Pagina 1 din 1

Scris: Vin Feb 22, 2008 9:56 am
de DKIULIAN
Eu tocmai mi-am luat o astfel de masina

Scris: Vin Feb 22, 2008 2:52 pm
de Andrei_RC
Welcome! Asteptam poze, detalii, impresii.
Sa ai parte de ea fara belele

Scris: Vin Feb 22, 2008 3:07 pm
de cosmin_v
Bine v-am gasit!

Si eu am preluat leasingul la un Outlander 2007, 2.0D, full options. Prima impresie e placuta, cu exceptia zgomotului de tractor al motorului si a plasticului din bord.

Inca nu am facut primul service si as vrea sa va intreb vreo 2 lucruri:
- recomandati cip-ul de putere de la 140 la 167CP? Pe alte forumuri am citit ca ar fi bun, face motorul mai silentios dar in detrimentul consumului.
- dupa ce accelerez si schimb in treapta superioara, cand calc ambreiajul aud un zgomot, ca si cum ar vibra o componenta de plastic a bordului, chiar deasupra ambreiajului. M-am uitat pe dedesubt, intradevar e o chestie de plastic care pare ca se misca, am incercat s-o intepenesc dar tot se aude ceva. Ati remarcat chestia asta la alte Outlander-uri?

Cu stima,

Cosmin

Scris: Vin Feb 22, 2008 6:45 pm
de eth0tty1
QUOTE (cosmin_v)Bine v-am gasit!

Si eu am preluat leasingul la un Outlander 2007, 2.0D, full options. Prima impresie e placuta, cu exceptia zgomotului de tractor al motorului si a plasticului din bord.

Inca nu am facut primul service si as vrea sa va intreb vreo 2 lucruri:
- recomandati cip-ul de putere de la 140 la 167CP? Pe alte forumuri am citit ca ar fi bun, face motorul mai silentios dar in detrimentul consumului.
- dupa ce accelerez si schimb in treapta superioara, cand calc ambreiajul aud un zgomot, ca si cum ar vibra o componenta de plastic a bordului, chiar deasupra ambreiajului. M-am uitat pe dedesubt, intradevar e o chestie de plastic care pare ca se misca, am incercat s-o intepenesc dar tot se aude ceva. Ati remarcat chestia asta la alte Outlander-uri?

Cu stima,

Cosmin


din experienta ......cu alte masinia inclusiv faimosul bmw ....... spun ca cip-urile NU reduc niciodata consumul ! primesti ceva cai putere insa creste uzura motorului si probabil ca si a altor componente. NU recomand la nimeni sa puna cip. cat despre motorul mai silentios ..... habar n-am , insa ma indoiesc ca ar fi mai silentios dupa cip .
Cand faci primul service lasa-i pe ei sa repare , sunt convins ca ai garantie la masina, mai bine nu-ti baga degetele
S-o folosesti sanatos si fara evenimente. pun poza cu BMW-ul cip-at care a tinut 10 luni de zile ...perioada dupa care au inceput problemele ( probabil am abuzat din plin de cip :-D )

Scris: Lun Feb 25, 2008 10:34 am
de DKIULIAN
Mitsubishi Outlander Intense, Cc 2378, Putere 118 kw, An fabricatie 2004, piele, scaune fata incalzite, cutie automata...
Ce parere aveti despre masina? Eu unul sunt foarte multumit... o singura problema ar fi consumul... in oras 16-17 si in afara 11-12...

Scris: Vin Mar 21, 2008 12:10 pm
de ispasescu
QUOTE (cosmin_v)Bine v-am gasit!

Si eu am preluat leasingul la un Outlander 2007, 2.0D, full options. Prima impresie e placuta, cu exceptia zgomotului de tractor al motorului si a plasticului din bord.

Inca nu am facut primul service si as vrea sa va intreb vreo 2 lucruri:
- recomandati cip-ul de putere de la 140 la 167CP? Pe alte forumuri am citit ca ar fi bun, face motorul mai silentios dar in detrimentul consumului.
- dupa ce accelerez si schimb in treapta superioara, cand calc ambreiajul aud un zgomot, ca si cum ar vibra o componenta de plastic a bordului, chiar deasupra ambreiajului. M-am uitat pe dedesubt, intradevar e o chestie de plastic care pare ca se misca, am incercat s-o intepenesc dar tot se aude ceva. Ati remarcat chestia asta la alte Outlander-uri?

Cu stima,

Cosmin


Salut. Am patit si eu ceva asemanatot, dupa schimbarea vitezei intr-o treapta superioara, la turatie mica se auzea o vibratie. Am curata scutul de noroi in service si a disparut. Incearca...

Scris: Mar Mar 25, 2008 5:13 pm
de cosmin_v
Merci de idea cu verificatul scutului. O sa verific. De asemenea am observat ca zgmotul e mai estompat dimineata cand cand e rece afara - posibil ca plasticul scutului sa fie mai rigid .

Scris: Mar Mar 25, 2008 10:20 pm
de andreiderme
Te rog din suflet descrie vibratia aia mai precis... Multumesc.
Cat despre consum, DKIULIAN , stai linistit: mie imi afisaza cam 13 in aglomeratie. Deci...

Scris: Mie Mar 26, 2008 1:16 pm
de cosmin_v
Pai dupa plecarea de pe loc se aude un zgomot ca un cloncanit (cam de trei ori - clonc-clonc-clonc) in momentul in care calc ambreiajul sa schimb intr-a doua. cel mai tare se aude taca motorul e turat intre 1500 si 2500rpm. De asemenea se aude la a 3-a, a 4-a, mai putin la a 5-a si a 6-a. Dimineata cand e rece afara nu se aude aproape deloc. De asemenea nu se aude cand schimb in treapta inferioara. In principiu se aude numai daca "bruschezi" masina ca sa zic asa cand schimbi in treapta superioara. Daca schimb la turatii mici sau mari (undeva la 3000) nu prea se aude. Zgomotul mi se pare ca vine din interior, de undeva de sub bord dar ma pot insela.

Scris: Vin Mar 28, 2008 12:24 am
de andreiderme
Eu am observat ca un zgomot de bila care ruleaza in conditii asemanatoare, dar am condus mai multe diesele si am auzit la fel (si Logan). Deci presupun ca e normal. Dar nu stiu daca ne referim la acelasi lucru...