Outlander Turbo 2.0 benzina
Cind fac aprecieri la vechiul Outlander, ma refer exclusiv la design! Nu am condus masina respectiva, deci nu-mi pot exprima o parere (obiectiva, subiectiva) asupra performantelor dinamice.
Dupa cum spuneai si tu mai sus, gusturile nu se discuta! Mie vechiul Outlander mi se pare cel putin ciudat la partea frontala, restul fiind mai uman.
Scuze de iesirea un pic violenta, sunt cam suparat in ultima perioada. Stiu, nu e vina ta, da' ma mai scap cind nu trebuie! Sorry!
Dupa cum spuneai si tu mai sus, gusturile nu se discuta! Mie vechiul Outlander mi se pare cel putin ciudat la partea frontala, restul fiind mai uman.
Scuze de iesirea un pic violenta, sunt cam suparat in ultima perioada. Stiu, nu e vina ta, da' ma mai scap cind nu trebuie! Sorry!
Rasfoind forumul am dat de topicul asta mai vechi si am zis sa pun eu un filmulet cu Outlanderul Turbo, acelasi care a fost la Cristi:
http://www.youtube.com/watch?v=E87sbv0FoWM Nu am plecat ca la carte ca nu prea eram obisnuit cu masina dar oricum...
PS. De curand am experimentat si noul outlander 2.0 DID cu kit ralliart si pot sa noez diferentele: (las la oparte diferentele de look si design ca alea sunt subiective) in primul rand consumul care la benzina era situata undeva in jur de 17 iar la motorina in oras cam 10 (alergate, binenteles). Acceleratie mai puternica la benzina dar reprize mai bune la diesel. Cutia net superioara la diesel, 6 trepte fata de cinci si se simte. Tinuta de drum mai buna la diesel si mai predictibil la limita. Posibilitatea selectarii transmisiei 2x4 la cel nou. Overall pentru o masina de zi cu zi mi-a placut mai mult dieselul in ciuda violentei celui pe benzina. Viteze maxime nu am apucat sa vad, amandoua ajung la 200 relativ repede si sigur pot mai mult.
http://www.youtube.com/watch?v=E87sbv0FoWM Nu am plecat ca la carte ca nu prea eram obisnuit cu masina dar oricum...
PS. De curand am experimentat si noul outlander 2.0 DID cu kit ralliart si pot sa noez diferentele: (las la oparte diferentele de look si design ca alea sunt subiective) in primul rand consumul care la benzina era situata undeva in jur de 17 iar la motorina in oras cam 10 (alergate, binenteles). Acceleratie mai puternica la benzina dar reprize mai bune la diesel. Cutia net superioara la diesel, 6 trepte fata de cinci si se simte. Tinuta de drum mai buna la diesel si mai predictibil la limita. Posibilitatea selectarii transmisiei 2x4 la cel nou. Overall pentru o masina de zi cu zi mi-a placut mai mult dieselul in ciuda violentei celui pe benzina. Viteze maxime nu am apucat sa vad, amandoua ajung la 200 relativ repede si sigur pot mai mult.
Salut,
Pentru ca e un topic despre outlander turbo 2.0 (2006) si vreau sa-mi cumpar si eu unul, nu pot sa ma hotarasc: am o oferta pentru unul care are 200.000 km, cu unic proprietar (toate reviziile facute la reprezentanta), pret 5500 euro si unul cu 150.000 km, tot unic proprietar, dar la 8500 euro. Imi scapa mie ceva? Doar pentru o diferenta de 50.000 km sa fie si preturile atat de diferite? Sau peste un anumit numar de km exista sansa sa trebuiasca schimbat ceva care e destul de costisitor?
Pentru ca e un topic despre outlander turbo 2.0 (2006) si vreau sa-mi cumpar si eu unul, nu pot sa ma hotarasc: am o oferta pentru unul care are 200.000 km, cu unic proprietar (toate reviziile facute la reprezentanta), pret 5500 euro si unul cu 150.000 km, tot unic proprietar, dar la 8500 euro. Imi scapa mie ceva? Doar pentru o diferenta de 50.000 km sa fie si preturile atat de diferite? Sau peste un anumit numar de km exista sansa sa trebuiasca schimbat ceva care e destul de costisitor?
vezi ambele masini cum sunt .
outlander vechi au 2 puncte slabe .
1. ambreiajul daca mergi cu masina mult conducand "sportiv" adica chimband vitezele doar peste 6 000 rot/min .
2. cutia de transfer / cunoscuta sub numele de diferential fata , la fiecare schimbare de ambreiaj , mecanicii atotstiutori nu completeaza uleiul scurs din vina lor, sau completeaza cu ulei care nu are ce cauta acolo .
am avut masina asta 7 ani pana la accident, nicicodata nu s-a stricat nimic decat acolo unde a umblat omul .
cea cu 5 500 mi-i se pare prea ieftina , banuiesc ca are ceva viciu ascuns sau poate omul vrea pur si simplu sa scape de masian sa-si achite vre-un credit .
noroc !
outlander vechi au 2 puncte slabe .
1. ambreiajul daca mergi cu masina mult conducand "sportiv" adica chimband vitezele doar peste 6 000 rot/min .
2. cutia de transfer / cunoscuta sub numele de diferential fata , la fiecare schimbare de ambreiaj , mecanicii atotstiutori nu completeaza uleiul scurs din vina lor, sau completeaza cu ulei care nu are ce cauta acolo .
am avut masina asta 7 ani pana la accident, nicicodata nu s-a stricat nimic decat acolo unde a umblat omul .
cea cu 5 500 mi-i se pare prea ieftina , banuiesc ca are ceva viciu ascuns sau poate omul vrea pur si simplu sa scape de masian sa-si achite vre-un credit .
noroc !
Multumesc eth0tty1!
Pe cea de 5500 n-am vazut-o inca. O sa incerc sa ajung saptamana asta. Ce sfat imi dai? Sa merg la un service sa-i fac un test? Merita? Ma pot baza doar pe faptul ca are toate interventiile facute in service, fiind masina pe care o foloseau la protocol pe relatia Romania-Germania (asta din spusele lor, justificand nr. mare de km.). Ai idee ce emisie de CO2 poate avea? Ca sa-mi fac o idee cam cat ar costa taxa de timbru. Orice alt sfat mi-ai da l-as aprecia.
Pe cea de 5500 n-am vazut-o inca. O sa incerc sa ajung saptamana asta. Ce sfat imi dai? Sa merg la un service sa-i fac un test? Merita? Ma pot baza doar pe faptul ca are toate interventiile facute in service, fiind masina pe care o foloseau la protocol pe relatia Romania-Germania (asta din spusele lor, justificand nr. mare de km.). Ai idee ce emisie de CO2 poate avea? Ca sa-mi fac o idee cam cat ar costa taxa de timbru. Orice alt sfat mi-ai da l-as aprecia.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori