Outlander: Offroader Sau Nu?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Vin Apr 05, 2013 2:56 pm

Eu cu un coleg vroiam sa luam o Feroza para-para (poate in 3... cu cat mai multi cu atat mai greu de sharuit), doar pt distractie... Personal am 2 masini, dar a doua e un moft de suflet (Alfa Romeo 159) asa ca nu mai am loc si de un off-roader adevarat, dar varianta cu 2 masini mi se pare mai corecta, mai ales daca se ia ceva fara multe pretentii, griji.

PS. Extremero, imi place mult troaca ta.

Avatar utilizator
Mingiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 07, 2010 2:26 pm

Mesaj de Mingiu » Sâm Apr 06, 2013 9:06 am

Eu stiam de Grand Cherokee, dar de ala vechi, cu motor de Mercedes. Despre astea noi am auzit ca sunt praf....

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Sâm Apr 06, 2013 6:52 pm

QUOTE A zis bine Extremero: outlanderul e ok in clasa lui. Il bate, in opinia mea doar Grand Vitara care are reductor si Foresterul (care stiu ca are si el, parca).
Daca vrei off-roadere adevarate, LC nu e peste Pajero, dar sunt alte masini, alte impozite, alte consumuri, alte costuri, alte dezavantaje.

LC e cu mult peste Pajero, insa asta nu inseamna ca Pajero nu este o masina capabila ptr off road. Problema cu Pajero este ca este o masina invechita, cu performante scazute in contextul actual. Ptr cine nu-si aminteste, actualul model de Pajero a fost lansat in 2006. Mitsu inca mai ofera Pajero cu cutie in 4 pe unele piete.
Am inteles ca un model nou va fi lansat la anul. Se vedem atunci ce si cum.

Outlanderul nu este deloc ptr off road. Ca are 4x4 asta nu inseamna ca merge bagat prin coclauri. Are un avantaj in plus iarna si pe drumuri accidentate insa cam atat. Nu le cereti maimmult ca nu-s facute ptr asa ceva.

@extremero
E misto Jeepul. Cum de ai ales masina asta ptr off road. Nu de alta, ma gandesc ca intretinerea si piesele ajung scumpe in romania.

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Dum Apr 07, 2013 6:56 pm

Salut!vreau sa te intreb daca ai condus Pajero sau L 200 generatia asta,,invechita",pt ca eu le-am condus la concursul MITSUBISHI ADVENTURE DAY 2008 si am luat locul 2 pe local TIMISOARA si locul 20 din 134 pe NATIONAL la ZARNESTI BRASOV!! Hai sa nu vorbim din auzite!!

Avatar utilizator
Andrei_kdtt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 05, 2012 2:10 am

Mesaj de Andrei_kdtt » Dum Apr 07, 2013 9:19 pm


Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Dum Apr 07, 2013 9:38 pm

QUOTE (outl @ Apr 7 2013, 05:56 PM) Salut!vreau sa te intreb daca ai condus Pajero sau L 200 generatia asta,,invechita",pt ca eu le-am condus la concursul MITSUBISHI ADVENTURE DAY 2008 si am luat locul 2 pe local TIMISOARA si locul 20 din 134 pe NATIONAL la ZARNESTI BRASOV!! Hai sa nu vorbim din auzite!!

Salutari si felicitari ptr izbanda.
Da, am condus 3 variante de Pajero. 3.0l, 3.5l si 3.8l V6. De fapt, cred ca matale nu ai condus LC si alte masini, ca sa ai cu compara Pajero. Am vrut sa-mi iau Pajero, asa ca l-am tot testat. Este o masina invechita, chiar daca se descurca bine off road.

Avatar utilizator
Andrei_kdtt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 05, 2012 2:10 am

Mesaj de Andrei_kdtt » Dum Apr 07, 2013 10:03 pm

Pentru durabilitate off road si on road, Mitsubishi tine modelul Pajero mult timp, pentru ca toate componentele mecanice par invechite, motorul de 3.2 diesel 163 CP, cum spui tu cutie in 4 trepte in unele tari. Dar intrebarea este stii de ce in acele tari foloseste cutiile in 4 trepte ? pentru ca in tarile respective masinile de genu asta nu prea vad ele Service prea des si de aceea opteaza pentru piese mecanice invechite dar FOARTE rezistente. Pai testeaza tu o cutie noua 7 g tronic de exemplu milioane de kilometrii si sa vedem cum arata in comparatie de cea cu 4 trepte "imbatranita". Toti pasionatii de off road stiu ca masinile cele mai rezistente sunt mecanice, fara prea multa electronica si de generatie veche.

DIn acest motiv opteaza pentru cutie in 4 trepte. Si apropo in tarile precum Columbia, Philipine PAJERO generatia a 2-a ( 1991 - 1999 ) se fabrica si astazi. Oare de ce ?

Production 1991?2000 (up to 2008 in the Philippines, up to 2012 in Colombia)
(sursa wikipedia)

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Dum Apr 07, 2013 10:33 pm

Ufff, esti atat de pasionat de pajero incat nu mai vezi bine realitatea.
Nu mi-ai raspuns la intrebare? Ai condus si alte masini, de genul LC, Patrol, Land Rover, ca sa vezi ce inseamna un off roader modern si eficient?

Cutie in 4 trepte in ziua de azi este de neacceptat. Masina are un consum mare, motorul merge turat la viteze de peste 120km, din cauza asta. Nu se vinde numai in tari subdezvoltate asa ceva ci si in tari cu strazi ca-n palma. Mai cauta pe net si o sa gasesti raspunsul. Oricum faptul ca in tari de lumea a treia Mitsu ofera un produs invechit nu e un argument favorabil. O fi fiabila masina, insa tot depasita ramane.

Pajero actual este o masina greoaie si cu un handling slab pe sosea, sub concurentele directe. Ce mai face bine este off road insa si acolo un LC ii este superior, caci Toyota a progresat tehnologic si a scos motoare mai eficiente. Cutia de pe LC este manula in 6 trepte sau automata in 5. Nu trebuie sa faci cine stie ce minune de cutie cu 10 rapoarte, o treapta in plus era de-ajuns ptr a mari eficienta masinii. Pot continua insa ma opresc aici.

Inteleg ca-ti place Pajero insa ramane cum am stabilit. Este o masina invechita, are deja 7 ani si sper ca noul Pajero sa vina cu motoare si performante mai ridicate.
Asa cum am mai scris, am vrut sa-mi iau Pajero. Daca nu era asa cum l-am descris aici, il cumparam, ca era si mai ieftin decat masina pe care am cumparat-o in cele din urma.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Apr 08, 2013 12:58 am

Inainte sa va luati la tranta, amintiti-va de unde a plecat discutia, si anume daca e ok sau nu Outlanderul pt offroad.

Revin la parerea mea ca pentru nevoile de 'offroad' recreational ale unei familii este ok, mai exact vine ca o manusa pe un stil de viata activ.
E mare pt clasa ei, e sprintena, merge si pe ceva coclauri daca o echipezi putin si ai minte, deci in mod normal Outlanderul poate ajunge in mult mai multe locuri decat ar avea nevoie cineva sa ajunga.

Cu toate astea, NU e o masina pe care sa o folosesti frecvent in teren accidentat nici ca masina de firma pt diverse exploatari, constructii, turism si nici pt hobby-uri 'murdare' gen vanatoare. Nu neaparat pentru ca nu ar merge (pana la o anumita limita) ci pt ca nu va tine/rezista prea mult.

In rest, pentru a-ti putea face treaba in zone fara acces pe asfalt, cam oricare dintre masinile de teren e foarte ok, indiferent cate trepte are
Diferentele dintre ele (dpdv capacitati 4x4) apar la nivel de finetzuri, iar in general cei care le utilizeaza in conditii care necesita 'finetzuri' nu merg cu ele stock ci le prepara pentru o anumita sfera de utilizare.

Hai sa fim sinceri si sa admitem ca marea majoritate a celor care-si iau masini de teren high-end, nu le cumpara pt acele 'finetzuri' 4x4 ci din cu totul alte considerente (sentimentul de siguranta, imagine, spatiu, rezistenta la tavaleala, confort, dotari, etc etc etc).

Deci - desi e vorba de masini de teren - in general decizia de cumparare nu se ia pt ca un anumit model poate trece peste un bolovan mai mare, ci lucrurle se judeca tot in modul traditional: pret-dotari-generatie-tehnologie-costuri-imagine-etc...

QUOTE (mircanu @ Apr 6 2013, 06:52 PM) @extremero
E misto Jeepul. Cum de ai ales masina asta ptr off road. Nu de alta, ma gandesc ca intretinerea si piesele ajung scumpe in romania.

Merci
N-am ales-o ci mai mult m-am pricopsit cu ea...
Pt nevoile mele de mers in boscheti Outlanderul imi era suficient, dar imi vandusem a 2-a masina (un Focus ST170) si cand am aflat ca se vinde asta, am zis sa o iau pe post de 'autoutililara' in familie. Ideea era ca in 2011 cand am cumparat-o, masina avea sub 28.000km, desi e din 2004. Si cum stiam de unde o iau iar pretul era ok, am zis ca va fi utila pe langa casa omului.

Am ajuns sa o folosesc mai mult pe asta prin oras pt ca e automatica si am si avut de carat dupa mine diverse in ultima vreme.
La 'nivel mental' mi-am setat cumva Cherokee-le ca si masina de munca iar Outanderul ca si masina de familie. Desi ambele sunt 'pe firma'.

Piesele nu mi se par mai scumpe (evident, nu luate de le reprezentanta) in schimb astepti dupa ele vreo saptamana.
Iar daca n-ai nevoie repede de ceva, poti cauta prin state unde totul e in USD si e mai ieftin.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Apr 08, 2013 10:03 am

QUOTE (Mingiu @ Apr 5 2013, 09:54 AM) Deci: de ce nu este outlander de teren? De ce zice lumea ca este doar un break mai mare?

Hai, sa va vad!

ba este masina de teren insa nu foarte accidentat, nu foarte noroios (spre deloc) si nu foarte nisipos

totul pe lumea asta are o limita, inclusiv tancurile

revenind la outlander, el trebuie sa stea bine SI pe sosea SI in afara soselei, ceea ce inseamna un compromis si mai departe inseamna ca nu poate excela in ambele.

eu personal sunt multumit de acest compromis: daca vad noroi/zapada cat roata sau sleauri mai adanci de 1/2m fac cale intoarsa! am copil, am familie si nu vreau sa imi complic existenta! ei bine, o asemenea situatie nu am intalnit-o niciodata, si daca facem un poll pe forum pun pariu ca 90% dintre colegii forumisti sunt ca mine!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori