r
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 13, 2008 5:19 pm

Mesaj de driv3r » Joi Aug 20, 2015 2:26 pm

Am scris si eu la DIY cum se face curatarea, literar. Pentru Outie 2.0 Di-D. Poate va ajuta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori