Pagina 1 din 3
Scris: Mar Aug 14, 2012 3:43 pm
de Catalin Florin
Buna,
Am nevoie de o componenta de la un senzor inaltime suspensie spate Mitsubishi Outlander.
Bieleta care facea legatura cu sasiul masinii s-a rupt si senzorul de inaltime nu mai lucreaza.
Are cineva un senzor defect si ma poate ajuta sa iau de pe el bieleta ?
Multumesc,
Scris: Mar Mai 13, 2014 1:24 pm
de al_eugen
Salutare!
Senzor n-am, dar am aceeasi problema.
Imi propun sa o rezolv cu piese de aici:
http://www.stamel.ro/files/produse/fise ... n71802.pdf
Filetul este M6, trebuie luate 2 capete (cu protectia GN710 -cauciuc) si unite piesele cu o tija filetata M6 de vreo 8-10 cm
Acum am toate cumparate, ramane sa scot bieleta, sa o potrivesc pe asta noua dupa model si sa o montez la loc....
Revin cu noutati cand reusesc.
Scris: Mar Mai 13, 2014 1:54 pm
de Extremero
Ai xenoane? Nu-ti apare eroare in bord?
De o vreme (de la ultima revizie) cand am curatat si acele bielete de la senzorii de nivelare a farurilor, ma tot trimite calculatorul de faruri la "service".
Inca n-am investigat daca e de la sensorul fata, sapate, calculator (care e in spatele torpedoului) sau de la faruri...
Scris: Dum Mai 18, 2014 8:43 pm
de al_eugen
Misiune indeplinita!
Am scos azi bieleta veche, am reglat dimensiunile la cea noua dupa ea si am montat la loc.
Materiale:
- 2 articulatii din71802 M6 + 2 protectii cauciuc GN710 = 25 lei
- tija filetata M6 + 1 piulita autoblocanta M6 < 5 lei
Am mai adaugat ceva vaselina si un pic de epoxy.
Singura problema spinoasa este ca protectiile GN710 nu stau de loc etans pe exteriorul articulatiei. Am incercat sa rezolv asta cu un inel de epoxy care sa lipeasca cauciucul de metal - sper sa tina macar o vreme.
De pe bieleta veche am gasit insa un cod de producator, se pare ca e facuta de THK. I-am gasit pe net si ei par sa faca artculatii cu burduf serios. Cred ca o sa caut 2 capete M6 si de la ei.
A, era sa uit: pe bratul de control fixarea include o saiba care blocheaza rotirea articulatiei cand strangem sau desfacem piulita - trebuie usor ajustata cu un patent deoarece e gandita pentru M6 iar articulatiile alese de mine au contra-piulita (sau cum s-o numi ea - partea pe care poti tine cu o cheie de contra la strangere ) de marime M5 (cheie de 8 nu de 10). Nimic grav insa.
Avem aici si cateva poze din proces + produsul final instalat.
[attachment=21228:bieleta003.JPG][attachment=21229:bieleta004.JPG]
[attachment=21230:bieleta005.JPG]
[attachment=21231:bieleta006.JPG][attachment=21227:bieleta007.JPG]
Scris: Lun Mai 19, 2014 10:38 am
de Extremero
Foarte misto lucrat. Ai schimbat si fata si spatele?
Ca sa potejezi tot, ai putea sa folosesti tub termocontractabil.
Scris: Vin Sep 12, 2014 3:48 pm
de bacodrut
Am crezut ca doar eu sunt in stare sa rup acea bieleta! La service mi-au spus ca nu exista decat cu tot cu senzor la aprox 500euro + montat si calibrat! Logic ca am renuntat, au impresia ca banii se fac la xerox, si am improvizat din suruburi cu contrapiulite si o bucata de platband gaurita la dimensiune! E asa de 4 luni si merge. Multumesc pt pontul cu articulatiile sferice!!
Scris: Mar Oct 07, 2014 10:50 am
de horrry
Nu stiu daca are vreo relevanta dar si eu am schimbat bieletele pe spate la un pret de 70 de lei bucata pe aftermarket. Pe original era cam 270 lei bucata.
Scris: Lun Dec 01, 2014 2:22 pm
de driv3r
Stimati colegi, cum imi pot da seama daca farurile se autoregleaza ? Dupa "reconstituirea" masinii nu am certitudinea ca sunt reglate farurile deloc !
Scris: Lun Dec 22, 2014 9:39 pm
de cnd
QUOTE (al_eugen @ May 18 2014, 07:43 PM) Misiune indeplinita!
Am scos azi bieleta veche, am reglat dimensiunile la cea noua dupa ea si am montat la loc.
Materiale:
- 2 articulatii din71802 M6 + 2 protectii cauciuc GN710 = 25 lei
- tija filetata M6 + 1 piulita autoblocanta M6 < 5 lei
Am mai adaugat ceva vaselina si un pic de epoxy.
Singura problema spinoasa este ca protectiile GN710 nu stau de loc etans pe exteriorul articulatiei. Am incercat sa rezolv asta cu un inel de epoxy care sa lipeasca cauciucul de metal - sper sa tina macar o vreme.
De pe bieleta veche am gasit insa un cod de producator, se pare ca e facuta de THK. I-am gasit pe net si ei par sa faca artculatii cu burduf serios. Cred ca o sa caut 2 capete M6 si de la ei.
A, era sa uit: pe bratul de control fixarea include o saiba care blocheaza rotirea articulatiei cand strangem sau desfacem piulita - trebuie usor ajustata cu un patent deoarece e gandita pentru M6 iar articulatiile alese de mine au contra-piulita (sau cum s-o numi ea - partea pe care poti tine cu o cheie de contra la strangere ) de marime M5 (cheie de 8 nu de 10). Nimic grav insa.
Avem aici si cateva poze din proces + produsul final instalat.
[attachment=21228:bieleta003.JPG][attachment=21229:bieleta004.JPG]
[attachment=21230:bieleta005.JPG]
[attachment=21231:bieleta006.JPG][attachment=21227:bieleta007.JPG]
ce lungime are ? Poate se nimereste cu o bieleta antiruliuj...
Scris: Sâm Ian 31, 2015 9:02 pm
de cnd
Merge si asta doar ca are...... m10
http://www.ingaraj.ro/bieleta-antiruliu ... 0/1124818/
Lungimea masurata de mine ax-ax 115 mm. Bieleta de mercedes 123 are 110 mm,cred ca merge