Parbriz Incalzit

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
patrick
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 26, 2010 12:19 am

Mesaj de patrick » Joi Dec 20, 2012 1:30 am

Am un Mitsubishi Outlander 2008 si a trebuit sa schimb parbrizul. Am pus unul cu incalzire nestiind ca cel anterior nu are incalzire.
La montaj a fost cuplata mufa parbrizului cu cea din instalatie (exista deja o mufa in instalatie) insa se pare ca nu-i suficient ca sa mai si functioneze.

Stie cineva ce ar mai trebui facut ca sa se incalzeasca parbrizul?

Alta nelamurire a mea este cand ar trebui sa functioneze aceasta incalzire, atunci cand se porneste incalzirea/dezaburirea oblinzilor laterale si a lunetei sau cand se trece butonul de selectare mod ventilatie pe ventilatie dezaburire parbriz?

Multumesc,

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Dec 20, 2012 1:47 am

Daca avea instalatia trasa si s-a putut mufa, porbabil ca ii lipsesc doar releul si siguranta. Poate si butonul de pornire, in cazul in care nu se leaga impreuna cu dezaburirea lunetei si a oglinzilor.
Cu directionarea jetului de aer sigur nu are treaba..

Am avut parbriz incalzit pe un Ford si avea buton separat de pornire fata de cel pt luneta+oglinzi.

Eventual baga o intrebare la un dealer mitsu.
O sa rog si eu maine niste amici cu un magazin de piese sa se uite in softurile cu repere la partile componente ale incarzirii parbrizului.

Daca nu e secret, spune-mi te rog cat a costat si unde ai montat parbrizul incalzit ca si eu ar trebui sa-l schimb pe al meu (e sablat, ciobit, crapat), iar unul incalzit acum la inceput de iarna chiar nu ar strica.

OT: Daca ai timp da-mi te rog si cateva info despre ASTA

Merci mult.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Vin Dec 21, 2012 10:33 am

atentie, sa nu confundam

La Outie incalzirea in parbriz se refera la acele spire de la baza parbrizului care incalzesc lamelele stergatoarelor. nu stiu ce asteptari aveti, dar sa stiti ca respectiva zona nu frige, ci e f putin incalzita. aceasta functie se activeaza odata cu incalzirea in oglinzi si luneta. utilitatea ei este limitata, cand e f frig si ninge abundent nici mama incalzirii nu dezgeata lamelele

la Ford, incalzirea in parbriz se refera la niste rezistente f.f. subtiri bagate prin tot parbrizul si intr-adevar este f eficienta

eu am schimbat acum 2 ani parbrizul la reprezentanta Pilkington din Bucuresti. parbrizul meu are incalzire si senzor de ploaie. OEM ar fi costat 2300 RON cu montaj la reprez Mitsu, iar la Pilkington m-a costat la jumate

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Dum Dec 23, 2012 4:52 pm

Si eu l-am schimbat acum vreo 2 luni tot la Pilkington, dar de Oradea, prin Casco si a costat 1400 cu manopera cu tot. Tot cu incalzire este si al meu.

Avatar utilizator
al_eugen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 19, 2009 6:34 pm

Mesaj de al_eugen » Dum Dec 23, 2012 8:05 pm

Salut,

conform cu manualul de utilizare, siguranta 'wiper deicer' e nr. 10, de 15A, in compartimentul motor.
Mai exact pe randul de jos (cel mai apropiat de botul masinii, a 10a de la stanga la dreapta)

Locul releului e tot acolo, pe randul 3 de jos in sus. Randul 1 are 3 sockets, 2 are 4 si 3 la fel: 4 sockets.

Pozitia cea mai din stanga pe randul 3 e permanent ocupata, pozitia 2 ar fi releul de wiper/deicer.

ce fel de releu trebuie... asta nu mai stiu.

Bafta!

PS: si eu o sa trebuiasca sa imi inlocuiesc parbrizul si ma gandeam la optiunea cu deicer. Dar nu am reusit sa gasesc mufa pe langa stergatoare inca...

Avatar utilizator
patrick
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 26, 2010 12:19 am

Mesaj de patrick » Mar Dec 25, 2012 12:32 am

Am citit in manualul de utilizare si scria intradevar ca incalzirea (dezghetarea) parbrizului porneste odata cu dezaburirea oglizilor si a lunetei.

Parbrizul l-am schimbat la Pilkington in Galati si m-a costat 1050 lei in luna octombrie.

Sa nu credeti ca nu am intrebat la dealer. Mi-a spus ca trebuie initializat in calculator. O sa verific sa vad daca am releul si siguranta si daca sunt, intr-adevar ar fi din calculator.

Multumesc mult!

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Sâm Ian 05, 2013 8:14 am

da,tema buna...parbriz mai rahat nu cred ca exista...al meu a facut ghiata si din interior...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Ian 14, 2013 12:07 pm

A inghetat pe interior pentru ca era umezeala in masina. Incearca sa mergi cu AC-ul cuplat si nu se va mai repeta!

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Lun Ian 14, 2013 12:15 pm

QUOTE (andrei @ Jan 14 2013, 01:07 PM) A inghetat pe interior pentru ca era umezeala in masina. Incearca sa mergi cu AC-ul cuplat si nu se va mai repeta!

de asemenea, scapa de zapada de pe covorase, cazuta/adunata (de) pe bocanci.
odata topita, mai ales daca e in cantitati mai mari, e o sursa importanta de umezeala.

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Lun Ian 21, 2013 9:04 pm

dragi prieteni,credeti sa e prima mea masina? la restul de ce nu se intampla la fel? opelul nu sesiseaza ca e iarna...
nu stiu,sunt doar niste intrebari ,ce nici nu merita de raspuns. a si presuri titp tavita special pentru apa...doar cu asta ma ocup...
e subdimensionat gaura de evacuare a aerului consumat...si nu circula aerul destul...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori