Inaltatoare Spate Mitsubishi Outlander 2007-2012

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Mariusbar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 02, 2012 2:05 pm

Mesaj de Mariusbar » Mie Apr 17, 2013 9:59 am

Vand Inaltatoare spate pentru Mitsubishi Outlander 2 ( 2007-2012) Sunt create special pentru acest tip de masina , am Outlander 2 2008 si m-a obsedat ideia sa ridic spatele acestei masini din motiv ca nu avea o linie dreapta ca toate celelalte (au aceiasi problema) ...nu? . Am constatat ca nu exista la vanzarea asa ceva si m-am hotarit sa le concep cum se poate mai bine si din cel mai bun material ! Asa ca mi-am demontat spatele si am luat toate masurile necesare pentru a nu afecta cursa amortizor si unghiul planetarelor , rezultatul e cit se poate de clar.!!! Am reusit sa ridic spatele cu 4 cm --reali--!, e diferenta totala la condus , in curbe si la greutate. Aspectul masinii se schimba foarte mult . Am luat seama toate calculele mele de a demonta masina,materialul ( e ceva mai bun ca teflonul.......din acest material se fac bucsele la caseta de directie) , Pretul pe set este de 100 Euro ! un pret real din toate punctele de vedere , pusul pe masina la un service te ajunge undeva la 100 lei. Si se merita ....crede-ma!!!!! Telefonul meu ---- 0740333311 Marius trimit in tara prin curierat.
Fişiere ataşate
909369_559895850698271_232883285_n.jpg
909369_559895850698271_232883285_n.jpg (123.13 KiB) Vizualizat de 7143 ori
908727_559895937364929_1163455086_n.jpg
908727_559895937364929_1163455086_n.jpg (124.21 KiB) Vizualizat de 7147 ori
862640_540501985970991_454054107_n.jpg
862640_540501985970991_454054107_n.jpg (70.27 KiB) Vizualizat de 7165 ori
862577_540501599304363_2111341732_n.jpg
862577_540501599304363_2111341732_n.jpg (66.6 KiB) Vizualizat de 7179 ori
862052_540501799304343_966181176_n.jpg
862052_540501799304343_966181176_n.jpg (66.74 KiB) Vizualizat de 7151 ori
804301_540502062637650_1269786569_n.jpg
804301_540502062637650_1269786569_n.jpg (82.54 KiB) Vizualizat de 7153 ori
804275_540501745971015_426800491_n.jpg
804275_540501745971015_426800491_n.jpg (81.14 KiB) Vizualizat de 7167 ori
804118_540501819304341_2145343462_n.jpg
804118_540501819304341_2145343462_n.jpg (82.63 KiB) Vizualizat de 7179 ori

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Apr 17, 2013 11:19 am

Pai si cand masina e goala sta saltata de fund?

Avatar utilizator
Mariusbar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 02, 2012 2:05 pm

Mesaj de Mariusbar » Mie Apr 17, 2013 11:32 am

Nu ! Diferenta este ca are aceiasi inaltime egala cu fata. Nu e saltata prea tare, ar insemna sa schimbi unghiurile planetarelor si le strici. Poza era facuta la iesirea din service si acum s-a mai asezat.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Apr 17, 2013 12:00 pm

Pai in mod normal cand era goala, ar fi trebuit sa stea dreapta, fara inaltatoare pe spate.
Intr-adevar, Outlanderul cu arcuri stock are tendinta sa se lase de fund daca e incarcat sau ii cuplezi remorca/rulota, dar altfel nu.

Pt a rezolva problema 'cocosarii' masinii cand e incarcata, exista mai multe variante:
- arcuri progresive suplimentare spate (care intra in actiune doar cand se incarca masina) - Citeste topicul ASTA.
- perne de aer care se baga in arcurile spate (si-a pus colegul @l.peti)
- arcuri progresive si de inaltare pt toata masina (fata/spate). (am pus la masina mea)

Uite inaltimea la aripi:

Avatar utilizator
Mariusbar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 02, 2012 2:05 pm

Mesaj de Mariusbar » Mie Apr 17, 2013 12:01 pm

Poza recenta ...!
Fişiere ataşate
IMG_3869.JPG
IMG_3869.JPG (3 MiB) Vizualizat de 7177 ori

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Apr 17, 2013 12:07 pm

Arata bine, dar daca nu intaresti cumva suspensia spate se va lasa la fel de mult ca si fara distantiere. Mai ales ca vad ca ai si carlig....

Avatar utilizator
Mariusbar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 02, 2012 2:05 pm

Mesaj de Mariusbar » Mie Apr 17, 2013 12:08 pm

foarte interesanta cea cu arcurile pneomatice, nu stiu ce rezistenta au in timp .....astea care le-am facut eu chiar nu au moarte si costa sigur mult mai putin. Cind faci presiunea la roti il rogi pe ela de la vulcanizare sa iti verifice si pernele de aer.? :-)) daaaa interesant.... daca fac o compresie mai puternica la arc .....e posibil sa pocneasca o perna.?

Avatar utilizator
Mariusbar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 02, 2012 2:05 pm

Mesaj de Mariusbar » Mie Apr 17, 2013 12:16 pm

Am schimbat arcurile fata si spate plus amortizoare toate patru si cu inaltatoarele puse sunt la aceasi distanta ( sol-aripa). oricum inainte sa fac inaltatoarele acestea am vazut masina ta si topicul tau., mi-a placut mult dar sunt scumpe arcurile si am preferat o alternativa, asa am ajuns sa imi concept aceste inaltatoare cu recomandare celor e la Iron-Man Bucurest. Mi-au dat un colaborator din iasi cu care am adus la final proiectul ( sunt mai complicate fiind conice pe interior si pastrate anumite distante) in fine.... asta e produsul finit :-) il am pe masina de 5 luni si sunt foarte multumit . Am echipat citeva masini in Iasi si toti sunt foarte multumiti , aaaaa sa stii ca am dat la prieteni si chiar nu ma riscam :-)) mi-a facut placere sa vb .

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Apr 17, 2013 12:40 pm

Cu distantierele alea tu ai rezolvat problema aducerii la nivel a masinii, dar probrema tariei arcurilor spate ramane.

Problema e ca atunci cand masina nu e incarcata, arcurile stock sunt foarte ok pt tinuta de drum, dar daca incarci masina se lasa prea mult.
Deci ar trebui o suspensie cu comportament bi/polivalent (ca la masinile cu suspensie pneumatica)

Pt a rezolva oarecum problema exista solutia cu arcurile progresive (se intaresc progresiv pe masura ce le incarci) sau cu pernele de aer.
Dezavantajul la pernele cu aer e ca in mod normal trebuie sa reglezi presiunea manual in functie de cat de mult incarci masina.

LE: Pe fata s-ar putea pune distantiere?
Ar fi interesanta o combinatie de arcuri de inaltare progresive + niste distantiere, dar ar trebui verificata mai intai cursa amortizoarelor (mai ales detenta) si celelalte unghiuri ale suspensiei.
Din pacate, pt Outander / C-Crosser / 4007 nu exista atatea optiuni de suspensii after-matket cum gasesti pt masinile de teren.

Eu visam la o suspensie reglabila pe inaltime si in tarie din interiorul masinii, dar nu am gasit asa ceva pt Outlander.
Si chiar daca ar exista, ar fi extrem de scumpa....

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mie Apr 17, 2013 3:51 pm

Aia de IronMan te-au pus sa faci o prostie pentru ca nu ai vrut un chit dedicat de suspensie,care e drept e scump.Tu practic ai micsorat cursa arcului si implicit a telescopului dar constanta elastica a ramas aceeasi.Drept urmare a rezultat un spate mai rigid si mai predispus la derapaje.Cit despre pernele de aer discutia e mult mai ampla.In primul rind combinatia amortizor,arc,perna de aer se foloseste de obicei la utilitare si indeosebi de cei care le supra incarca.Aia cu perne umflate la vulcanizare uit-o.Suspensia pneumatica cuprinde amortizor(cursa e foarte lunga) si perna de aer.Pernele de aer sunt umflate la pornirea motorului de un compresor iar presiunea din ele e monitorizata permanent de un computer care prin intermediul unor senzori urmareste tot timpul garda la sol in functie e optiunea aleasa,de tipul de drum si de viteza de rulare(vezi Range Rover si Touareg).

P.S.Orice modificare a suspensiei prin inaltarea masini respestiv crestere garzii la sol atrage dupa sine marirea ecartamentului,realizabila prin montarea de jante cu ET negativ si a unor anvelope mai late.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori