discuri de frana si placute NOI , baga ochiu`

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Sâm Mai 03, 2008 3:27 pm

Egzact! Pai asta am zis si eu... Depinde cum conduci. Daca eu merg max 3000 rpm, 110 km/h sosea, 140 km/h autostrada, nu am nevoie decat de OEM.
Apropo de cauciucuri, am observat ca de multe ori cauciucurile de concept mai vechi sunt mai bune decat alea pe care le inlocuiesc. Ciudat... Si am vazut multe Dunlop SP Sport 01 pe masini nou-noutze, desi teoretic s-au retras de pe piata. Am citit in ultimu AMS de rateul ingrozitor al celor de la Dunlop, care au trebuit sa retraga din test cauciucul pe care vroiau sa-l lanseze anul asta ca era prea prost! Jeez! Dar astia nu le testeaza si ei?!

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mie Iul 23, 2008 10:59 pm

QUOTE (andreiderme)Egzact! Pai asta am zis si eu... Depinde cum conduci. Daca eu merg max 3000 rpm, 110 km/h sosea, 140 km/h autostrada, nu am nevoie decat de OEM.
Apropo de cauciucuri, am observat ca de multe ori cauciucurile de concept mai vechi sunt mai bune decat alea pe care le inlocuiesc. Ciudat... Si am vazut multe Dunlop SP Sport 01 pe masini nou-noutze, desi teoretic s-au retras de pe piata. Am citit in ultimu AMS de rateul ingrozitor al celor de la Dunlop, care au trebuit sa retraga din test cauciucul pe care vroiau sa-l lanseze anul asta ca era prea prost! Jeez! Dar astia nu le testeaza si ei?!


Sincer sa fiu , nu stiu cum este cu cauciurile, eu personal mi-i le cumpar totdeauna noi ( de firma sau nu ). probabil ca si firmele mari le testeaza pe noi , echipand masinile noi cu ele ) se prea poate ca cele vechi sa fie mai bune decat cele fabricate recent.....ca orice din zilele noastre. cand nimanui nu-i pasa de poluare si norme UE, toate erau facute "natural" si "toxic" insa tineau mult mai mult etc etc ...... ai cumva o pagina la firma aia a ta de tunning sa bag pchiu, poate-ti fac o vanzare ?

Avatar utilizator
rcostin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 02, 2007 4:35 pm

Mesaj de rcostin » Mie Sep 02, 2009 9:46 am

La 1300E discurile OEM (din surse 'aproape sigure', neconfirmat), pe care trebuie sa le schimb la 45000km, cred ca merita o sansa si cele aduse din afara, nu ?
Si daca tot sunt oameni proceputi prin zona, recomandati-mi si mie o marca serioasa, ca mai am putin.
Va multumesc si va doresc numai drumuri linistite

PS
Revin cu rectificari: la Mitsubishi Metalurgiei costa 193E inclusiv TVA ambele discuri (de data asta confirmat), deci pretul (600USD) e maricel

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Mie Sep 02, 2009 12:01 pm

In legatura cu vibratiile in volan la frane puternice, niste baieti care traiesc in lumea curselor explica aici fenomenul (postul cu link-uri si atasament):
http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=41657

"In fact every case of "warped brake disc" that I have investigated, whether on a racing car or a street car, has turned out to be friction pad material transferred unevenly to the surface of the disc. This uneven deposition results in thickness variation (TV) or run-out due to hot spotting that occurred at elevated temperatures."

Va prezint inceputul documentului atasat (pt starnirea interesului... poate, poate se oboseste careva sa citeasca, ca deh am vazut doar 4 descarcari ). Apropo, documentul are si POZE cu discuri 'defecte' !!!

In simple terms brake judder is experienced by the driver of a car as a pulsation through the brake pedal
and/or side-to-side vibration of the steering wheel under braking. The above symptoms can be frustrating,
disconcerting and result in driver complaints about “warped” brake discs. The phrase “warped brake discs”
is used almost universally by uninformed vehicle owners to describe the cause of brake judder. The actual
underlying causes of brake judder are, without a doubt, the most misunderstood aspect of automotive
braking.
While it is possible for a brake disc to “warp” or distort (i.e. change shape) - disc distortion is responsible for
relatively few brake judder complaints in our experience. The overwhelming cause of brake judder is a
condition called Disc Thickness Variation – period! In other words the disc develops a lack of parallelism
between its inboard and outboard friction surfaces. I say, “develops” because even discs that are machined
to the very tightest tolerances during production can easily develop Disc Thickness Variation (hereafter
referred to as: DTV) due to incorrect fitment or driver abuse.


Cauzele problemei descrise in document:
DTV Cause No. 1: Failure to ensure that the mounting surface of the brake disc and hub are perfectly
clean prior to disc fitment (la masinile noi, discurile folosesc acelasi sistem de prindere cu roata. Cand se desface roata, discul se desprinde de butuc si e foarte usor sa cada mizerii de orice natura intre disc si butuc).
DTV Cause No. 2: Improper bedding-in of new discs and pads (uimitor, dar exista o anumita procedura pt a 'formata' placutele si discurile de frana dupa schimbare).
DTV Cause No. 3: Fitting the wrong brake pad compound for your driving style (placute care au temperaturi relativ joase de functionare raportate la stilul de franare: ex. zona muntoasa cu sofer care nu foloseste frana de motor...).
DTV Cause No. 4: Severe overheating of your brake discs (650 – 700?C): 'raceri de oras' care 'dau in gura' la masina
...

Disc temperatures - rough guidelines:
? Normal urban commuting: 80 - 250?C.
? Braking from highway speeds: 200 - 350?C.
? Consecutive heavy braking: 300 - 550?C.
? Continuous consecutive heavy braking without cooling periods (abuse): 550 - 800?C.
? Closed circuit racing with OE brake systems (Production Car Racing): 500 - 900?C.

Am experimentat si eu vibratiile in volan dupa o frana puternica si prelungita, cu masina plina dar s-au diminuat in urmatoarele 2 saptamani. In cazul meu consider ca placutele de fabrica sunt prea 'reci' si la supraincalzire se depun neuniform pe discuri (DTV cause 3). Cristibna a schimbat placutele si nu a mai avut pb cu 'ovalizarea' discurilor.
Sunt cazuri in care colegi de forum au rectificat discuri de 2-3 ori cu reaparitia problemei (bineinteles ca placutele nu le-au schimbat, sau le inlocuiesc cu acelasi tip). In cazul 'racerilor de oras' problema discurilor poate deveni permanenta (revine dupa rectificarea discurilor si in cazul folosirii placutelor adecvate) si necesita inlocuire (schimbarea compusului la nivel molecular al materialului discului - cementite)...

Pentru alte informatii va rog sa cititi ce se scrie in link-urile acelea, chiar merita efortul!

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Mie Sep 02, 2009 12:37 pm

Cu ocazia schimbarii discurilor, poti arunca o privire informativa la procedura recomandata de baietii de la ATE (cutararea butucului rotii, pentru a asigura planeitatea perfecta a discului pe butuc - wheel hub):

http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=42027

PS:
in ziua de azi, mitsubishi este in aceeasi masura un kkt cu fite ca si vw (no offence)...

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Mie Sep 02, 2009 5:48 pm

nu cred ca rectificarea discurilor e o mare sfaraiala...in primul rand nu stii daca ti le scot bine ,asa ca , dupa vreo cateva sute de km,iar ai probleme,costul ridicandu-se destul de mult ,incat mai bine iti pui altele noi...

Avatar utilizator
adi oarga
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 26, 2008 5:21 pm

Mesaj de adi oarga » Vin Iul 01, 2011 3:28 pm

Salut
Am un outlader din 2008 -80000km.
Stie cineva daca discurile de frana sunt acoperite de garantie?
Baietii de la service din timsoara au zis ca trebuie sa le schimb(asa pareau intr-adevar, dar ei spun ca trebuie sa le platesc , la mine in cartea de garantie scrie ca doar placutele de platesc)

Avatar utilizator
Birdie59
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 4:41 pm
Contact:

Mesaj de Birdie59 » Vin Iul 08, 2011 9:00 am

Si eu le-am schimbat la 80000km. Nu sunt acoperite de garantie...sunt consumabile....o zi buna si la multi km.

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Mar Oct 04, 2011 5:22 pm

Salut,
Iti confirm si eu ca sunt consumabile si neacoperite de garantie. Si ca sa iti dau si o veste buna dupa una rea, fii fericit ca te-au tinut pana la 80.000. Foarte multi colegi de forum le-au scimbat pe la 30-40 de mii de km, asa ca la 80.000 ... parfum.
Bafta mai departe!

QUOTE (adi oarga @ Jul 1 2011, 03:28 PM) Salut
Am un outlader din 2008 -80000km.
Stie cineva daca discurile de frana sunt acoperite de garantie?
Baietii de la service din timsoara au zis ca trebuie sa le schimb(asa pareau intr-adevar, dar ei spun ca trebuie sa le platesc , la mine in cartea de garantie scrie ca doar placutele de platesc)

Avatar utilizator
volodea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 20, 2010 4:39 pm

Mesaj de volodea » Mar Oct 21, 2014 3:59 pm

QUOTE (eth0tty1 @ Mar 21 2008, 08:17 PM) Azi am primit discurile de frana si placutele comandate acum 3 saptamani, discuri si placute "performance" sper ca astea n-o sa-mi mai dea vibratii in volan ca cele originale ,sau de la piese auto . mie imi plac si ma bucur cand le vad, ca de obicei nimeni nu v-a raspunde nimic , mai am un post cu 175 vizualizari si 0 raspunsuri ...ce "oameni" !


cost total discuri si placute, taxe postale si vamale = 600 euro
salut....cam tarziu ...
spune mi te rog furnizorul de discuri si placute performante, m ar interesa si pe mine
multam fain

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori