bateria la mitsubishi outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
marius_varraru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 25, 2007 2:20 pm

Mesaj de marius_varraru » Joi Sep 11, 2008 5:31 pm

au zis ca ma lasa pana in iarna sa vada daca se mai intampla ceva si mi-au mai spus ca iana sunt alte temperaturi alte delea delea da oricum nu ma amuna ei pana ies din garantie

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Sep 11, 2008 6:03 pm

QUOTE (marius_varraru)Iam chemat pe cei de la map si le-am inchis gura . Cand am fost la revizie mi-au spus ca e singurul caz din RO si daca iarna asta va muri din nou mi-au spus sa o duc la ei in service la galati si sa caute un consumator pt ca altceva nu are ce sa fie .
Sa vedem ce se va intampla mai departe

Am mai auzit de situatii de astea (nu la Outlender) si s-a dovedit a fi lampa de iluminare a portbagajului. Portbagajul la Outlander este acoperit cu ceva? ...ca nu mai retin. Verifica daca nu-ti ramane aprinsa aceasta lampa si dupa ce inchizi masina. La lumina zilei nu se observa iar daca este acoperit, nu ai cum sa-l vezi nici noaptea. Pune pe cineva in portbagaj si inchide haionul si vezi ce se intampla.
Mai poate fi si de la alarma (daca ai instalat asa ceva) daca nu e montata corespunzator. Poate nu ar fi rau sa o verifici cumva.

Avatar utilizator
marius_varraru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 25, 2007 2:20 pm

Mesaj de marius_varraru » Lun Sep 15, 2008 7:42 pm

Lampa nu are cum sa fie pt ca a fost verificata ca si toate celelalte , alarma nu am montata ca nu mai este la moda sa furi sau sa spargi masini . Alte idei sau posibilitati ????

Avatar utilizator
cris_tian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2008 12:22 am

Mesaj de cris_tian » Vin Oct 17, 2008 12:28 am

salut, ai gasit problema?
daca nu, vezi ca nu e exclusa posibilitatea unui scurtcircuit. si de obicei, daca pui o baterie buna se lasa cu pompieri.
inchide toate usile sau stinge plafonierele, desfa borna de la baterie si fa contact usor cu ea. daca apare scanteie cand atingi cablul de borna bateriei se cheama ca chiar ai un consumator. cu cat scanteia e mai mare, cu atat consumul este mai mare. incearca sa scoti cate o siguranta pe rand si vezi daca mai face scantei. cand nu mai face se cheama ca ai gasit ramura consumatoare.
alta idee: ridica si tu capota si cauta surse de caldura. orice scurt se transforma in caldura. bineinteles cand ai motorul rece, ca altfel nu are rost. cauta pe la alternator, calculator, pe bord, pe sub bord, filoane de cabluri etc.
bafta si nu o lasa pana la iarna

Avatar utilizator
marius_varraru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 25, 2007 2:20 pm

Mesaj de marius_varraru » Joi Dec 24, 2009 12:40 pm

acum cateva zile a revenit problema , mi sa intamplat de 3 ori
am fost la mitsu si la fel , cica batieria si mi-au schimbat-o , dupa asta a pornit fara probleme
ma gandesc ca nu cumva sa fie vreun consumator in plus cand masina e oprita si sa termine bateria pana dimineata , problema e in felu urmator , ca mie cam frica sa ma duc la "service" ca sa imi gaseasca problema ca parca vad ca o iau si cu mai multe probleme mecanice , estetice si cu alte piese pe ea si chiar fara unele accesorii , ca am inteles ca astai practica prin serviceuri

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Joi Dec 24, 2009 3:43 pm

Verifica doua lucruri:

1. Cu contactul deschis (cheia scoasa) da jos borna PLUS si intercaleaza un instrument de masura pus pe setarea de curent (Ampermetru) si vezi ce consum ai in stand-by. Cateva zeci de miliamperi sunt ok, sute de miliamperi deja sunt problema - inseamna ca ai undeva un scurt sau un consumator cuplat. (Curentul se masoara in serie cu bateria!)
2. Cu masina pornita (si bornele puse pe baterie, ca de obicei) masoara cu un Voltmetru tensiunea pe borne: daca e sub 13 volti e posibil sa nu incarce alternatorul. Daca dai sprituri tensiunea trebuie sa urce lejer peste 14V. (Tensiunea se masoara in paralel cu bateria, direct pe borne!)

(Daca nu ai, gasesti pe la toate magazinele gospodaresti sau supermarketuri instrumente electronice de masura care masoare curent si tensiune, ia ceva ieftin, nu strica la casa omului).

Avatar utilizator
marius_varraru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 25, 2007 2:20 pm

Mesaj de marius_varraru » Vin Dec 25, 2009 12:39 pm

un (sau mai multi ) consumatori in plus sigur are si in legatura cu alternatorul , e merge foarte bine , ce am observat e ca face figuri doar pe timp de iarna sau cand e foarte frig afara , mentionez ca o tin in garaj

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Vin Ian 29, 2010 11:28 pm

QUOTE (Jeff @ Dec 24 2009, 03:43 PM) 1. Cu contactul deschis (cheia scoasa) da jos borna PLUS si intercaleaza un instrument de masura pus pe setarea de curent (Ampermetru) si vezi ce consum ai in stand-by. Cateva zeci de miliamperi sunt ok, sute de miliamperi deja sunt problema - inseamna ca ai undeva un scurt sau un consumator cuplat. (Curentul se masoara in serie cu bateria!)

Asa se face cea mai simpla verificare. Singurele mentiuni: cheia scoasa din contact, lasa masina deschisa dar cu usile inchise(nu inchide din telecomanda usile) si incepe masuratoarea; ideea este sa citesti dupa vre-o 15 minute sa intre toate echipamentele electronice in stand-by si sa se scurga curentii care mai sunt prin condesatori. Atunci ar trebui sa nu ai decat cativa miliamperi. Daca ai mai mult, ar fi de luat la puricat toata instalatia electrica de vre-un scurt!
Succesuri, ca sa zic asa!
Eu am aceeasi problema la Seat-ul Ibiza pe care il am. Inca nu am rezolvat-o ca si acolo service-urile sunt la pamant!

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Joi Ian 10, 2013 4:54 pm

Aseara au fost -8 gr C si m-a lasat bateria. Dupa ce masina statuse vreo 9 ore in gerul ala nu am mai putut porni decat cu curent de la masina sotiei.
Asa ca mi-am cumparat o VARTA Blue Dynamic de 95Ah cu 580 ron, montaj inclus. Bateria veche nu am dat-o la schimb ca poate o mai fi buna la ceva. Azi, daca s-a mai incalzit vad ca mai merge. Oricum sunt multumit ca m-a tinut 4 ani si 8 luni (85300 km).

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Ian 10, 2013 6:02 pm

Masina mea e tot din 2008, are aprox acelasi nr de km (90k) si ma astept ca bateria sa ma lase de la o zi la alta... a inceput sa dea semne ... dureaza mult pana se stinge becul de bujii, apoi invarte destul de chinuit...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori