Scris: Sâm Noi 03, 2012 9:18 am
Buna ziua,
Am auzit intamplator o "teorie": daca mergi cu 4x2 selectat in loc de 4x4, in timp se strica diferentialul.
Eu am 110.000 km cu un Outlander 2.0DID model 2008 si am folosit 4x4 doar in conditii care impuneau activarea 4x4, in rest am mers doar cu 4x2.
Pana acum singurele probleme avute au fost cateva becuri arse si o bujie. Desigur am facut toate reviziile la timp in reprezentanta Mitsubishi.
Intrebarea mea este: sa iau in calcul sau nu aceasta "teorie" ?
Este adevarat ca efectul folosirii 4x2 a fost uzura mai mare a cauciucurilor de pe fata.
Am auzit intamplator o "teorie": daca mergi cu 4x2 selectat in loc de 4x4, in timp se strica diferentialul.
Eu am 110.000 km cu un Outlander 2.0DID model 2008 si am folosit 4x4 doar in conditii care impuneau activarea 4x4, in rest am mers doar cu 4x2.
Pana acum singurele probleme avute au fost cateva becuri arse si o bujie. Desigur am facut toate reviziile la timp in reprezentanta Mitsubishi.
Intrebarea mea este: sa iau in calcul sau nu aceasta "teorie" ?
Este adevarat ca efectul folosirii 4x2 a fost uzura mai mare a cauciucurilor de pe fata.