Kitul de putere motor RALLIART isi merita banii?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Mar Mar 25, 2008 10:22 pm

As fi FOARTE interesat sa citesc marturiile unor oameni care si-au pus chitul si au avut probleme si ce anume problema...

Avatar utilizator
Dan Petcu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 01, 2007 12:32 pm

Mesaj de Dan Petcu » Dum Mar 30, 2008 2:48 pm

QUOTE (andreiderme)As fi FOARTE interesat sa citesc marturiile unor oameni care si-au pus chitul si au avut probleme si ce anume problema...

am parcurs deja 5000 km cu kit-ul ralliart. consum 10% la un regim de mers de 140-160 km/ora
viteza maxima 210 .
nici o problema, inca..

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Lun Mar 31, 2008 9:47 am

In curand vreau sa-mi cumpar si eu un Outlander. Drept pt care am fost la dealer pt. un drive test pe modelul de 2,2. Parerea mea e ca masina-i ca un avion. Am ramas foarte placut impresionat de acceleratie, m-a infundat realmente in scaun. Si totusi, dealerul mi-a spus ca in curand vor primi kituri de putere si pentru motorul de 2,2, pentru cei care vor senzatii si mai tari. L-am intrebat daca nu dauneaza motorului si mi-a raspuns categoric NU. Aceste kituri sunt realizate cu acordul si sub supravegherea celor de la Mitsubishi.

Avatar utilizator
ruhtra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 12, 2008 10:49 am

Mesaj de ruhtra » Mie Apr 30, 2008 1:23 pm

e super daca are kitul pus ....dar nu cred ca s/a redus cnsumul cum zic unii ..insa a crescut sensibil puterea .....viteza maxima 210...deci e super ...

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Apr 30, 2008 2:14 pm

QUOTE (alex167)In curand vreau sa-mi cumpar si eu un Outlander. Drept pt care am fost la dealer pt. un drive test pe modelul de 2,2. Parerea mea e ca masina-i ca un avion. Am ramas foarte placut impresionat de acceleratie, m-a infundat realmente in scaun. Si totusi, dealerul mi-a spus ca in curand vor primi kituri de putere si pentru motorul de 2,2, pentru cei care vor senzatii si mai tari. L-am intrebat daca nu dauneaza motorului si mi-a raspuns categoric NU. Aceste kituri sunt realizate cu acordul si sub supravegherea celor de la Mitsubishi.

marketing, marketing marketing...

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Apr 30, 2008 3:35 pm

Care parte e "marketing, marketing, marketing...."?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Mai 01, 2008 1:56 pm

Mda... am raspuns ieri si vad ca postul meu nu a ajuns pe forum. reiau:
Chestia cu "realizate cu acordul si sub supravegherea" suna ca "asociatia medicilor dentisti recomanda..." sau "expertii au constatat ca...".

Nu am nimic impotriva kitulul ralliart. Ba e singura metoda oficiala prin care poti mari puterea masinii atunci cand ea e in garantie si sa nu ai belele.
Dar acel kit nu e altceva decat un powerbox (s-a discutat un pic de el si la sectiune performance tuning). Nu e vreo solutie magica su high tech inventata de cei cu ochii mici. E o solutie care se pune pe toate masinile nu e un soft custom pe masina respectiva si personalizat. E o chestie produsa in serie. Si e si o solutie scumpa.
Iar masinile nu vin asa din fabrica. Kitul se monteaza aici in service. Si nu il monteaza vreun expert ci un mecanic care stie ca tre sa prinda 2 fire aici trei dincolo si sa dea la cheie.

Avatar utilizator
Alexander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 22, 2008 9:49 am

Mesaj de Alexander » Mar Mai 06, 2008 1:01 pm

Am studiat un pic acest kit, am facut niste masuratori (multumesc unui prieten bun cu diagnoza de Mitsu), si rezultatele:
- kit-ul mareste presiunea in turbina inegal pe intervalul 0-100% din cursa pedalei de acceleratie, avand "spike"-uri periculoase
- returneaza o valoare mult marita a temperaturii motorinei
- creste presiunea de injectie la "rampa"
In interiorul lui nu se gaseste un procesor "magic" sau macar un micro-controller, ci componente (as putea face lista lor) care genereaza aceste modificari.
Tinand cont de experienta mea din domeniul automotive (lucrez din 2001 in aceasta industrie), parerea mea personala este ca acest kit, in timp va grabi uzura motorului.
Nu fac lobby pentru chiptuning prin resoftare, dar varianta aceasta e mai "safe", daca e facuta cum trebuie.

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Mie Mai 21, 2008 7:12 pm

Bravo! Esti un meseriash! (nu e katerink) Sa vad cine are tupeu sa te contrazica

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Mai 22, 2008 10:58 am

Alexander,

Sunt curios de urmatoarele aspecte:

1) "- kit-ul mareste presiunea in turbina inegal pe intervalul 0-100% din cursa pedalei de acceleratie, avand "spike"-uri periculoase "
In baza caror afirmatii determini tu faptul ca se mareste presiunea inegal pe 0-100 din cursa pedalei de acceleratie, de unde stii ca nu este OK acest lucru, ai datale producatorului la cum trebuie sa fie presiunea de supraalimentare in functie de turatia motorului, pe caracteristica externa? Din cate stiu eu, motorul are un cuplu maxim in intervalul 1750 -2500 rpm, de aceea ar fi foarte normal sa ai niste "varf"-uri de suprapresiune in aceste intervale.

2) "- returneaza o valoare mult marita a temperaturii motorinei"
Daca mareste presiunea de lucru a sistemului de injectie, este absolut normal sa creasca temperatura motorinei care trece prin injector. Nu ai specificat cat de mult creste temperatura motorinei (adica ceva ca exemplul urmator - temperatura a crescut cu 10 grade , fata de o temperatura normala de 80 de grade - adica o crestere de aproape 13% sau a crescut cu 50 de grade fata de aceeasi temperatura de referinta de 80 grade, adica 63%). Deasemenea nu ai spus daca ai specificatiile producatorului pentru a spune daca e OK sau nu - producatorul poate spune ca o temperatura pe retur de pana la 150 de grade poate fi considerata absolut normala si atunci nu este nici o problema sau poate spune ca limita maxima a temperaturii pe retur este de 100 de grade si atunci cazul al doilea e chiar nashpa.

3) "- creste presiunea de injectie la "rampa" "
Este normal procedeul ales si sa-ti spun de ce - atat timp cat nu umbla la hartile de injectie (avanz si durata de injectie), singura modaliate de a injecta mai mult combustibil in cilindru este asta - sa cresti presiunea de injectie.

4) "In interiorul lui nu se gaseste un procesor "magic" sau macar un micro-controller, ci componente (as putea face lista lor) care genereaza aceste modificari."
Daca ma intrebi pe mine acele componente, au rolul de a citi informatii de la sistem - presiune de supraalimentare si presiunea din rampa comuna si a le prelucra si oferi calculatorului de motor ca atare, pentru a putea realiza acele cresteri;

In continuare, exista avantaje si dezavantaje la fiecare din cele doua metode de interventie asupra sistemului de management al motorului, fiecare este liber sa spuna cam ce vrea.
Ceea ce spun aicea este ca daca masor un sistem si obtin niste valori ale unor marimi, ele sunt pur si simplu, nici bune nici rele. Ca sa capete insemnatate trebuie raportate la un sistem de referinta, si cel mai bun sistem de referinta este cel al producatorului vehiculului.
Diferenta mare intre solutia oferita de acest kit este ca in spatele lui exista un sistem care spune "sistemul este verificat si noi iti garantam ca nu iti deterioreaza motorul si iti ofera puterea care iti zicem, la care se mai adauga cateva sisteme de protectie, astfel incat in mod absolut sigur iti garantam ca 100000 km nu ai probleme cu motorul sau transmisia 9datorita cresterii de cuplu)"
Pe dealta parte solutia cu ciptuning-ul custom este ca oferi un serviciu personalizat - adica vine cineva si zice "eu am masina asta cu puterea xxx CP, cuplu yyyy Nm si nu sunt mai multumit. Vreau zzz CP si www Nm". Tu ai optiunea sa zici - "Domnul meu eu nu va recomand acest lucru pentru ca se distruge motor, transmisie, etc"; daca clientul nu e interesat de aceste aspecte atunci gata, programezi cipul de motor ii dai ce vrea si restul este treaba lui cat merge 10 km sau 100000 km. La produsele de masa nu merge acest sistem, din pacate.

Ca sa fie mai "safe" o versiune trebuie sa bagi la teste accelerate de anduranta de-ti iese pe nas, pana poti sa vii cu un produs si sa spui "face asta si asta si nu-ti distruge moorul in cel putin 100000 km de utilizare; daca face asta acoper eu toate costurile"

Ca sa continuam discutia, vino cu datele de care ziceam si e OK, altfel nu mai este nimic de zis.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori