Noul Mitsubishi Outlander 2012

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Feb 04, 2013 12:47 pm

Eu personal nu as da sub nicio forma peste 30k pe o masina din categoria celor de mai sus, mai ales ca preturile respective rezulta din briz-briz-uri de forma care-ti iau ochii si nu din chestii de fond (sisteme de tractiune destepte, suspensii preumatice reglabile/adaptive, o robustete genelala a masinii etc).

Sincer, n-am inteles de exemplu rolul si rostul inchiderii din buton a hayonului. Sa zicem ca la berline ar avea sens, ca sa nu te murdaresti cand APESI pe porbagaj din exterior. Dar la SUV-uri si masini combi TRAGI de hayon din interior...
Senzorii de parcare pe fata eu ii vad utili pe masini de dimensiunea si inaltimea unul Ford F250 la care realmente nu vezi ce ai in fata (copii mici, stalpi, containere etc...)

Desi am cea mai inalta variante de echipare (Instyle Navi), am cumparat masina pentru DOAR pentru ca era la superoferta, la aproape jumatate de pret (19500 vs ~37500) si am zis ca la pretul unei Skoda Octavia mai rasarita e ok.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Feb 04, 2013 4:17 pm

QUOTE (Extremero @ Feb 4 2013, 12:47 PM) Sincer, n-am inteles de exemplu rolul si rostul inchiderii din buton a hayonului. Sa zicem ca la berline ar avea sens, ca sa nu te murdaresti cand APESI pe porbagaj din exterior. Dar la SUV-uri si masini combi TRAGI de hayon din interior...
Din acelasi motiv spuneam si eu ca ar fi fost benefic. Nu am vazut sa aiba buton in interior pentru deschiderea portbagajului - daca are, my bad.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Lun Feb 04, 2013 7:54 pm

QUOTE (Mario1980 @ Feb 3 2013, 07:31 PM) Salutare tuturor.
Imi cer scuze daca se considera ca poluez acest topic. In opinia mea, care am vrut sa-mi iau un Outlander, cred ca nu. In fine.
Am testat si noul Santa Fe. M-a impresionat prin aspectul exterior, prin motorul diesel si cutia automata si prin displayurile atat de la navigatie cat si cel dintre ceasuri, adica computerul de bord. Mult mai pe placul meu decat Outlander sau CR-V.
Dar, la banii ceruti, adicalea vreo 41k euroi, nu are memorie setari scaune, inchidere/deschidere electrica portbagaj, bixenon sau senzori parcare fata.
Acuma, sunt constient ca nu pot gasi toate dotarile care consider eu ca sunt necesare si pe care mi le doresc intro singura masina de pana in 50k, dar parca Outie e undeva in urma, rau de tot, fata de cele 2 concurente de mai sus. Repet, opinie personala.
Se cunoaste de la o posta ca CR-V e pt asfalt, te simti ca un rege, ca un lebadoi pe toate hartoapele, inclusiv cele luate in viteza, pe cand Outie si SF sunt mai rigide, dar pe parte de sprint si offroad, e clar ca au intaietate.
Oricum, am urcat cu SF pe un damb, de la Romstal la AutoVentura, pt cunoscatorii din Braila, cu gheata si namol, fara PROBLEME. Nici n-am simtit. Apoi la coborare cu asistenta activata. M-a dat gata. E clar. Dar rigida pe hartoapele din oras aparute dupa zapada.
Un lucru e clar. Outie nu mai face parte din alegerea mea, cel putin pt moment. Poate, peste 5-6 ani, cand va fi sa schimb aceasta masina, poate noua varianta de Outie va fi mai pe placul meu.
Un lucru e cert, pielea de pe scaune nu-mi place la nicio maina, dar n-am incotro. Tre s-o iau daca vreau sa am o masina noua si dotata. Parca ma si vad la vara cu husele de pe Fiesta peste chelea de vreo 1000 de euroi.
Ramane sa aleg intre o pizitie la condus mai putin confortabila, cu o garda la sol mai mare, o masina mai ochioasa cu un motor mai puternic cu o cutie automata in 6 rapoarte cu difential blocabil si cu un bord impresionant sau sa dau banii pe Honda, ca e Honda, cu o pozitie de condus mai buna, cu mai multi asistenti la volan, gen senzori parcare fata, far bixenon, asistent faza lunga, memorii scaune, portbagaj electric, roata rezerva in portbagaj, dar mai putin impresionanta din fata.



Ti-am zis ca iti va placea hyundaiul. Insa la 40.ooo de euroi e scump. Sincer, daca vb de o suma asa de mare sunt multe alte masini care-si merita banii mult mai mult. Incerca Subaru. Si outback si forester sunt masini f misto. Fa un test cu ele. Nu ai ce pierde.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Feb 07, 2013 4:27 am

Dupa cum am promis, revin cu intreg materialul:



Test Drive Mitsubishi Outlander 2013

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Joi Feb 07, 2013 8:37 am

Bravo, multumim pt review.
O mica observatie "stilistica", apropo de fotografii. Cred ca masina ar fi aratat mai bine daca nu foloseai in unele imagini (de exterior) acel wide-angle sau fisheye.
Altfel, foarte bune cele nocturne, cu luminile orasului in spate, chiar mi-au placut.

Avatar utilizator
Mario1980
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 19, 2013 3:43 pm

Mesaj de Mario1980 » Sâm Feb 09, 2013 5:04 pm

QUOTE (mircanu @ Feb 4 2013, 07:54 PM) Ti-am zis ca iti va placea hyundaiul.


Da, mi-a placut atat de mult incat, in urma unui discount important am platit avansul. Pe la sfarsit de Martie inceput de Aprilie voi intra in poseseia unui Santa Fe Titan Silver.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Sâm Feb 09, 2013 6:50 pm

Hahahaa, bravo. Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor cu un sfat. Sa fie intr-un ceas bun, sa te bucuri de ea mult si bine.....
Ce dotari si......ce pret?
Spune tot acum daca tot ai inceput.

Ti-am zis ca pe segmentul asta Santa Fe e printre fruntase la momentul actual. Cine ar fi crezut ca, koreeni or sa le ia fata japonezilor, insa uite ca au reusit cu masina asta. Problema la noi era pretul ridicat, insa daca ai primit un discount bun.....a devenit clar ca e de ales in fata concurentelor.
Cred ca nu ai apucat sa mai testezi si Subaru....nu mai conteaza, ai ales deja.

Avatar utilizator
uly_acdc
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Feb 04, 2008 9:04 pm

Mesaj de uly_acdc » Dum Feb 10, 2013 11:38 pm

Intrucat Lancer-ul 2008 did mi-a ramas 'mic', caut de ceva vreme o masina cu 7 locuri.
In top, aveam Toyota verso si Mazda 5...inainte de a imi da seama ca Oulander-ul are si el versiuni de 7 locuri - un minus era faptul ca al 3-lea rand de scaune nu erau prea confortabile (erau cam tari). Zilele trecute am trecut pe la Mcar si am fost placut surprins de faptul ca la noul model, al 3 rand este ok ca si materiale folosite...Pretul....nu asa ok...aproape 34000EUR (versiunea intense+). Daca era acolo, l-as fi luat la un test drive.

Uitandu-ma pe mobile, nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut un model Intense (f apropiat ca optiuni cu intense+ de la noi) in Germania, 0km, la...29000EUR. Deci se poate...

O sa imi programez un test-drive cu noul Outlander in urmatoarele saptamani, in functie de cum negociaza dealerul + un eventual buy-back, cine stie, poate il iau prin primavara.

Pentru cei care au deja versiuni cu 7 locuri (nu neaparat model 2013), sunt curios ce probleme au intampinat.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Feb 11, 2013 12:07 am

La modelul 2007-2012 scaunele din portbagaj sunt ok doar pt copii de pana in 8-9 ani.
Practic sunt niste cadre metalice cu panza intinsa pe acele cadre.

Teoretic ar putea sta si mai mari, dar loc pt picioare e doar daca tragi bancheta din spate catre fata iar asta inseamna ca soferul si pasagerul din dreapta sa nu fie foarte inalti, a.i. sa aibe scaunele date la max in spate.

Cu toate astea, trebuie sa-ti spun ca totii copiii pe care i-am dus cu masina au adorat acele locuri din spate, chiar daca erau mai incomode

Avatar utilizator
uly_acdc
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Feb 04, 2008 9:04 pm

Mesaj de uly_acdc » Lun Feb 11, 2013 9:57 am

Multumesc, la drive test voi aseza scaunele dupa dimensiunile noastre ca sa vad cat de functionale sunt locurile din spate.

Nu mi-a venit sa cred,...tu ai dat 19500EUR (cu tot cu TVA) pe versiunea Instyle????!!!
Pai nici acum, cand vor sa lichideze stocul, nu au pretul atat de jos (chiar si in Germania - Instyle fara MMCS este 25000). In conditiile astea mi-as cam baga unghia in gat sa dau acum 29000 pe un model care poate veni la oferta 24-25000 peste 6 luni (nu mai spun de cazul in care as da 34000, cat e la noi pretul de lista).

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori