Outlander Turbo 2.0 benzina

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Iul 12, 2007 12:37 pm

Salut

Iata-ma "posesor" de Outlander, chiar daca numai pentru cateva zile, putin dar bun.

Sa facem prezentarile...outlander 2.0 turbo, benzina, 202CP/5500 rpm, 1.6 tone, 4x4, cuplu maxim 303 N-m/3500 rpm si multe altele.

Date tehnice mai complete pot fi gasite aici,
http://www.mitsubishi-motors-europe.com ... 4WD%205M/T
insa nu asta e important, pe hartie toate dau bine, in realitate lucrurile nu stau chiar asa.

Vorbim de outlanderul pe benzina modelul vechi, cel nou urmand sa apara intr-un viitor apropiat.

Outlanderul Turbo 2.0 benzina este o masina completa, off-road, on-road, sport, suv, limuzina, un design exterior impresionant, design interior elegant, simplu si eficient, motor turbocharged DOHC ECI-MULTI folosit pe EVO VIII, 4X4, totul 100% made by Mitsubishi.

Nu stiu cat as fi realizat despre masina asta vizualizand numai datele
tehnice dar dupa ce am condus-o am realizat de ce e in stare Mitsubishi, nu m-am simtit asa de bine in nici unul dintre modelele sale exceptand CZT si EVO pe care nu le-am condus, practic nu s-a facut nici un compromis in realizarea acestei masini.

Din cautarile mele pe net nu am reusit sa-i gasesc un rival pe masura, lasa in urma orice concurenta, nu vreau sa ma gandesc cum va fi urmatorul model de outlander turbo benzina ca performante samd.

Outlanderul vechi, ca design exterior, cel putin partea frontala, imi place
mult mai mult decat cel nou, dupa parerea mea il reprezinta mai bine,
comparand tot cu noul outlander, interiorul este mai calitativ la cel vechi si mi s-a parut si mai confortabil, nu mai zic de trapa care m-a dat pe spate existand chiar si posibilitatea de a face dus daca actionezi
spalatorul de parbriz cu trapa deschisa.

Dupa parerea mea noul outlander trebuia sa mentina designul partii frontale de la cel vechi plus cateva modificari, practic l-au "domesticit" ca design si l-au facut mai pe gustul europenilor, nu ca nu mi-ar place asa cum e dar ar ar fi fost mai de efect....

Masina impune respect celorlalti participanti la trafic, fie vorba intre noi
nu cred e prea placut sa vezi in oglinda retrovizoare cum se apropie
vertiginos un monstru negru cu trompa ramas parca fara frane...trezeste admiratie sau nu stiu cum sa o numesc pentru ca la intersectii oamenii se uita lung la masina, de parca ar banui ca la culoarea verde a semaforului
nu or sa mai vada nimic...si uite asa se nasc povestile despre OZN-uri )

Frane excelente, demaraj de masina super sport insotit pana la 3500 rpm de un sunet specific motoarelor de avion atunci cand sunt turate progresiv inainte de a incepe deplasarea pe pista in vederea decolarii...nu o sa-mi iasa din cap prea curand, asa ceva numesc eu sunet de masina sport...o sa-l inregistrez si o sa-l pun pe telefon asa ca va rog sa ma sunati pentru absolut orice problema, zugravesc, pun gresie, repar instalatii sanitare...orice,numai sa ma sunati. )

Uimitor de silentioasa chiar si la turatii mari, daca nu ar fi limitarea ai
uita sa mai schimbi vitezele...urca rapid in turatii ceea ce determina un
turbo lag mic, cuplu extrem de mare pentru un benzinar fie el si turbo si cel mai important, dezvoltat la o turatie mica 3500 rpm concomitent cu activarea turbo fapt care ii confera niste performante dinamice greu de imaginat cand vorbim de o masina de 1.6 tone...nici nu realizezi cand ajungi la 140 km/h.
7.7 sec pana suta ? eu zic sa mai incerce ca mi se pare cam multicel cat au declarat ei.

Sistem audio performant, super confortabila, placuta la interior, un
interior simplu, complet si elegant, pana si AC-ul m-a multumit spre
deosebire de cel de pe Colt, ma refer la eficienta, comenzile functioneaza impecabil, directia precisa, suspensii sport stabilitate buna testata la extrem in diverse situatii.

Masina se conduce usor, eu m-am acomodat repede cu ea in conditiile in care experienta mea la volanul unei masini din clasa asta era 0 cand am luat-o in primire dar nici nu pot spune ca o cunosc suficient de bine.

Cu alte cuvinte o masina completa.
Chiar as fi curios sa stiu o masina din aceeasi clasa care sa poata concura cu modelul acesta de outlander.

Numai bine!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Iul 13, 2007 6:32 pm

Din punctul meu de vedere, asta ar fi fost combinatia perfecta intre masina si motor. Nu va spun ca deja incepusem sa fac calcule, sa vind Lancer-ul, sa calculez cam citi bani ar trebui avans corelat cu o rata accesibila. Nupot sa va spun cit de dezamagit am fost cind am vazut ca e vorba de... vechiul Outlander.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Iul 14, 2007 12:43 pm

Pai de ce sa fii dezamagit? Mie personal imi place mai mult decat cel nou, iar daca vrei leasing, exista firme care vand si masini second hand in leasing (la unele exista posibilitatea sa mergi cu ei in Nemtzia sa o alegi cu mana ta), doar sa nu te deranjeze pe tine faptul ca nu esti primul proprietar.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Iul 14, 2007 5:11 pm

Nu iti inteleg dezamagirea...pana la urma ai luat Lancerul care tot vechi este si nu te-a dezamagit, cu atat mai putin ar fi trebuit sa te dezamageasca outlanderul.

Vechi inseamna nu neaparat uzat moral ci mai degraba fiabilitate crescuta, rezolvarea problemelor aparute pe parcurs si un pret de achizitie mai mic dar toate astea le stii si tu.

Cred totusi, ca nu ai condus outlanderul turbo ca altfel...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Iul 14, 2007 6:02 pm

Cristi, ai reusit sa faci ceva poze/filme?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Dum Iul 15, 2007 6:02 pm

QUOTE (Cristi)Nu iti inteleg dezamagirea...pana la urma ai luat Lancerul care tot vechi este si nu te-a dezamagit, cu atat mai putin ar fi trebuit sa te dezamageasca outlanderul.
Nu imi intelegi dezamagirea? Hm..... OK, hai sa-ti explic:
- Lancerul o fi el "vechi, da-mi place designul, asa ca nu am fost dezamagit nici inainte, nici acum;
- Outlanderul nou , dupa parerea mea, e o masina superba ca si design, pe care nu am luat-o pentru simplu' motiv ca....nu-mi placea motorizarea! Vechiul Outlander...... bleah!

QUOTE Vechi inseamna nu neaparat uzat moral ci mai degraba fiabilitate crescuta, rezolvarea problemelor aparute pe parcurs si un pret de achizitie mai mic dar toate astea le stii si tu.
Sigur! Tinind cont de aceste considerente, vind Lancer-ul ( ca si asa e o tigaie lipsita de fiabilitate si e scumpa)si-mi cumpar o Cobra. Din '79. Ca-i mai fiabila...
Auzi tu vorba: "ia-ti masina mai veche ca-i mai ieftina"! Pai si Matizu' si Loganu' erau mai ieftine, da' nu-mi cumpar masina din saracie, ma mai uit sa-mi si placa dracu'....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Iul 15, 2007 7:38 pm

Mda, se pare ca "Din punctul meu de vedere, asta ar fi fost combinatia perfecta intre masina si motor" nu e suficient, designul outlanderului vechi nu te incanta...chestie de gusturi si asta nu se discuta.

Si cel vechi si cel nou sunt reusite ca design, daca ar fi sa poate fi customizabil cred ca as alege partea frontala de la cel vechi + motorizarea + alte cateva chestii si restul de la cel nou.

Inca nu a aparut outlanderul nou pe benzina asa ca nu ma pot pronunta cu privire la motorizare, dieselul se pare ca e excelent dar nu ma intereseaza prea tare.

"Vechiul Outlander...... bleah!"
Esti prima persoana de la care aud o astfel de apreciere despre masina asta, o apreciere superficiala dar in conditiile in care nu ai avut ocazia sa o conduci e de inteles.

Timp de cateva zile cat am avut-o pe mana am plimbat o multime de prieteni care au tot felul de masini potente, chiar si motoare...nu am auzit decat cuvinte de lauda si exclamatii de uimire, nu se astepta nimeni la asemenea performante de masina de curse din partea unei masini din clasa asta.

Din diverse surse am aflat ca foloseste motorul de pe EVO si atunci mi-am explicat de unde atata performanta la o astfel de masina.

Probabil ca nu am fost eu destul de explicit ...eu nu ti-am spus sa-ti iei o masina veche pentru ca-i mai ieftina, fiecare trebuie sa-si ia masina care-i place, asa cum ai procedat si tu cu lancerul (model 2004).

Eu nu ti-am inteles dezamagirea pentru ca referitor la outlanderul vechi anterior ai spus "asta ar fi fost combinatia perfecta intre masina si motor" si am crezut ca iti place masina dar acum am inteles...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Iul 15, 2007 7:40 pm

andrei am cateva filmulete facute in trafic dar nu sunt reprezentative, nu am avut camera la mine cand trebuia...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Iul 15, 2007 11:26 pm

Bine, te scuzam.

La capitolul consum cum sta?

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Iul 15, 2007 11:37 pm

urban 16-16.5-17% in conditiile in care masina a vazut turatii pana la limita si foarte multe franari, opriri, demaraje in forta, stat in coloana, AC pornit sau geamuri, trapa deschise si nici eu nu pot spune ca stiu sa o conduc bine....adica tot ce se poate mai rau...oricat am fortat-o peste 17% nu a sarit.

condusa calm, cam 15%, dar nu foarte calm ca se strica.

la carte scrie 14% , deci e bine.

benzinica si forja, nu ai nici o treaba cu ea, bine trebuie sa stai bine cu inima in rest nici o grija.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori