Probleme Motor 2.0did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Marian_CTA
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm

Mesaj de Marian_CTA » Joi Mar 22, 2012 7:56 pm

Salutare! Sunt posesor de Outlander 2.0DID 2008 72000km. In luna ianuarie mi-a sarit capacul filtrului de ulei.Pierdut ulei, inlocuit ulei pus capacul la loc etc.(probabil, la un schimb de ulei mecanicul respectiv nu a insurubat bine acest capac). Dupa 2 sapt. problema s-a repetat. Aceeasi poveste. La o luna dupa asta a sarit iar, numai ca: mi s-a aprins martorul la bord; am oprit masina, am cumparat ulei, am completat si am pornit spre service; dupa un minut iar s-a aprins martorul, deci era evident ca pierdea ulei mult....in fine..In incercarea de a ajunge cu ea la service (pe roti) la un moment dat s-a auzit un zgomot ciudat si...buuum turbina..( ramanand fara ulei..era de asteptat). In fine, la service au constatat ca acel capac avea filetul stricat si de-acolo toata nebunia. Cumparat capac nou + turbina noua.
Toate bune si frumoase; plecat cu masina la munte, intors, nicio problema.(cam 2000km).
Acum o saptamana a aparut o ''bataie'' la motor.... Un duduit constatnt care se aude bine la relanti....Am intrebat 3 mecanici..Raspunsuri diferite; ca-i un tachet sau o supapa, ca-i un injector etc.
A patit cineva asa ceva?
Va multumesc anticipat.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 22, 2012 8:11 pm

Pai ceva cred ca iti presurizeaza partea de sus a motorului... Capacul ala n-ar trebui sa sara nici daca e infiletat doar 1/4, in cel mai rau caz iti supureaza putin ulei.

Avatar utilizator
Marian_CTA
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm

Mesaj de Marian_CTA » Joi Mar 22, 2012 9:31 pm

Capacul avea filetul distrus. Daca desfaci capacul vei observa ca materialul din care este facut (cel putin acolo unde este filetul) este foarte ''firav''. Carcasa filtrului care este din aluminiu poate distruge foarte usor filetul capacului (daca nu este infiletat bine). Iar din cate mi-au expilcat baietii de la service se pare ca acolo(in carcasa filtrului) este presiune destul de mare.
Acum, de cand am sichimbat capacul, stau cu ochii pe el. Deocamdata nimic.
Problema mea mare o reprezinta acum acea ''bataie'' de la motor. Sambata, probabil, voi afla. Am vb. cu un mecanic, care cunoaste destul de bine motorul asta de VW, sa depisteze provenienta zgomotului.
Vom vedea.

Avatar utilizator
Marian_CTA
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm

Mesaj de Marian_CTA » Joi Mar 22, 2012 9:41 pm

Oricum, m-a costat destul de mult acel capac sau incapatinarea mea de a ajunge cu masina fara ulei la service.
Un alt mecanic mi-a spus ca este posibil ca in momentul in care a ''crapat'' turbina o parte din ulei sa se fi dus in capul pistonului a facut presiune mare si a ''dat'' intrun tachet sau o supapa de admisie. Ori am blocat un tachet ori e rupt, o supapa si in cel mai nefericit caz o axa cu came.
Imi cer scuze pt. explicatiile neprofesionale.

Mentionez ca, exceptand zgomotul, ''bataia'' nu foarte pronuntata de la motor, masina merge excelent; fuge, trage etc.

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Vin Mar 23, 2012 6:45 pm

Daca bataia se aude infundat, cu tonalitate joasa si cadenta scazuta, adica la fiecare tura de arbore cotit, ca un fel de "vum - vum - vum ... " atunci sigur ti-ai prajit cuzinetii arborelui cotit (sau cum mai zic altii - vibrochenului). In cazul asta situatia e nasoala rau. Decat sa o repari, mai bine scapi de masina, trebuie sa o mariti repede... . Daca bataia are tonalitate inalta, ascutita si cu o cadenta mai ridicata decat turatia arborelui cotit, atunci e cum zici tu, de la tacheti sau arborele cu came , iar asta nu e chiar asa de grav, dar trebuie sa o rezolvi cat mai repede pana nu-ti face probleme si mai mari.

Avatar utilizator
Marian_CTA
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm

Mesaj de Marian_CTA » Sâm Mar 24, 2012 7:46 am

Hmm...nasol moment! Cred ca la mine e prima varianta sau...simptomele sunt cele din prima ta descriere...
Trebuia azi s-o desfaca un mecanic dar s-a amanat pt. sapt. viitoare. Acu' vedem...cum mi-o fi norocul..

Avatar utilizator
9mm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 06, 2010 7:48 pm

Mesaj de 9mm » Lun Mar 26, 2012 2:00 am

E clar ca motorul a ramas fara ulei si in acelasi timp si fara presiune de ulei fapt ce atrage dupa sine uzuri ale cuzinetilor implicit ale vilbrochenului , tinand cont ca de faptul ca,, cuzinetii au un rol important in creearea presiunii de ulei , uleiul nu a mai ajuns in partea superioara a motorului si de aici uzura la axul cu came .In orice caz motorul trebuie desfacut si vazut pe " viu" care sunt cauzele acestor batai , doar din presupuneri nu o sa se rezolve.

Avatar utilizator
Marian_CTA
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm

Mesaj de Marian_CTA » Mar Mar 27, 2012 9:48 pm

Salutare! Azi mi-au desfacut mecanicii motorul! Rezultatul: tachetii defecti!

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Mar Mar 27, 2012 9:59 pm

nu e cea mai buna veste, dar probabil nici cea mai rea.

Avatar utilizator
Marian_CTA
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2012 7:40 pm

Mesaj de Marian_CTA » Mar Mar 27, 2012 10:38 pm

Asta la prima vedere...am si ceva uzura la axe....si-o sa se vada mai bine cand vor da jos axele...Sa speram ca-i doar atat!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori