Outlander Pentru Tractare?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
albert
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 15, 2012 8:27 pm

Mesaj de albert » Dum Apr 15, 2012 8:54 pm

Buna ziua! Am si eu o intrebare posesorilor de Outlander! Intentionez sa achizitionez o masina cu motor max.2200cm diesel, cuplu 300-350 nm pentru transport de ambarcatiuni nu foarte grele ,max 1200 kg! NU STIU CE AS PUTEA SA ALEG.... De 4 ani lucrez cu un vw touareg v6 tdi,care trage perfect orice, dar intentionez sa cumpar si o masina cu un motor mai mic pentru barci mai mici. Consum mai redus,impozit ,etc etc...Am testat un Outlander 2.2 din 2009 si ma surprins foarte placut! NU STIU CUM SI CAT REZISTA daca incep sa tractez cu el? Poate ma puteti ajuta DVS! VA MULTUMESC ANTICIPAT

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Apr 16, 2012 12:17 am

Pai conform specificatiilor, poate trage 750kg fara sistem de franare si 1500kg cu sistem de franare...
Cat rezista n-as putea sa-ti spun, dar avem un coleg pe forum care e pasionat de rulote si si-a montat carlig... Poate te ajuta @lpeti.

Teoretic, in afara de ambreiaj, nu prea are ce sa se faca praf prea repede.
Vezi ca la motoarele de 2.2/156cp fabricatie Peugeot (care echipeaza cred si modelele din 2009, inainte sa faca si japonezii propriul diesel de 2.2/177cp) mai pica din cand in cand simeringul de palier si ajunge ulei pe discul de ambreiaj. Daca a fost deja schimbat, e ok, pt ca noul reper (simering) cica ar fi bun.

Ce pot sa-ti spun insa sigur, este faptul ca va trebui sa-ti montezi arcuri aditionale pe spate, pentru ca altfel se va lasa de fund cu remorca cuplata (si/sau cu portbagajul plin). Arcurile astea le vand si cei de la reprezentanta (MCar/Tiriac), le-am vazut saptamana trecuta in vitrina la ei la vreo 5-600RON.
Eu am arcuri Cross Country tot de la MAD, dar alea si inalta masina. Pt tractare/incarcare pe spate sunt suficiente cele aditionale/ajutatoare.

Colegul lPeti si-a pus perne de aer in arcurile spate, dar mie varianta cu arcurile progresive mi se pare mai comoda (nu terbuie sa umfi/dezumfli pernele in functie de incarcare).

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Mar Apr 17, 2012 9:21 am

eu am tractat masina lui taica-miu (megane classic, aprox 1200 kg) vreo 220 km fara pb. si am 2.4 CVT (benzina, cutie automata, 170 CP, 240 Nm)

nu vad de ce nu ai putea tracta si barcute mai mici. cred ca orice diesel peste 100 cp poate tracta lejer 500/1000 kg fara/cu
sistem de franare.

ma uit in talonul de la 307-le meu (1.6 diesel 110 CP) si vad ca poate tracta 660/1200 kg

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Sâm Apr 21, 2012 10:59 pm

eu recomand pentru siguranta (depasiri) ca la fiecare 10 kile sa ai un calut minim.
in talonul meu scrie ca pot tracta 2000 kg... dar nu conteaza ce scrie in talon...
depinde de stilul de condus...
rulota mea are 1400 kg si am tractat cu fiat doblo sau cu opel ,la tractare cuplul conteaza...
(la arcurile pnomatice...nu le umfu si dezumflu...odata am unflat si asa ramane,mareste stabilitatea in curbe si daca nu tractezi rulota,nu se clatina masina asa de tare si protejeaza telescoapele - si costa doar 280 ron...daca conteaza..)

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Mie Oct 29, 2014 10:50 pm

QUOTE (l.peti @ Apr 21 2012, 09:59 PM) eu recomand pentru siguranta (depasiri) ca la fiecare 10 kile sa ai un calut minim.
in talonul meu scrie ca pot tracta 2000 kg... dar nu conteaza ce scrie in talon...
depinde de stilul de condus...
rulota mea are 1400 kg si am tractat cu fiat doblo sau cu opel ,la tractare cuplul conteaza...
(la arcurile pnomatice...nu le umfu si dezumflu...odata am unflat si asa ramane,mareste stabilitatea in curbe si daca nu tractezi rulota,nu se clatina masina asa de tare si protejeaza telescoapele - si costa doar 280 ron...daca conteaza..)
Buna seara.

Acum am citit si eu topicul. Eu am un Outlander II 2.0 DI-D din 2007. As fi interesat si eu de varianta cu arcurile pneumatice introduse suplimentar in arcurile originale. Inteleg ca a costat ca. 280 RON. S-ar putea sa-mi oferiti mai multe detalii: de unde le-ati achizitionat, nr. de reper sau cum le pot identifica, modalitate de montaj, costuri de montaj si durata montajului (inteleg ca sunteti din Cluj, eu sunt din Iasi si as avea un drum la Cluj, de aceea ar fi interesanta durata, poate as face lucrarea pe loc). Inteleg ca practic nu se modifica garda la sol ci doar sustine arcul original atunci cand se incarca masina.
Ar fi minunat daca ati avea si niste fotografii.
Va multumesc anticipat.
Cu stima.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Oct 30, 2014 12:22 am

Uite AICI topiul colegului.
Sunt acolo poze si detalii ref. la pernele respective.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori