Noul Mitsubishi Outlander 2012

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Dum Ian 20, 2013 11:11 am

QUOTE (Extremero @ Jan 20 2013, 02:06 AM) Cred ca varianta de Outlander 'vechi' la oferta (19995+TVA) in conditiile in care vine cu garantie 5 ani / 150k km + intretinere gratuita 3ani e de luat in seama.

AMIN!

Avatar utilizator
Mario1980
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 19, 2013 3:43 pm

Mesaj de Mario1980 » Lun Ian 21, 2013 2:43 pm

Da. Pai acum studiez si eu "oferta".
Ar mai fi ceva... ceva pe stoc. Adica un Outlander ECHIPARE2.2 DI-D 4WD TC-SST (EURO 5) Intense+ A06 la care mai pot sa adaug eu ceva optionale si ajunge per total la vreo 35k. Are chiar si culoarea care imi place mie.
Problema e ca motorul este Peugeot-Citroen iar din cauza cutiei garda la sol ajunge la 176 mm, in conditiile in care noul
CR-V are 165 mm.
stie cineva ceva de acest motor cu aceasta cutie? Astept ceva informatii de la cunoscatori.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Lun Ian 21, 2013 6:16 pm

Pe segmentul asta mi se pare ca Santa Fe este cea mai buna alegere. Nu stiu cum se comporta masina cu motorul de 2.2 diesel insa, la aspect, dotari si spatiu mi se pare peste concurenta.
Are garantie 5 ani si modelul cu cutie atomata e undeva pe la 35k E din ce am vazut. Incearc-o. Poate iti place.

Bafta

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Ian 21, 2013 7:49 pm

Daca vrei sa maresti garda la sol, pentru oricare dintre Outlanderele de dupa 2007 pana la modelul asta complet nou exista niste arcuri de inaltare cu 1.5Inch, numite "Cross-Country" de la MAD Springs (Olanda). Le vand inclusiv cei de la MCar si nu pierzi garantia.
Sunt arcuri progresive, deci nu tzopaie masina pe drum cand e goala.
Cauta pe forum, e un topic dedicat.

Exista si varianta cu arcuri aditionale doar pt spate (tot MAD) in cazul in care nu vrei sa o inalti, dar vrei sa o incarci sau vrei sa-i pui rulota. Din astea am vazut in vitrina la MCar pe stoc.

Avatar utilizator
Mario1980
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 19, 2013 3:43 pm

Mesaj de Mario1980 » Lun Ian 21, 2013 8:12 pm

QUOTE (mircanu @ Jan 21 2013, 06:16 PM) Pe segmentul asta mi se pare ca Santa Fe este cea mai buna alegere. Nu stiu cum se comporta masina cu motorul de 2.2 diesel insa, la aspect, dotari si spatiu mi se pare peste concurenta.
Are garantie 5 ani si modelul cu cutie atomata e undeva pe la 35k E din ce am vazut. Incearc-o. Poate iti place.

Bafta


Despre care Santa Fe vorbesti ?? Noul model? In Galati-Braila nu este disponibil decat la comanda in 2 variante :2.2 CRDI 197 CP Premium la 38,4k si Luxury+ la 41,3k plus vopseaua. ix35 mi se pare cam taiat din topor la interior asa ca mi-e frica sa dau orbeste 39k fara sa vad/pipai noul Santa Fe. Daca ar fi la vedere pe undeva pe aproape (focsani/buzau/bucuresti/constanta) m-as risca sa dau o fuga sa-l vad.
Oricum, maine dimineata am progamare la drive test cu noul Outie, diesel manual. Sa vad ce poate si cum sta. Cine stie de unde sare iepurele ....

Despe motorul/cutia de la Outie mentionat mai sus, chiar nu stie nimeni nimic ??

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Ian 21, 2013 10:06 pm

Motor din ala 2.2 PSA (156cp) am eu si sunt foarte multumit de el. E elastic, are reprize bune, NU haleste ulei, nici nu stii ca ai diesel.
La modelele fara face-lift din 2008 mai apareau probleme cu simeringul de palier care scapa ulei sau vapori pe ambreiaj, dar in general se rezolva pe garantie.
Oricum, la 5 ani / 150k km garantie nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme.

In plus, asta de care spui tu cu cutie automata, aparand mai tarziu, banuiesc ca a acumulat experienta generatiilor anterioare.

Despre cum merge combinat cu cutia TC-SST n-am cum sa-mi dau cu parerea pt ca nu am mers cu el.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Mar Ian 22, 2013 6:59 pm

QUOTE (Mario1980 @ Jan 21 2013, 08:12 PM) Despre care Santa Fe vorbesti ?? Noul model? In Galati-Braila nu este disponibil decat la comanda in 2 variante :2.2 CRDI 197 CP Premium la 38,4k si Luxury+ la 41,3k plus vopseaua. ix35 mi se pare cam taiat din topor la interior asa ca mi-e frica sa dau orbeste 39k fara sa vad/pipai noul Santa Fe. Daca ar fi la vedere pe undeva pe aproape (focsani/buzau/bucuresti/constanta) m-as risca sa dau o fuga sa-l vad.
Oricum, maine dimineata am progamare la drive test cu noul Outie, diesel manual. Sa vad ce poate si cum sta. Cine stie de unde sare iepurele ....

Despe motorul/cutia de la Outie mentionat mai sus, chiar nu stie nimeni nimic ??

Da, despre noul Santa Fe vorbesc. Eu l-am vazut si de aia iti zic ca e peste Outlander si celelalte concurente. Arata senzational. Galbejiti de coreeni de la Hyundai chiar au reusit sa faca o masina misto cu santa fe-ul asta nou. Cum ziceam, e peste outlander si peste honda crv.

Cauta la toti dealerii din tara, vezi care a adus unul. Daca nu il au, mai asteapta pana il aduc. E mai bine decat sa cumperi o masina acum si pe urma sa iti para rau ca nu ai asteptat, mai ales ca e vorb de o suma de bani semnificativa la mijloc.
Citeste pe net, informeaza-te si alege in cunostinta de cauza.....
http://www.carbuyer.co.uk/reviews/hyund ... suv/review

Vezi ca pe youtube sunt o groza de filmulete review si cu santa fe si cu outlander.
Ti-as mai sugera sa bagi in lista de optiuni si noul rav4. ai marele avantaj ca vrei sa-ti cumperi masina cand mai toti producatorii au venit cu modele noi pe segmentul asta: honda crv, toyota rav4, mits outlander, hyundai santa fe......

Bafta

Ca regula generala ptr cei care isi iau masini noi, imi permit sa va dau un sfat. Luati toate masinile din segmentul respectiv si incercati-le si informati-va despre ele. Chiar daca sunteti decisi pe un model anume e bine sa stiti ce alte variante mai aveti si care se merita mai bine, raport calitate-pret, dotari, ce dealer are oferta cea mai buna..... e vorba de banii vostri, nu va grabiti cu cumparatu si faceti achizitia in cunostinta de cauza....

Avatar utilizator
Mario1980
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 19, 2013 3:43 pm

Mesaj de Mario1980 » Mar Ian 22, 2013 10:12 pm

Salutare tuturor.
Multumesc mircanu pt informatii.
Azi am condus noul Outie, 2.2 diesel manual. Este extraordinar. Bagi talpa in el si te duci. Deci ma lipea in scaun nene. Dar si ambreiajul ma gadila in talpa. Vibreaza cam tare pedala, astfel imi amintea sa-mi iau piciorul de acolo, ca am prostul obicei de a tine piciorul pe pedala pana ajung la treapta de croaziera. Vanzatorul statea cu ochii cat cepele in turometru. . La final abia o frunza la copacel imi cazuse. Deci sunt si eco. Doar pe sosea am stat, n-am iesit pe camp ca se grabea patronul, era masina lui de calarit si a fost un drive "cam scurt".
Maine am programat sa duc si sotia la showroom sa vada diferenta intre versiuni, intre cel nou si cel vechi. Si, colac peste pupaza, o sa ma duc cu noul CR-V, sa le fac o comparatie "umar la umar". Am vorbit la Honda si-mi dau masina o juma de zi sa vad cum ma descurc cu ea. Cel mai tare e ca o sa testez si manevra de bagat in garaj, intrucat e cam din scurt manevra si nu stiu cum ma pot descurca cu un tanc de calibrul lor.
In acelasi timp o sa incep sa sun si la dealeri Hyundai, sa vad daca gasesc vreun Santa Fe prin zona mea.
Oricum, in proportie de 70% sunt chitit pe CR-V. Mai multe dotari cu spatiul mai pe placul meu si cu roata in portbagaj. O sa vad maine ce-i poate dieselul in manual, mai pe indelete.
Imi pare rau ca nu pot testa automatele la niciun model. Decat la ix35.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Mie Ian 23, 2013 12:42 pm

o mare problema la Hyundai in general este politica agresiva de discount-uri practicata la cativa ani de la lansare. Amintiti-va ca modelul precedent de Santa Fe s-a lansat initial pe la 30K+ iar spre sfarsit pretul de nou ajunsese la 20K EUR! Data fiind istoria recenta eu nu as da acum 40K EUR pe un Santa Fe stiind ca peste 2 ani sunt mari sanse ca el sa coste nou 25K, deci al meu vreo 15 K !!!

Oricum, nici Outie nu merita 35-40K !!!

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Ian 23, 2013 3:31 pm

Salutare.

Eu pot doar sa va spun o parere.Sa mi exprin o opinie.

Daca vrei sa ti cumperi o masina cu super siguranta, toate sistemele de siguranta active si pasive cumpara CR-V. Doar ca la noul model 2012 garda la sol este chiar mai mica decat la un Suzuki SX4.

Daca vrei sisteme similare de asistenta NOUL OUTLANDER esteOK. O sa treci neobservat prin trafic. Doar o masina ca celelalte. Intrii la gramada.

Acum parerea mea.

Inima si sufletul mi au ramas la vechea masina Outlander 2012 facelift.

Acum bun si rau la facelift Outlander2012

- Sistemele de siguranta nu sunt identice ca la modelul 2013 sunt mai putine
- Modul cum arata, la fel ca celelate nu iese cu nimik din tipar.


+ Garda la sol mare
+MODUL CUM ARATA( cumpara una rosie ORIENT RED cu xenon ) si imediat te diferentiezi de ceilalti. Toti o sa te admire. Mai ales ca are fata ca noul Lancer.
+ acum se gasesc mai multe modele -pe stoc iar dealerii vor sa scape de ele. Si acum poti obtine reduceri importante.
+Masina mare, se sta bine , spatii depozitare garla.( la 2013 outl parca nu este asa)

Daca nu vrei o masina super de fite Cumpara un Outlander 2012 facelift. Mai ramai si cu ceva bani in buzunar.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori