Outlander: Offroader Sau Nu?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Antonio2012
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am

Mesaj de Antonio2012 » Mie Apr 10, 2013 11:03 pm

Sa spunem de modelele noi aparute DIN 2012 la LC SI PAJERO ,eu zic ca LC e mai e mai echipat la dotari decat Pajero dar Pajero e mai bazat pe sistemul Super Select 4WD II decat celelalte modele .


QUOTE (Extremero @ Apr 9 2013, 05:41 AM) Daca rupi plasticele de sub ea si spargi si cutia de eloys nu scapi sub 1000RON sa le pui la loc. Iar astfel devine cam scump 'biletul' de la Sighisoara la Fararas. BTW... pe unde te-ai dus?
Mai mult de 1000R RON costa cam 3000RON ,ai noroc daca ai CASCO si ti-l repari .

Avatar utilizator
Andrei_kdtt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 05, 2012 2:10 am

Mesaj de Andrei_kdtt » Joi Apr 11, 2013 12:40 am

Se poate pune scut, dar oare nu se poate face by-pass si scoate toata cutia ?

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Apr 11, 2013 1:34 am

Are si eolys-ul ala rostul lui, chiar daca am auzit pe la magazinele de piese auto ca sunt multi (mai ales taximetristi) care baga motorina in rezervorul ala ca sa pacaleasca computerul.
Cred ca 5-600RON cat costa o punga suficienta pt ~120.000km nu reprezinta o avere (daca nu o spargi).
Si oricum, personal prefer sistemul asta cu aditiv in fata celui de pe VAG, Ford si altele, care au cicluri de regenerare ale DPF-ului mai mult sau mai putin reusite la mers mult in urban.

Referitor la costuri, daca schimbi toata plasticaraia de sub masina pe Casco (cu deviz facut de dealer), probabil ca ajungi la 3k.
Daca-ti comanzi singur reperele de pe la magazine de piese auto si mai si refolosesti ce ramane intreg, scapi cu 1000, max 1500.

De exemplu, cand mi-am spart prima data cutia aia, Mitsu o vindea cu totul, desi e compusa din vreo 5-6 repere.
Asa ca am comandat separat in alta parte bucatile distruse iar cum punga nu se sparsese ci ii sarise mufa, am umplut-o cu eolys cumparat la litru de la Citroen. (exista kit de reumplere cu mufe, tevi si tot ce trebuie ca sa lucrezi curat).

A doua oara am schimbat punga cu totul pt ca se ciupise, dar oricum scazusera mult preturile si nu mai merita carpita si umpluta.
Oricum, partea sensibila nu e neaparat punga ci mufa si 'mustiucul' prin care se conecteaza de electrovalva. Asa ca am interpus intre electrovalva si mufa de pe punga o bucata de 3-4 cm de conducta de frana, a.i. daca se loveste se indoaie in loc sa se rupa si sa se scurga lichidul.

Avatar utilizator
Mingiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 07, 2010 2:26 pm

Mesaj de Mingiu » Sâm Apr 13, 2013 11:52 am

Revizia: un capat de bara avea joc-le-am inlocuit pe ambele. In urma geometriei s-a constatat ca unghiul de cadere cica are diferente intre stanga si dreapta si ca e de la amortizoare, nu se stie exact dar pana nu se inlocuiesc nu se poate vedea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori